Kymco Xciting 400i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod Mohy 125 » 24 črc 2016, 22:13

Aaaaaha... V Riegeru ;) Mimo obcasne Kubovy arogance je to velice profesionalni a ochotny prodejce, mozna bude vazne problem ve spěchu, za ktery dealer nemuze. Umí pomoct, poradit, a neni to zadna svine. Je li nekde problem tak bych v prvni rade ho hledal u sebe... (v ramci sebereflexe)
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod josuk » 24 črc 2016, 22:30

Mohy: bylo by super kdyby za vse mohl spěch, bohužel neni tomu tak.
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod double-J » 24 črc 2016, 22:37

Takze jak dlouho nam trvalo pouceni a predani noveho skutru pri predani? Jak dlouho nam trvalo predani a poucini pri prevzeti z prvniho servisu?

Prvni tak 2-3 min a druhe max 1 min? "Pojdte ukazu vam..." .."nemam cas, nechci to videt"???


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod josuk » 25 črc 2016, 08:27

Předně děkuji za servisní knížku, právě mi dorazila do ruky.
Co se týká komunikace, v našem případě xct 400 jí bylo až až. Byly e-maily, telefony, dokonce doporučené dopisy přes datovku (nemám nic proti případnému zveřejnění). Popravdě např. s Vrbovkou jsem nikdy tak bohatou komunikaci neměl, přes všechny jejich neduhy to bylo vždycky stručně jasně k věci a i když to nebylo zrovna levné a řešily i nepříjemné věci. Byla i omluva, byla sleva, bylo třeba operativní přerušení opravy (kvůli skútršnůře - kymco xct byl u vás zrovna odstavený) - dodnes nevím proč, jestli ta vůle na předních tlumičích je nějaká výrobní vada, nebo to dostalo nějakou ránu při přepravě.. Jinak pan Adam úplně normálně a česky říkal, že brzdím-li přední, brzdí trochu i zadní, na knížku jsem se ptal, nic nevěděl, není pravda, že mi říkal, že se mám někde stavit. Ale to je nepodstatné. Protože skútr je pořizován pro užitek, tzn. úsporu času, taky pro radost a zábavu… pokud mám být naštvaný, kdykoli vidím „Kymco“ nebo „Auto-Moto Riegger“ (při vší úctě k panu Rieggerovi – je mi ho trochu líto), tak je něco úplně špatně a čím méně minut mě uvidíte, tím lépe!
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod crhy » 25 črc 2016, 12:46

Tak já ho od tebe za 15tis s dph klidně koupím. :-D

:-D přihazuji jednoho drzého kohouta a dvě oškubané slepice! No neber to.

Každopádně přeji rychlý prodej a spokojený nákup něčeho jiného :-D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod David 5 » 25 črc 2016, 19:59

Josuk: hmm, já myslel něco, že Ti nesedí na Xcitingu Jak jsem si zkoušel jízdu, poprvé na tak silném skútru, zkusil jsem ze zvědavosti zabrzdit jen zadní brzdou a ono to je fakt jen na dobrzdeni spolu s přední brzdou. Pán mi říkal, že se má brzdit oběma naráz. Jinak je škoda, že ho prodáváš . . .

odesláno z XRN2
F350
Uživatelský avatar
David 5

250+
 
Reputace: 32
Příspěvky: 307
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Karviná

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod josuk » 15 srp 2016, 10:04

XCT prodávám, prodávám a nikdo ho nechce ;-)
Něco tomu stroji v tomto vlákně možná dlužím. Jak ho chca nechca pořád srovnávám s praktickým a přitom fešáckým dělníkem pro každý den X-maxem, tak u Xcitingu bych zaslouženě měl ocenit několik věcí.
1. práce s aerodynamikou – ač to možná nevypadá, někdo u Kymca na práci s prouděním vzduchu pracoval (u x-maxe pracují dokoupitelné deflektory hlavně s peněženkami majitelů ;-)). Vpředu jsou „nasávací“ otvory, na palubní desce a po stranách nenápadné žábry, které docela dobře rozbíjejí nápor vzduchu na ruce a do prostoru nohou (zdálo se mi že dokonce teplý vzduch). Dokonce jsem nouzově vezl na háčku igelitku mezi nohama po dálnici, nejen že se neroztrhala, ale všechen nákup se dovezl v pořádku. Přední deflektor je taky OK a naprosto stačí nejen na nalepení dálničních známek ;-). Jel jsem v poměrně silném bočním větru, ale při dosažení rychlosti je vzduch prostě čitelnější než u x-maxe.
2. Sedlo: nejde si sice natáhnout kolena, maximálně tak natáhnout nohy k silnici, ale zadek prostě nebolel ani po 710 a zpátky dokonce 800 km. Na x-maxu jsem najel za den nejvíc něco okolo 550 km a bolest bederní páteře a odkrvených částí půlek byla moc velká. (většinou když jedu, tak nemám hlad ani žízeň, ale dlouhá jízda na x-maxu hrozí pro malou a tvrdou plochu sedla regulérními proleženinami.
3. motor: 250 je výborná, úplně stačí, na zabití bohatě, ale prostě rozdíl na dálnici jestli 120 km/h nebo 140 je docela zásadní. Ve 120 každá první fábie chce předjíždět, ve 140 se už na předjíždění 8 z 10 aut vykašle.
4. spotřeba: 3,4 maďarské okresky, 3,8 skoro na plný koule dálnice zalehnutý za štítek, myslím slušná spotřeba
5. podvozek: tlustší vidlice až nahoru jako motorky přes dvoje brejle, myslím, že je to znát na tuhosti a jistotě, přestože kola jsou prakticky stejná jako u x-maxe (jen vzadu 150 místo 140)

6. nevýhody a mouchy už jsem tu ve vlákně rozebíral ;-): aspoň jedna cestovatelsky důležitá: do přihrádky nejde zastrčit delší konektor nabíječky – zasouvá se do boku úzké schránky, a stěží se vejde běžný smartphone, kontrolka nabíjení je skvělá pro kontrolu, že se jen tak tak zavřená, nezamykatelná, schránka neotevřela a telefon ještě nevypadl.. No a chybějící teploměr, ten je cestovatelsky taky zásadní, ale dal by se nahradit.
Jinak kupř. metalízou lakované okopávací plochy ;-) na středním tunelu nebo na držáku, nosiči, je taky pořádný mínus, ale na funkci nemá vliv.

Závěr: nenapadá mě žádný rozumný závěr ;-), nechávám to otevřené, je to v zásadě asi dobrý stroj, možná když ho třeba jako kawasaki u J300 někdo dokope k určitému standardu a vynechá zbytečné chyby, může i u evropských zákazníků uspět mnohem líp.
Naposledy upravil josuk dne 15 srp 2016, 10:25, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod double-J » 15 srp 2016, 10:13

josuk: jen Tě doplním k tomu "závěru" :) Kawasaki J300 je prakticky vzato Downtown 300, resp. 350, ne konkurent Xcitinga 400 a vyrábí to Kymco, takže tam asi není kam koho dokopávat :D
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod josuk » 15 srp 2016, 13:46

já bych právě řekl, že třeba větší schránku, hezčí přístrojovku, nelesklé držáky zrcátek, brzdové páčky, střídmější užití značky a loga kawasaki dokopala, asi zhoršila ochranu nohou a na demontáž kapotáže se použije mnohem více ze sady nářadí. Ale Číňan se přece dá dokopat ke slušné kvalitě. Jinak na tom vidím řadu věcí stejnou jako na xct.
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod double-J » 15 srp 2016, 13:55

Tak je to samosebou vec nazoru, me se zase treba nelibi Kawa a treba s uloznym prostorem problem taky nemam.
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod JardaG » 17 zář 2016, 15:20

Ahoj, dva dotazy na Xciting r.v. 2016: 1) máte někdo uživatelské a servisní manuály v PDF? (CZ nebo EN). Mám jen papírové a občas bych se chtěl na něco podívat a nemám je u sebe. 2) máte někdo na Xciting cestovní plexi? Udělal jsem teď pár dalších cest a ten standardní deflektor při dálničních presunech už moc nefunguje, takže by mě zajímaly zkušenosti s cestovním štítem a hlavně jak s ním Xciting vypadá - bojím se, že by to byla změna k horšímu.
JardaG

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 17 zář 2016, 15:14
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod double-J » 18 zář 2016, 19:11

Bohužel ani jedno, ani druhé.
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod Jony77 » 02 říj 2016, 21:05

Mám cestovní štít http://shop.isotta-srl.com/scooter/kymc ... c3030.html vypadá super, funguje super, ale při rychlostech nad 90 až 100 se až moc projevuje zpětný vítr. Ze předu nic naprostý klid, ale ze zadu a z boku a to i do přilby dost nepříjemný rány od větru co se točí zpět. Takže rychlosti 110 a výš jen chvilková záležitost. Nemám origo štít neví někdo na kolik vyjde, docela bych ho vyzkoušel a případně měnil dle potřeby.
Uživatelský avatar
Jony77

0+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 2
Registrován: 02 říj 2016, 20:43
Skútr / moto: XCiting 400i

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod double-J » 02 říj 2016, 21:47

3595,- stojí origo štít
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Xciting 400i

Příspěvekod David 5 » 15 dub 2017, 11:03

Co říkáte na upgrade Xciting 2017? Má nové "budíky" a led pásek pod světly. Podsvícení má oranžovou barvu . . . Vypadá to lépe jak starší model.

odesláno z XRN2
F350
Uživatelský avatar
David 5

250+
 
Reputace: 32
Příspěvky: 307
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Karviná

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 16 návštevníků