Kymco X-Town 300

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Kymco X-Town 300

Příspěvekod uv-pen » 05 kvě 2017, 17:31

Nazdar kolegovia.
Z nicoho nic som sa stal majitelom skoro noveho (500km) Kymca x-town 300. Uz dlhsie som chcel vyskusat tuto znacku tak ked sa naskytla dobra kupa a vsetko sa zomlelo v priebehu jedneho dna. Po 7tisicoch na X-Maxe 250 a 6tisicoch na Aprilke Sr max 300.
Predaj Sr Maxa 300 a kupa X-Towna.
Takze napisem par slov k masine.
Zatial som absolvoval len 250km jazdu aj to len do 90- 100km/h koli zabehu. Co sa tyka kvality spracovania tak to neviem zatial porovnat,ale ochrana pred vetrom je lepsia ako pri SR Maxe, ale mam nahodene turisticke givi plexi, turisticke plexi som mal aj na Aprilii. Priestor pod sedackou je na dve prilby ale nie tak velky ako pri Yamahe X-Maxe.
Dobre polohy na nohy nie su tak vyrazne delene schodikom. Ofuky ma smerovane na kolena aj,ked zatial som nezaregistroval ci fukaju citelne teply vzduch.
Led svetla brzdove a denne potesia, tak isto aj svietenie oboch lamp.
Podvozok - na moje prekvapenie to dobre tlmi nerovnosti dost porovnatelne s apriliou.
Posed - prilis makka sedacka tu budem musiet vyriesit zasah calunnika a pritvrdenie vyplne. Nakolko jazdim prevazne len dlhsie trasy od 200km a vyssie hodi sa mi viac tvrdsia sedacka. Tu bola aprilia zatial bezkonkurencna.
Posed je tiez trochu iny ale nie unavujuci ani po 250 km som nebol zniceny, ze by ma boleli ramena a pod.
Motor ma jemne vibracie pri rozjazde, zvuk je hlbsi a krajsi ako pri ex.
Co sa tyka vykonu pride mi to lenivejsie ako Aprilia. Aj ked ma o myslim ze 1,5kw viac. Ale Kymco je vraj o cca minimalne 20kg tazsie.
Pristuo k motoru vyzera byt dobry aj vymena sviecky bez nutnosti povolenia srobika. Kedze je v zabehu tak som ju setril. Ale paci sa mi, ze pri dosiahnuti rychlosti 90km/h co je cca 6100otacok. Sa prejav motora ustali a skuter sa sprava ako by nevynakladal ziadnu namahu a zehli nerovnosti,ale sa aj vali ako vlak.
Dizajnove veci ako napriklad podsvietenie budikov na bielo, dizajn, ledkove podsvietenie kufra so svetelnym senzorom, piest na sedacke atd to neriesim nakolko Aprilia ma dizajn a vybavu neinovovanu 10 rokov. Potesia vystrazne smerovky. Drobnosti ako moznost otvorit sedacku pri nastartovanom motore. Protizapalkova ochrana. Usbcko v malom odkladaci na volante.
Co sa tyka pocitaca tak ma len teplomer a voltmeter. Aj ked segmenty na ukazovanie spotreby je vidiet pri startovani nemaju takuto funkciu. Teplomer je dost optimista pri 10stupnoch vonku ukazoval veselo 14. Takze vypovedna hodnota zostava asi pri Voltmetri.
Prepinanie funkcii z riadidiel ako Aprilia to nema ale vlastne to ani ziadne funkcie nema tak je to jedno.
Ako som spominal podvozok tak kolesa su mensie,ale moto je pohodlna.
Zamrzi mensia nadrz cca 12,5 - 13 litrov vsade pisu inde. Na Apriliu co mala perfektnych 15,5 litra to nema ani zdaleka.
Co sa tyka spotreby to zatial neviem. Vraj pri zabehu tych 500km zral cca 2,6litra mne si zatial za trasu 250km potiahol z nadrze polovicu. Uvidim ked dotankujem tak napisem.
Ak mate majitelia viac info alebo zaujemcovia otazky tak napiste.
Som zvedavy ci sa Kymco u mna ujme. Bola sanca kupit novu motorku za vyhodnu cenu tak som do toho siel. Aj ked je mozne ze sa povozin sezonu a znova pride do garaze Aprilka SR Max. Alebo zostanem pri Kymcu.
Inak paci sa mi jednoznacne Downtown 350i ale pri smiesnej 12,5litrovej nadrzi a spotrebe bliziacej sa 4om litrom to nie je nic pre cestovatelov.
Este by som doplnil ma to uz ABSko ale co ma zarazilo tak motor nema filter, ale sitko. Toto je ako vec ktoru nepochopim ked X-town 125 ma filter ale na 300vku to nedaju. Potom ma 125ka dlhsi interval oleja ako 300vka
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006
Uživatelský avatar
uv-pen

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 73
Registrován: 22 led 2013, 16:19
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: SR Max 300

Re: Kymco X-Town 300

Příspěvekod Pížo » 05 kvě 2017, 21:07

Pro mne zajímavé, neb jsem jej chtěl před 2 roky koupit, ale nebyl s ABS. Pak se přestal dovážet a až nyní pod změněným názvem a jiným motorem.
Jen byl trochu vejš nášlap na nohy, ostatní v pohodě. Na několika skutrů Kymco jsem jezdil a jsou srovnatelné s ostatnímí výrobci. Jen zaměření X -Town 300 je jiné s odpovídající cenou.
Rád si přečtu další postřehy ohledně skutru
Pížo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 02 říj 2016, 19:50
Skútr / moto: skutr
Tuning / úpravy: žádné

Re: Kymco X-Town 300

Příspěvekod uv-pen » 05 kvě 2017, 21:20

Pížo ako sa to volalo po starom?
Aj dizajn bol podobny?
Trocha si pozrem zahranicne hodnotenia.
Co sa tyka hodnoty to neriesim nakolko som mal mesacne Kymco v zabehu za lacnejsie ako som predal rocneho SR Maxa so 8tis km.
Ale nebyt tejto moznosti tak je mozne ze Kymco nikdy nevyskusam nakolko naju dost casto posed v style kolena vyssie ako bedra. A to nie je nic na dlhsie trasy ani na byvale zranenie chrbta. Pri X-towne je to celkom dobre. Ale mohli by zvacsit nadrze na svojich modeloch.
Co som videl tak aj X10ina ma 15,5ku nadrz.
Bolo - Jawa 20, Jawa 21, Mustang, Honda XL 125, Suzuki DR 125, Honda XL 650, Suzuki SV 650, Dominator 650, X-Max 250, SR Max 300 2013, SR Max 300 2016, Kymco X-Town 300 2017 a momentalne Majesty 400 2006
Uživatelský avatar
uv-pen

50+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 73
Registrován: 22 led 2013, 16:19
Bydliště: Zlaté Moravce
Skútr / moto: SR Max 300

Re: Kymco X-Town 300

Příspěvekod bacitracin » 06 kvě 2017, 07:40

To by aj mna zaujimalo ako sa to volalo postarom. Podla mna je to novy model zroku 2016. Akurad motor to nema novy ale starsiu 300 (270) prerobenu na euro4. Preto tych 16kw.
Pozeral som ked som teraz kupoval skuter. Ale starsi Downtown mi prisiel lepsi.
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco X-Town 300

Příspěvekod Miquel1 » 09 říj 2018, 20:16

Tak jsem po různém váhání dnes taky zakoupil novou Xtown 300. Nějaké postřehy po určité době? Je to dobrá koupě?
Miquel1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 08 říj 2018, 15:45
Skútr / moto: Capirelli

Re: Kymco X-Town 300

Příspěvekod Miquel1 » 07 led 2019, 22:16

Nikdo tu nemá už X-town ?
Miquel1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 08 říj 2018, 15:45
Skútr / moto: Capirelli

Re: Kymco X-Town 300

Příspěvekod JardaB » 08 led 2019, 09:30

Čekáme na tvoje postřehy! Když jsi to koupil ty, tak je ta koupě dobrá, proč by nebyla ? Máš srovnání s Downem nebo s čím jiným máš možnost srovnávat. Proti Downu snad jen jednodušší motor ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco X-Town 300

Příspěvekod Miquel1 » 09 úno 2019, 13:48

No nemam moc s cim srovnat. Chtel jsem neco na jezdeni do prace a vylety. Tohle je muj prvni skutr. Pred tim jsem mel spis super bike, enduro a ctyrkolky. Ale v porovnani v cem jsem vybiral byla Honda PCX a Forza. Forza mne moc zaujala, ale ta cena... uz byla moc. Nadale jsme prenyslel nad Cruisym 300. Ta je krasna, ale na posezu mi neco nesedelo. Navic zkusenost s touto znackou je pro mne nula a pri dotazu na foru mi nikdo moc neodpovedel konstruktivně. A posledni byla Kentoya maximus. To bylo, kdyz jsem jeste vahal mezi 125 a 300 ccm. A dal jsem na kluky z prodejny, kterym zatim verim, z minulych nakupu a vzal jsem Kymco. A radeji 300 nez 125 kvuli tomu, abych na obcasny vylet nejel po okresce 70 ve dvou. No vic uvidime casem. Zatim pouze cca 500 km. Ted je hodne snehu tak cekam az sleze a i v zime ho protahnu.
Miquel1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 08 říj 2018, 15:45
Skútr / moto: Capirelli

Re: Kymco X-Town 300

Příspěvekod sollik » 09 úno 2019, 20:30

Sice nemám s Kymcem zkušenost, ale z toho co jsem četl si myslím, že to nebyla vůbec špatná volba pokud byla Forza přes finanční limit který jsi ochotný za skutr dát. Stejně tak i ten SYM by rozhodně nebyl krok špatným směrem :wink:
300 ccm je podle mě rozumný kompromis mezi městským 125 ccm skutrem a maxíkem na výlety :D Tak teď už jen aby slezlo to bílé svinstvo :?
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Kymco X-Town 300

Příspěvekod Miquel1 » 13 úno 2019, 18:37

Dekuji. Snad je to prava volba. Nejvetsi byla nerozhodnost prave mezi Sym a X-townem. Ono popravde proc jsem se asi odvratil od Sym krom posezu, byl natlak prodejce pro koupi tohoto stroje , kde jsem se byl podivat. Ukazoval vse co Symka ma a ostatni ne. Osvětlený prostor pod sedackou, otvirani prostoru bez potreby vypnout motor atd. atd. Jenze jelikoz nejsem u motorek novy a par skutr uz jsem taky prolezl, ac jsem do teto koupe skutr nevlastnil, tak jsem vedel ze to je blbost co rika. To ma uz ted skoro kazdy. A tohle daval jako přednosti. Ale zminka o spolehlivosti atd atd zadna. Proste jen tohle a hrozne tlacil az neprijemne. Jo a nezapomnel dodat, ze uz ma varovne svetla :lol: :lol: Na pak jsem sel k svymu oblibenemu prodejci v Liberci a bylo. Kluci na pohodu a at se rozmyslim a neukvapuju se. Rekli co je pro a proti. Rozumný pristup. Takze kilometrum zdar a snad brzy na cernem suchu. 8)
Miquel1

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 08 říj 2018, 15:45
Skútr / moto: Capirelli


Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků