Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Kymco K50 Concept

25 bře 2016, 20:30

Jen aby to bylo na jednom místě pohromadě, zakládám téma tohoto nového maxíka.

Přidám informace co jsou zatím k dispozici:

Motor 551ccm
2 válec s motorem v prostřed
Rozložení váhy 50:50
Responzivní plyn
Místo na 2 přilby pod sedlem


Fotogalerie: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10154029746729800.1073741913.57556134799&type=1
Fotogalerie 2: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10154029842944800.1073741914.57556134799&type=3
Fotogalerie 3: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10154025216834800.1073741910.57556134799&type=3
Microsite: http://www.kymco.com/K50/index.html

Video 1: https://www.youtube.com/watch?list=PLZWjPclNuT3NexBv36Q5iHMoQzEsVpIKq&v=o4N0kVFlGwg
Video 2: https://www.youtube.com/watch?v=yWq9wJXIYcM

Re: Kymco K50 Concept

25 bře 2016, 22:05

toto by som chcel :wink:

edit...inak aj koncept od sym (sym maxsym 500) je paradny
Naposledy upravil pcx dne 25 bře 2016, 22:15, celkově upraveno 1

Re: Kymco K50 Concept

25 bře 2016, 22:06

Ja vidím tmaxe alá korea, taky trochu sw-t. Ale vypadá to dobře. Hlavně přední kolo a okolí

Sent from mTalk, W10m

Re: Kymco K50 Concept

25 bře 2016, 22:10

Kymco není z Koree ale Taiwanu ;-) a ano je to hodně do TMaxe :-)

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 07:40

Je mi jasné, že každý nový skútr se do jisté míry bude podobat jinému, na trhu se již vyskytujícímu. Tohle ale považuji za kopii T-MAXu. Umístění zrcátek, umístění hrdla nádrže, způsob otevírání sedla, tvar bočních madel, výfuk, boční stojánek, stejně viditelný řemen...všechno absolutně stejné. Takže dle mého se Kymco moc nepřevedlo. A jak poslední dobou sleduji jejich cenovou politiku, tak pokud se to bude prodávat, tak cena bude jen lehce nižší než v případě zmíněné Yamahy...

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 08:47

Jen víc takových ,ať je nějaká cenová konkurence.Vypadá dobře.

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 09:56

Je to kopie T-Maxu o tom žádná. Líbí se mi, proč ne. Pro mě jen jedna chybka, když se dívám na budíky, začínám šilhat. Jsou strašně daleko od sebe :mrgreen:

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 11:36

Osobně neberu tenhle koncept jako kopii (v pejorativním slova smyslu). Zkrátka vzali pro ně nejlepší dostupné technologie a udělali konkurenta T-Maxu. Zákazníci Yamahy a Kymca se moc nepotkávají. Jedni chtějí za každou cenu Japonce, prestiž značky, kvalitu i spolehlivost. Kymco stále nemá tak zvučné jméno, od některých stále zní posměch, ale kvalita, spolehlivost, dostupnost dílů sedí a nejpozději od Xcitingu 400 už víceméně dotáhlo i motor a jízdní vlastnosti. Vždyť Xciting 400 je také přímý konkurent X-Maxu 400, bohužel i cenově :?
Jsem jen upřímně zvědav na produkční verzi, na termín příchodu na evropský trh a samozřejmě cenu. Pokud tam bude rozdíl kolem 50 tisíc od T-Maxu, může to být zajímavé :wink:

X-Max 400 s ABS - 184.990 - Xciting 400 (ABS v sérii) - 159.990 Kč
T-Max 530 - 299.990 - .............. ?

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 17:35

Snad bude finální produkt propracovanější víc než představený "vzorek" na kterém je vidět spousta nedokonalostí.......

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 20:29

Za ty penize který to bude stat bych šáhnul spíše po japonci HONDA hold japonci jsou japonci,víte jak jsou na tom taiwanský výrobky ,furt o tom diskutujeme všude jak se to jebe a jak je to nekvalitní a furt to kupujete jak smysluzbavení. :roll: :wink: :lol:

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 21:10

Kde se tady píše prosím o taiwanským výrobku jak se "jebe"? ;-)

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 21:57

v sekci kymco třeba ;-)

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 22:06

Přidávám se k otázce, kterou položil Majklik. Kde se o tom píše? Že se jejich výrobky prodávají za ceny, které se často blíží k ceně určitých značek? Jistě, souhlas. Ale proč prodávat pod cenou jen proto, že existuje nějaký pocit nebo frustrace, jak si výrobce "z nějakého Taiwanu" dovolí prodávat za takové ceny? Že je o jejich výrobcích slyšet a je o ně zájem i na náročných trzích? Ano, slušný výrobek si to zaslouží a má na to právo. Že u některých modelů se najdou věci, které mohly být vymyšleny nebo vyrobeny lépe? Jistě, ale každý rozumně uvažující člověk přizná, že se nedostatky, problémy a komplikace vyskytují i u oněch značek, se kterými je často srovnáván. Takže jednoduchá otázka:" Proč to nekoupit?" Jen proto, že to není Japonec? Dosti slabý důvod. Jo, jinak k tomu případnému kopírování nebo podobě s jinýma značkama nebo modely snad tolik, že pokud si prohlédne kdokoliv současné modely japonských výrobců motorek, a nejen těch, najde u nich spoustu společných rysů, často až takových, kde se můžeme pomalu domýšlet, že to dělá jedna továrna pro oba i tři odběratele. Přední světla, ovládání, přístrojovky, použité součástky od subdodavatelů. Dnes to už není vyloženě o tom být co nejvíce inovativní, odlišný, svůj, ale o tom jak se to bude prodávat. A pokud se zrovna líbí ve světě to či ono, v menší nebo větší míře se tím řídí všichni. Od nadnárodních koncernů až po kopírování v Číně. Vždyť jde na prvním místě pouze o peníze, že? :lol: :lol:

Re: Kymco K50 Concept

26 bře 2016, 22:14

U Kymca je problém, že ho tady německej importér prodává za německý ceny. Kdyby to dělala Honda, tak nový SH stojí 102 a ne 84 tisíc (u forzy už je ale rozdíl jen 10 tisíc).

Re: Kymco K50 Concept

04 dub 2016, 20:55

Co se týče designu, dle mého názoru jsou skútry designově alá burgman nebo t-max. To znamená koráb nebo sporťák. Nějaká podoba tam bude vždycky. Ano dalo by se říct, že Kymco Xciting je takový alternativní T-max a Sym Maxsym, Burgman (podoba designu).

odesláno z XRN2
Odeslat odpověď