Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 15:00

Vidím že jsem rozvířil diskusi.Dnes jsem byl na přehrání SW v řídící jednotce.Cca za necelou hodinku jsem dostal SMS že je skůtr k vyzvednutí.
Kontrolka motoru bude i nadále svítit asi 4-5 sec. po nastartování prý k vůli více kontrolám v diagnostice z důvodu Euro 4.To nepopírám a beru na vědomí.Koukali mi na zadní kolo - prý je křivá guma.Včera jsem dal novou.Je pravda že guma asi hází a ráfek spíš jen malinko jestli vůbec.Takže druhá nová guma a také křivá.Prý skůtr projížděli, ale pouze cca 10km rychlostí u dílny servisu a prý nic nehází.Tvrdil jsem ale, že skůtr spíš houpe kolem 50km.Na to mi bylo řečeno že od skůtru čekám víc než mi může nabídnout.Přijel jsem po cca 50km domu. Skůtr pohupuje stále.Přijde mi ale, že je jízda jakoby plynulejší.Plynulejší reakce na plyn.Asi tím novým SW v řídící jednotce. Doma jsem si všiml malé rýhy asi od šroubováku u zapalovací skřínky asi 1cm dlouhá.Určitě tam nebyla nebot jsem neuvěřitelný puntičkář a na vše až nesmyslně opatrný.Každý jsme něčím postižený.Je zde někdo kdo má tento stroj a mohl bych to porovnat s jiným strojem?Já jsewm ze Slaného cca 25km od Prahy nebo Loun.Nevím co si mám o tom všem myslet a začínám být zoufalý.Asi budu muset navštívit jiný autorizovaný servis.

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 15:32

křivá guma.. no ona se dá poměrně jednoduše křivě nafouknout, není to tak lehký jako u auta.. záleží taky co je to za gumu a samozřejmě, že se dá i při montáži poškodit konstrukce, ale to by musela být velká rasovina..
s tím servisem nevím jak si pomůžeš s AB to jde asi opravdu z kopce, K2 se taky nějak hádají pražáci s brňákama jestli jsem dobře pochopil, holt kapitalizace původního nadšení zaměstnanců?? -- ale to jen můj dojem z rychlíku..
porovnání jsem ti nabízel, platí samozřejmě
no a nějaké škody v servisu vznikají..proto já tam tak nerad.. ;-)

doubleJJ: prosím o informaci jestli přehrání SW platí i pro 2016

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 15:53

Tak to by mě taky štvalo, sis to měl nechat napsat, že tomu údajně nic neni atd.,kolo bych vzal někam kde dělají pouze pneu na moto ať ti to potvrdí, házet to nemůže vůbec (si vem co je to za fofr ve 130km/h)a ať ti to daj písemně, vyměnit pneu jsi ji měl nechat v záruce a ne na své náklady, ono když prodávaj tak se můžou přetrhnout a řešit záruku je jejich práce,pokud se snima nedomluvíš napiš na zastoupení značky v Čr a pokud to nevyřešíš tak do Německa ani jsem nečet u jakého prodejce jsi ho koupil, za mě tahle 400 je povedenej stroj tak ti přeji ať to dovyřešíš a máš klid.

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 19:18

Add aktualizace SW: budou svolavany vsechny u nas prodane Xcitinky Euro4

Add vymena pneu, hazeni disku: na pneu se zaruka nevztahuje, na rafek ano, pneu musi byt odborne prezuta (dle znacek) a vyvazena, jinak to samozrejme nefunguje, pro reklamaci atd je samozrejme vhodne, aby to bylo ve znackovem servisu

Add koupě: koupil to u nás na Proseku v kymco-praha.cz a všechny záruky, jak jsem psal jsou konzultovány s dovozcem, který je peo ČR v Německem Weidenu - MSA Germany ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 19:55

Myslím, že pokud by se jednalo o výrobní vadu pneu tak záruka bude, tuší tu někdo co tam je za značku pneu, pokud by byl špatný ráfek nebo pneu tak by nejspíše od určité rychlosti byl cítit škubavý pohyb, pokud ti kontrola ráfku i nazutí nepřinese žádný poznatek tak jedině jezdit a čas snad ukáže.

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 20:14

Pokud by se jednalo o vadnou pneu, ktere jsou tam z vyroby Maxxis, bez pochyby by byla vyměněná, avšak vadná pneumatika a dle mého, ani ráfek, by se houpavým pohybem neprojevovaly v rožezí nějaké rychlosti, řekněme do 100 km/h, ale naopak s rostoucí rychlostí by se problém projevoval více, což se neděje.
Myslím si, že se k reklamací stavíme celkem čelem a snažíme se je řešit ke spokojenosti zákazníka, stejně jako to dělá náš "nadřízený", tedy importer.
Pokud na několik pokusů nebyl popisovaný problém zjištěn, asi to není o tom, že bysme ho nechtěli my, potažmo dovozce řešit.
O tom, že jsme nebo se aspoň snažíme být vstřícní si myslím je důkazem i to, že se každou podanou reklamací zabýváme a řešíme ji individuálně také s dovozcem. Fakt, že těmto situacím jdeme naproti ve prospěch našich zákazníků je myslím i ten vstěícný krok, že jim pro případ potřeby na první rok předplácíme ze svého asistenční služby, platné v celé EU ze svého, aby naši zákazníci měli maximální komfort...to se tu jakai zapomělo zmínit ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 20:38

Rozhodně ta asistenční služba je fajn:-) , že se k tomu zde vyjadřuje někdo od prodejce je super.
Celkem by mě zajímalo po kolika km se mění dle manuálu olej, řemen, válečky, zná někdo cenu řemenu.

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 20:46

Olej 5000 km nebo rok, remen se kontroluje kazdych 5000 km a meni se dle parametru "minimalni sirka v mm", cena remene je cca 4tis Kč vč DPH, válečky dle opotřebení.
Dle zkušeností válečky a řemen mají životnost cca 15-20tkm


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 22:16

To je dobrá darda za řemen

Odesláno z XRN2

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 22:17

Je to normalni cena u skutru nad 300 ccm, spis nizsi


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

28 čer 2017, 23:33

Omlouvám se,ale proč nikdo nenabídl,že se sveze a pokusí se závadu nějak řešit mě připadá jako naprostý nezájem.Jsem opravdu slušný člověk a vše mi připadá že jak se zaplatí tak to v podstatě končí.Proč vše trvá neuvěřitelně dlouho.Proč nikdo neřekne je to vlastnost nebo závada.Vždy to stejné.Je křivá guma. Na tu se záruka nevztahuje.Já si myslím že to není gumou i když je křivá.Nikdo to ani nezkusil.

Re: Kymco Xciting 400i

29 čer 2017, 00:15

Že se na gumu záruka nevztahuje je v záručních podmínkách, že se nikdo nesvetl bych si dovolil tvrdit, že není pravda, jelikož to se děje v rámci servisu a rwn, pokud vím, už proběhl
Co se týče pocukávání, o tom jsme spolu telefonovali a vlastně jsme identifikovali, že se jedná o jízdní reťim v kolizi s použitím variátoru...

Nicméně pokud trváte na tom, že skútr má vadu, přistavte ho s touto reklamací a my se jí budeme blíže zabývat.
Doposud proběhly, dle mého, tzv. Návrhy na možmé závady a ty byly objasněny. Nebo se pletu?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

29 čer 2017, 07:57

co se týká variátoru, řemen je široký a robustní (srovnávám s x-maxem) asi vydrží, válečky byly po 10 tis.km úplně bez plošek s jedinou výjimkou. Ovšem ten měl počínající plošku už v 5000 km. Je potřeba asi opravdu nejpozději každých 5000 km variátor čistit, takové ty čepy (místo vodítek) je potřeba očistit, jinak to drhne. Ale rozborka i sborka je vcelku jednoduchá.
Kontrola vůle ventilů je předepsaná docela často, ale zatím (12000km) byla v pořádku, jak víme kontrola ventilů (v servisu) může být i sluchem ;-)

Obecně ty zelené šrouby se mi zdají občas málo dimenzované, ale co se týká vnitřností je to všechno kvalita imho úplně stejná jako třeba x-max (na originál dílech yamahy co jsem měl z partsdepot jsem hodně viděl made in china, brzdové kotouče třeba taky).
jak jsem psal, pokud se neukáže nějaký průšvih např. u motoru lkf5(?) bude to jednou favorit pro koupi staršího stroje. Skvělá jízda, jednoduchá údržba.
Ale sleduji vývoj. ;-)

Obrázek
Naposledy upravil josuk dne 29 čer 2017, 09:48, celkově upraveno 1

Re: Kymco Xciting 400i

29 čer 2017, 08:26

Tak já myslel že nová guma je součástí záruky.Pochopil jsem,že bych gumu musel stejně koupit sám?Tak jestli je taky křivá tak tomu říkám mega smůla,ale já prostě na koupené věci mám všeobecně smůlu.S tím pohupováním je pravda že se to řešilo,ale bylo to v podstatě zamítnuto.Právě při přehrání SW v řídící jednotce se doufalo,že se to vyřeší.Myslím že nevyřešilo.

Re: Kymco Xciting 400i

29 čer 2017, 09:14

Bylo by dobré, jak jsem psal výše nechat kolo i nazutí zkontrolovat, pečlivě zkouknout ráfek i vnitřek ráfku at víš, pak provést kontrolu uložení zadního zavěšení,případně ložisek, to by mělo stačit vzít za zadní kolo zboku a zabrat zleva, zprava, větší vůle poznáš, ještě mě napadá dát zadní kolo bez pneu na skůtr na stojanu a nastartovat a roztocit, tam pokud je problem házení uvidíš, případně vyloučíš,pozor na prsty.Pokud by byli obě pneu špatné tomu moc nevěřim,se to kontroluje i váží.Ať ti to ňekdo pořádně projede kdo má tento skůtr taky a řekne.
Odeslat odpověď