David: jj jeho chyby vadí hlavně v městě a na dálkové ježdění se mi hodí.. 6671: psals ze jsou to desticky... me to teda cvakalo a hazet kolo začalo nekdy v 800 km a byly to ty tlumiče.. samozřejmě ze to muze byt úplně jinak (ledaze bys dostal ty "moje" původní tlumiče )
Budu doufat ze mi dali podhusteny gumy.Mam pocit kdyz tak premyslim ze to dela od zacatku.Doufam ze tlumice jsou ok.Nejdri jsem si myslel ze by to mohlo byt kufrem Shad 56 ale dneska jsem vyjel do prace bez nej ale porad stejny.
To neni ze "dali podhusteny gumy", to je o tom, ze ten skutr stoji vetsinou v teple pred prodejem a pak vyjede ven, kde muze byt o 10 st. min a fyzika funguje...stejne tak v 10 st. napr. nafoukano uz nefunguje pri 20 a vic st., protoze to je prehustene, i kdyz to je lepsi, nez podhustene...to je ale obecna vlastnost vsech jednostopych vozidel a z vlastni zkusenosti muzu rict, ze nepomuze ani napr. foukani dusikem...nejsou ty prechody tak znatelny, ale toho media je v tech kolech tak malo, ze je to proste nachylne. U velke motorky kontroluji tlaky i cestou, pokud jedu daleko, nebo proste pred kazdou jizdou.
Dost casto se skutry se spatne nahustenymi pneu chovaji divne, malo kdo ale hleda pricinu v tlaku pneumatik... Po vetsim ojeti podhustenych pneu dochazi dokonce k jejich nerovnomernemu opotrebeni a je potreba je vyhodit. Paradoxne se to casto deje u novinarskejch stroju, kde by clovek rekl, ze "profik" to pozna hned, vetsinou z toho ale vypadne jen spatna recenze z jeho blbosti. Mel jsem tu cest jet na Xcitingu po cca 4000 novinarskych km a nedalo se na tom prakticky jet...teda jinak, nez rovne
double-J píše:.. ze nepomuze ani napr. foukani dusikem...
jj vzduch je stejně z 80% dusík
David: do města chybí: zamykací ale hlavně větší příruční schránka (tady se nevejde ani větší mobil), teploměr, místo na dvě helmy, zamykací oko na rámu a nějaký imobilizér. A do města se hodí menší hmotnost a nižší stavba (x-max je na ekvilibristiku mezi auty a pro malé až nulové rychlosti ovladatelnější a má lepší zrcátka)
Tak super že to vieš porovnať a označiť výhody a nevýhody na týchto dvoch skútroch.Myslím že to je reálne a pomôže niektorým vo výbere a prípadnej kúpe.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Zkontroloval jsem tlak v gumách.Přední 1.8 zadní 2.0 dohuštěno předek 2.2 zadek 2.5 Mám pocit že se to trochu zlepšilo. Začínám si myslet že je to vlastnost podvozku s kombinací větru a rychlostí.Mám pocit že je to odpor větru.Prostě to není taková klidná pohodová jízda. Jaký máte pocit vi co už jezdíte na Xcitingu déle.Nerad bych vypadal v servise na garančce jako úplný pako.
vypadat budeš, tomu se asi nelze vyhnout.. ale vážně, těžko se to řeší přes internet, je to tvůj subjektivní pocit a naše subjektivní komentáře, chce to vidět, vyzkoušet, změřit.. jestli ti ulítlo vyvážení pneumatiky, jak to tady vyspekulujem.. (jezdí to normálně hladce, záleží hodně na gumách, já Maxxis nevidím jako úplnou katastrofu, ale při zatížení a nad 30 st.C hodně měkknou)..
Závaží tak je.Možná šišatá guma.Ta přední brzda když motorku jenom tlačím a zabrzdím tak to cvaká.To taky nevím jestli je OK.Nebo si to musí ještě všechno sednout.
Ja najezdil na Xcitingu 10tkm a nepotkal jsem nic podobneho, jediny problem byl doraz zadnich tlumicu pri pretizeni (logicky) a tlak v pneu Continental (musely mit o 0,2-0,3 vic, nez je predepsano, jinak "dupaly")