Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
24 čer 2017, 22:45
Nebo majitele Samahy, mimo jine?
Sent from my iPhone using Tapatalk
25 čer 2017, 08:18
Jen pro upřesnění.Když jsem si motorku koupil byl jsem nadšený z posezu a z motoru a tak celkově z nového stroje.Hned jsem si ale všimnul pohupování v určité rychlosti a cvakání přední brzdy.Vše jsem volal do prodejny.Bylo mi řečeno že si asi sedají destičky.Při servisu v 1000km jsme řešily kotouče a v podstatě mi potrvrdily,že je to výrobní vada a pohupování prý nikdo nezaznamenal i kduž to prý projížděli.Přístup byl vstřícný.Asi po měsíci jsem se dotazoval kdy se vyřeší moje problémy.Dostal jsem odpověd že přední brzda je OK a že je to tak správně.Kdyby mi to řekli hned tak jsem to přestal řešit,ale když mě utvrdili že je to závada tak jsem s tím žil a čekal na opravu.Takže z dvou závad se rázem stala jedna.Pohupování jsem nakonec vyřešil,že jsem zkoumal čím to může být a ejhle napadlo mě, že je něco na zadním kole a asi je to opravdu šišatou zadní gumou.Asi jí budu měnit sám ale nevím jestli to zvládnu rozebrat.No a na konec, když jsem si myslel, že bude klid tak se mi rozsvítila kontrolka motoru a už nezhasla.Musel jsem už asi po čtvrté do servisu.Vynulovali neznámou závadu a skůtr jezdí dál v pohodě.Bylo mi ale potvrzeno že u všech nových xcitingů se musí přehrát softvér v řídící jednotce že soudruzi někde udělali chybu.Takže mě čeká asi pátá cesta do servisu.Doufám že poslední a já budu konečně štastným majitelem tohoto stroje.Ve své podstatě to jsou banality,ale otravují život.Ještě musím říci že jsem magnet na špatné výrobky protože moje zkušenost s jinými věcmi je obdobná.Třeba jsem všechny nedostatky pro několik dalších zákazníků řešil já.Až to vše bude jak má musím říci že se jedná o velmi dobrý stroj.
25 čer 2017, 10:33
6671: stejný program s reklamacema jsem měl taky
Věčně jsem něco vracel a reklamoval.
josuk: dobře jsi to napsal
Odesláno z XRN2
25 čer 2017, 11:49
Tak já jsem to "veselé vlákno " nemyslel rejpave a doufám že to tak není bráno
Josuk- buď tak laskav a prestan mě nahlodavat
Jo a na toml reklamovani u známých značek něco pravdy bude. Že 4 nových strojů, které jsem měl/mám (3 Japonci,1 ital), jsem měl na záruční oprave 2 (Japonce), z čehož jednoho dokonce 2x...
27 čer 2017, 15:27
Musím bohužel pokračovat.Při poslední návštěvě servisu mi bylo řečeno že mám šišatou zadní gumu.Řekl jsem si tak hurá stačí gumu vyměnit a pohupování skončí.Včera přezuto a ejhle je to pořád stejné.V pneuservisu mi řekli že je křivé kolo a ne guma.Takže jsem nechtěl jet a otravovat a 1900,- v p....i.Takže musím reklamovat kolo.Rozhodl jsem se ten příběh napsat celý dokud nebude vše jak má.Přece jen 150000,- není málo.
27 čer 2017, 16:14
Ty kráso, aušusový skůtr. Já teď před měsícem koupil 8let starou Hondu - původ ČR (45Tkm), udělal jsem nutný servis + "pár nedokonalostí" , jsem v tom ani ne za polovinu co ty a ze stroje jsem kupodivu stále max. nadšený.
Na druhou stranu, co je lepší než koupit skůtr?
No přeci nový skůtr. Od novoty jsem měl již 2 stroje a velká ztráta hodnoty mezi 1-3rokem je bohužel často brutální.
Reklamovat to bohužel musíš a já ti přeji, ať už s tím nemáš žádné problémy!
27 čer 2017, 16:21
6671 sepnul ruce, hledíce k obloze...
"Proč, proč mi to děláš?"
Rozestoupily se mraky a vousatá tvář pravila:
"Poslední dobou jsi mě pěkně sral."
Sorry...to je přesně první věc, která mě po posledním příspěvku 6671 napadla
Edit: Samozřejmě piš, jak se vyvíjí tvůj příběh. A přeju štastný konec, myslím, že si ho zasloužíš
27 čer 2017, 16:28
To klidně můžeš, až budeš mít
28 čer 2017, 08:01
samozřejmě vadný disk taky může být a v tom případě ho určitě pošlou z německa cca do dvou dnů..? Ale na tom tvém videu se nezdálo, že disk nějak vybočuje..
určitě držím palce k vyřešení, ale hlášky servisů beru většinou s velkou rezervou
Gumy na skútra jsem hodně přezouval a vyvažoval sám a vím, že to není úplná (_|_), ne všude to dělají dost často. Takže musel bych tu křivost vidět (nebo měřit) na vlastní oči, abych to bral jako fakt. Ale může být, jasně.
(btw nedělal bych z toho tady bulvár
fakta, pánové, fakta!!)
28 čer 2017, 12:03
Čínska kvalita za značkové peniaze? Kymco je tá pravá zábava
28 čer 2017, 12:20
Já byl s Hondou v prvním roce na dvou záručních opravách a s Yamahou na jedné.Tři opravy z mých celkových čtyř nových strojů mi přijde docela dost.
Kymco funguje padesát let a dodávalo či dodává pro Hondu, Kawasaki, Bmw atd. A například v Německu je to jednoznačně top značka už roky.
Byl bych s posměšky vůči majiteli s vadným kusem zdrženlivější
28 čer 2017, 12:43
To je fajn, ale proč tedy v podstatě ještě na reklamačce na nic nepřišli a zákazník si musí měnit gumu za své, aby se nakonec přišlo na to, že ráfek je křivý?
Značku snad dělá také přístup dealera apod...
A to se nebavím ani o tom "hýbacím" kotouči.
28 čer 2017, 12:58
Jako dotčený dealer bych se k tomu vyjádřil asi tak, že jsme přišli při reklamaci na to, že guma skutečně není rovná...byla-li rovná (vyvážená) při koupi, nestalo se jí svévolně, že se zdefoemovala, ať už za tím bylo cokoliv.
Výrobcem jsou stanovené reklamační postupy a dle těch postupujeme.
Při prohlídce skútru v tomhle případě nebyl ráfek shledán jako vadný, avšak pneumatika házivost vykazovala, to je pravda. Došlo teda k doporučení pneumatiku vyměnit.
1. Byla-li by pneumatika měněna ve neznačkovém servisu, dalo se při přezouvání ráfek zhodnotit na 100 %
2. Byl-li by nerovný ráfek, diskutované "pohupování" by asi nebylo znatelné jen v něajkém jízdním režimu, ale pořád, ne?
K tomuhle konkrétnímu případu - jedná se podle všeho o nějaký vadný kus, pokud budou závady potvrzené (zatím nebyly), jak už jsem psal z množství prodaných Xcitingů 400i ABS se jen na několika vyskytly drobné garanční závady, z čehož se zpětně některé ukázaly jako neopodstatněné, protože došlo k neohlášené úpravě ve výrobě a má to tak být...konkrétně např. josukovy kotouče
Osobní připomínka: výrobní závada samozřejmě může být, dealer/dovozce ji rád odstraní v rámci garance/záruky, nikdy se nebrání posuzuvání a každý jeden případ je řešen individuálně a jinak to ani nejde. Jak bylo napsáno, Kymco není takový "noname", za který ho dost lidí vydává a označuje jen proto, že prostě nevědí, o to vtipnější je to ve chvíli, kdy to tvrdí majitelé strojů, které Kymco třeba vyrábí pro jinou značku a oni to nevědí.
Jen pro zajímavost Kymco je v kategorii skútrů nejprodávanější značka ve Španělsku, druhá v Německu a hned za domácími značkami v Itálii. To si myslím má dost velkou váhu v oblasti diskuse o kvalitě.
Sent from my iPhone using Tapatalk
28 čer 2017, 13:43
Však tohle ti nikdo Jakube nebere. Já osobně necítím žádné osobní antipatie k této značce, ono mezi velkými hráči na trhu už v kvalitě, ani cenách žádné velké rozdíly nejsou.
Každopádně dát toliko peněz, za něco, od čeho si člověk slibuje, že má na pár let vystaráno a ono to od počátku nefunguje jak má a na výrobku jsou mouchy od novoty, tak nezlob se na mě, ale tohle dobrou reklamu neudělá.
A že se občas vyskytl vadný kousek u Suzuki/Hondy/Yamahy, to nepopírám, akorát něco mi říká, že tím spíše by se tohle stávat Kymcu nemělo, aby přešlo do podvědomí jako spolehlivý výrobce, když ceny s konkurencí jsou téměř srovnatelné.