od double-J » 28 čer 2017, 12:58
Jako dotčený dealer bych se k tomu vyjádřil asi tak, že jsme přišli při reklamaci na to, že guma skutečně není rovná...byla-li rovná (vyvážená) při koupi, nestalo se jí svévolně, že se zdefoemovala, ať už za tím bylo cokoliv.
Výrobcem jsou stanovené reklamační postupy a dle těch postupujeme.
Při prohlídce skútru v tomhle případě nebyl ráfek shledán jako vadný, avšak pneumatika házivost vykazovala, to je pravda. Došlo teda k doporučení pneumatiku vyměnit.
1. Byla-li by pneumatika měněna ve neznačkovém servisu, dalo se při přezouvání ráfek zhodnotit na 100 %
2. Byl-li by nerovný ráfek, diskutované "pohupování" by asi nebylo znatelné jen v něajkém jízdním režimu, ale pořád, ne?
K tomuhle konkrétnímu případu - jedná se podle všeho o nějaký vadný kus, pokud budou závady potvrzené (zatím nebyly), jak už jsem psal z množství prodaných Xcitingů 400i ABS se jen na několika vyskytly drobné garanční závady, z čehož se zpětně některé ukázaly jako neopodstatněné, protože došlo k neohlášené úpravě ve výrobě a má to tak být...konkrétně např. josukovy kotouče
Osobní připomínka: výrobní závada samozřejmě může být, dealer/dovozce ji rád odstraní v rámci garance/záruky, nikdy se nebrání posuzuvání a každý jeden případ je řešen individuálně a jinak to ani nejde. Jak bylo napsáno, Kymco není takový "noname", za který ho dost lidí vydává a označuje jen proto, že prostě nevědí, o to vtipnější je to ve chvíli, kdy to tvrdí majitelé strojů, které Kymco třeba vyrábí pro jinou značku a oni to nevědí.
Jen pro zajímavost Kymco je v kategorii skútrů nejprodávanější značka ve Španělsku, druhá v Německu a hned za domácími značkami v Itálii. To si myslím má dost velkou váhu v oblasti diskuse o kvalitě.
Sent from my iPhone using Tapatalk