Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Xciting 400i

24 črc 2016, 22:13

Aaaaaha... V Riegeru ;) Mimo obcasne Kubovy arogance je to velice profesionalni a ochotny prodejce, mozna bude vazne problem ve spěchu, za ktery dealer nemuze. Umí pomoct, poradit, a neni to zadna svine. Je li nekde problem tak bych v prvni rade ho hledal u sebe... (v ramci sebereflexe)

Re: Kymco Xciting 400i

24 črc 2016, 22:30

Mohy: bylo by super kdyby za vse mohl spěch, bohužel neni tomu tak.

Re: Kymco Xciting 400i

24 črc 2016, 22:37

Takze jak dlouho nam trvalo pouceni a predani noveho skutru pri predani? Jak dlouho nam trvalo predani a poucini pri prevzeti z prvniho servisu?

Prvni tak 2-3 min a druhe max 1 min? "Pojdte ukazu vam..." .."nemam cas, nechci to videt"???


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Xciting 400i

25 črc 2016, 08:27

Předně děkuji za servisní knížku, právě mi dorazila do ruky.
Co se týká komunikace, v našem případě xct 400 jí bylo až až. Byly e-maily, telefony, dokonce doporučené dopisy přes datovku (nemám nic proti případnému zveřejnění). Popravdě např. s Vrbovkou jsem nikdy tak bohatou komunikaci neměl, přes všechny jejich neduhy to bylo vždycky stručně jasně k věci a i když to nebylo zrovna levné a řešily i nepříjemné věci. Byla i omluva, byla sleva, bylo třeba operativní přerušení opravy (kvůli skútršnůře - kymco xct byl u vás zrovna odstavený) - dodnes nevím proč, jestli ta vůle na předních tlumičích je nějaká výrobní vada, nebo to dostalo nějakou ránu při přepravě.. Jinak pan Adam úplně normálně a česky říkal, že brzdím-li přední, brzdí trochu i zadní, na knížku jsem se ptal, nic nevěděl, není pravda, že mi říkal, že se mám někde stavit. Ale to je nepodstatné. Protože skútr je pořizován pro užitek, tzn. úsporu času, taky pro radost a zábavu… pokud mám být naštvaný, kdykoli vidím „Kymco“ nebo „Auto-Moto Riegger“ (při vší úctě k panu Rieggerovi – je mi ho trochu líto), tak je něco úplně špatně a čím méně minut mě uvidíte, tím lépe!

Re: Kymco Xciting 400i

25 črc 2016, 12:46

Tak já ho od tebe za 15tis s dph klidně koupím. :-D

:-D přihazuji jednoho drzého kohouta a dvě oškubané slepice! No neber to.

Každopádně přeji rychlý prodej a spokojený nákup něčeho jiného :-D

Re: Kymco Xciting 400i

25 črc 2016, 19:59

Josuk: hmm, já myslel něco, že Ti nesedí na Xcitingu Jak jsem si zkoušel jízdu, poprvé na tak silném skútru, zkusil jsem ze zvědavosti zabrzdit jen zadní brzdou a ono to je fakt jen na dobrzdeni spolu s přední brzdou. Pán mi říkal, že se má brzdit oběma naráz. Jinak je škoda, že ho prodáváš . . .

odesláno z XRN2

Re: Kymco Xciting 400i

15 srp 2016, 10:04

XCT prodávám, prodávám a nikdo ho nechce ;-)
Něco tomu stroji v tomto vlákně možná dlužím. Jak ho chca nechca pořád srovnávám s praktickým a přitom fešáckým dělníkem pro každý den X-maxem, tak u Xcitingu bych zaslouženě měl ocenit několik věcí.
1. práce s aerodynamikou – ač to možná nevypadá, někdo u Kymca na práci s prouděním vzduchu pracoval (u x-maxe pracují dokoupitelné deflektory hlavně s peněženkami majitelů ;-)). Vpředu jsou „nasávací“ otvory, na palubní desce a po stranách nenápadné žábry, které docela dobře rozbíjejí nápor vzduchu na ruce a do prostoru nohou (zdálo se mi že dokonce teplý vzduch). Dokonce jsem nouzově vezl na háčku igelitku mezi nohama po dálnici, nejen že se neroztrhala, ale všechen nákup se dovezl v pořádku. Přední deflektor je taky OK a naprosto stačí nejen na nalepení dálničních známek ;-). Jel jsem v poměrně silném bočním větru, ale při dosažení rychlosti je vzduch prostě čitelnější než u x-maxe.
2. Sedlo: nejde si sice natáhnout kolena, maximálně tak natáhnout nohy k silnici, ale zadek prostě nebolel ani po 710 a zpátky dokonce 800 km. Na x-maxu jsem najel za den nejvíc něco okolo 550 km a bolest bederní páteře a odkrvených částí půlek byla moc velká. (většinou když jedu, tak nemám hlad ani žízeň, ale dlouhá jízda na x-maxu hrozí pro malou a tvrdou plochu sedla regulérními proleženinami.
3. motor: 250 je výborná, úplně stačí, na zabití bohatě, ale prostě rozdíl na dálnici jestli 120 km/h nebo 140 je docela zásadní. Ve 120 každá první fábie chce předjíždět, ve 140 se už na předjíždění 8 z 10 aut vykašle.
4. spotřeba: 3,4 maďarské okresky, 3,8 skoro na plný koule dálnice zalehnutý za štítek, myslím slušná spotřeba
5. podvozek: tlustší vidlice až nahoru jako motorky přes dvoje brejle, myslím, že je to znát na tuhosti a jistotě, přestože kola jsou prakticky stejná jako u x-maxe (jen vzadu 150 místo 140)

6. nevýhody a mouchy už jsem tu ve vlákně rozebíral ;-): aspoň jedna cestovatelsky důležitá: do přihrádky nejde zastrčit delší konektor nabíječky – zasouvá se do boku úzké schránky, a stěží se vejde běžný smartphone, kontrolka nabíjení je skvělá pro kontrolu, že se jen tak tak zavřená, nezamykatelná, schránka neotevřela a telefon ještě nevypadl.. No a chybějící teploměr, ten je cestovatelsky taky zásadní, ale dal by se nahradit.
Jinak kupř. metalízou lakované okopávací plochy ;-) na středním tunelu nebo na držáku, nosiči, je taky pořádný mínus, ale na funkci nemá vliv.

Závěr: nenapadá mě žádný rozumný závěr ;-), nechávám to otevřené, je to v zásadě asi dobrý stroj, možná když ho třeba jako kawasaki u J300 někdo dokope k určitému standardu a vynechá zbytečné chyby, může i u evropských zákazníků uspět mnohem líp.
Naposledy upravil josuk dne 15 srp 2016, 10:25, celkově upraveno 1

Re: Kymco Xciting 400i

15 srp 2016, 10:13

josuk: jen Tě doplním k tomu "závěru" :) Kawasaki J300 je prakticky vzato Downtown 300, resp. 350, ne konkurent Xcitinga 400 a vyrábí to Kymco, takže tam asi není kam koho dokopávat :D

Re: Kymco Xciting 400i

15 srp 2016, 13:46

já bych právě řekl, že třeba větší schránku, hezčí přístrojovku, nelesklé držáky zrcátek, brzdové páčky, střídmější užití značky a loga kawasaki dokopala, asi zhoršila ochranu nohou a na demontáž kapotáže se použije mnohem více ze sady nářadí. Ale Číňan se přece dá dokopat ke slušné kvalitě. Jinak na tom vidím řadu věcí stejnou jako na xct.

Re: Kymco Xciting 400i

15 srp 2016, 13:55

Tak je to samosebou vec nazoru, me se zase treba nelibi Kawa a treba s uloznym prostorem problem taky nemam.

Re: Kymco Xciting 400i

17 zář 2016, 15:20

Ahoj, dva dotazy na Xciting r.v. 2016: 1) máte někdo uživatelské a servisní manuály v PDF? (CZ nebo EN). Mám jen papírové a občas bych se chtěl na něco podívat a nemám je u sebe. 2) máte někdo na Xciting cestovní plexi? Udělal jsem teď pár dalších cest a ten standardní deflektor při dálničních presunech už moc nefunguje, takže by mě zajímaly zkušenosti s cestovním štítem a hlavně jak s ním Xciting vypadá - bojím se, že by to byla změna k horšímu.

Re: Kymco Xciting 400i

18 zář 2016, 19:11

Bohužel ani jedno, ani druhé.

Re: Kymco Xciting 400i

02 říj 2016, 21:05

Mám cestovní štít http://shop.isotta-srl.com/scooter/kymc ... c3030.html vypadá super, funguje super, ale při rychlostech nad 90 až 100 se až moc projevuje zpětný vítr. Ze předu nic naprostý klid, ale ze zadu a z boku a to i do přilby dost nepříjemný rány od větru co se točí zpět. Takže rychlosti 110 a výš jen chvilková záležitost. Nemám origo štít neví někdo na kolik vyjde, docela bych ho vyzkoušel a případně měnil dle potřeby.

Re: Kymco Xciting 400i

02 říj 2016, 21:47

3595,- stojí origo štít

Re: Kymco Xciting 400i

15 dub 2017, 11:03

Co říkáte na upgrade Xciting 2017? Má nové "budíky" a led pásek pod světly. Podsvícení má oranžovou barvu . . . Vypadá to lépe jak starší model.

odesláno z XRN2
Odeslat odpověď