Nazdar kolegovia.
Z nicoho nic som sa stal majitelom skoro noveho (500km) Kymca x-town 300. Uz dlhsie som chcel vyskusat tuto znacku tak ked sa naskytla dobra kupa a vsetko sa zomlelo v priebehu jedneho dna. Po 7tisicoch na X-Maxe 250 a 6tisicoch na Aprilke Sr max 300.
Predaj Sr Maxa 300 a kupa X-Towna.
Takze napisem par slov k masine.
Zatial som absolvoval len 250km jazdu aj to len do 90- 100km/h koli zabehu. Co sa tyka kvality spracovania tak to neviem zatial porovnat,ale ochrana pred vetrom je lepsia ako pri SR Maxe, ale mam nahodene turisticke givi plexi, turisticke plexi som mal aj na Aprilii. Priestor pod sedackou je na dve prilby ale nie tak velky ako pri Yamahe X-Maxe.
Dobre polohy na nohy nie su tak vyrazne delene schodikom. Ofuky ma smerovane na kolena aj,ked zatial som nezaregistroval ci fukaju citelne teply vzduch.
Led svetla brzdove a denne potesia, tak isto aj svietenie oboch lamp.
Podvozok - na moje prekvapenie to dobre tlmi nerovnosti dost porovnatelne s apriliou.
Posed - prilis makka sedacka tu budem musiet vyriesit zasah calunnika a pritvrdenie vyplne. Nakolko jazdim prevazne len dlhsie trasy od 200km a vyssie hodi sa mi viac tvrdsia sedacka. Tu bola aprilia zatial bezkonkurencna.
Posed je tiez trochu iny ale nie unavujuci ani po 250 km som nebol zniceny, ze by ma boleli ramena a pod.
Motor ma jemne vibracie pri rozjazde, zvuk je hlbsi a krajsi ako pri ex.
Co sa tyka vykonu pride mi to lenivejsie ako Aprilia. Aj ked ma o myslim ze 1,5kw viac. Ale Kymco je vraj o cca minimalne 20kg tazsie.
Pristuo k motoru vyzera byt dobry aj vymena sviecky bez nutnosti povolenia srobika. Kedze je v zabehu tak som ju setril. Ale paci sa mi, ze pri dosiahnuti rychlosti 90km/h co je cca 6100otacok. Sa prejav motora ustali a skuter sa sprava ako by nevynakladal ziadnu namahu a zehli nerovnosti,ale sa aj vali ako vlak.
Dizajnove veci ako napriklad podsvietenie budikov na bielo, dizajn, ledkove podsvietenie kufra so svetelnym senzorom, piest na sedacke atd to neriesim nakolko Aprilia ma dizajn a vybavu neinovovanu 10 rokov. Potesia vystrazne smerovky. Drobnosti ako moznost otvorit sedacku pri nastartovanom motore. Protizapalkova ochrana. Usbcko v malom odkladaci na volante.
Co sa tyka pocitaca tak ma len teplomer a voltmeter. Aj ked segmenty na ukazovanie spotreby je vidiet pri startovani nemaju takuto funkciu. Teplomer je dost optimista pri 10stupnoch vonku ukazoval veselo 14. Takze vypovedna hodnota zostava asi pri Voltmetri.
Prepinanie funkcii z riadidiel ako Aprilia to nema ale vlastne to ani ziadne funkcie nema tak je to jedno.
Ako som spominal podvozok tak kolesa su mensie,ale moto je pohodlna.
Zamrzi mensia nadrz cca 12,5 - 13 litrov vsade pisu inde. Na Apriliu co mala perfektnych 15,5 litra to nema ani zdaleka.
Co sa tyka spotreby to zatial neviem. Vraj pri zabehu tych 500km zral cca 2,6litra mne si zatial za trasu 250km potiahol z nadrze polovicu. Uvidim ked dotankujem tak napisem.
Ak mate majitelia viac info alebo zaujemcovia otazky tak napiste.
Som zvedavy ci sa Kymco u mna ujme. Bola sanca kupit novu motorku za vyhodnu cenu tak som do toho siel. Aj ked je mozne ze sa povozin sezonu a znova pride do garaze Aprilka SR Max. Alebo zostanem pri Kymcu.
Inak paci sa mi jednoznacne Downtown 350i ale pri smiesnej 12,5litrovej nadrzi a spotrebe bliziacej sa 4om litrom to nie je nic pre cestovatelov.
Este by som doplnil ma to uz ABSko ale co ma zarazilo tak motor nema filter, ale sitko. Toto je ako vec ktoru nepochopim ked X-town 125 ma filter ale na 300vku to nedaju. Potom ma 125ka dlhsi interval oleja ako 300vka