Ahoj příznivci Kymca.
Pěkný stroj, bude radost ho potkávat na silnicích.
Motor bude určitě jiná liga než Italové a Japonci. To nemyslím zle právě naopak, Kymco překope motor, nebo vyrobí nový, když má být nový stroj.
Pouze bych se nerozplýval nad jeho prostorem. Výrobce vždy ukazuje, že se pod sedlo dá vložit dvě přilby.
On je tam dá, jelikož má otevřené přilby a má velký výběr. Pamatujte mi všichni vlastníme přilby, které tam nedáte.
Pokud chcete skládat dvě přilby pod sedlo musíte při koupi stroje dopasovat i nové přilby.
Prostor na nohy bude tak do velikosti bot čísla 9. Na větší už nebude místo a kapotáž ztrácí smysl. Budete vystavovat kolena větru. Natáhnou nohy na předkopy si dovolí pouze člověk s výškou kolem 150 cm. A to ještě bude využívat větrný štít, který bude ve standartu. Vyšší si budou muset dokoupit větší plexy.
Nemyslete si, že haním Kymco je to moje značka, jezdím na Kymcu Grand Dink 300 i ( koupeno 2014). Asi jediný v republice, za exkluzivní desing se neplatí
Nejsem zastáncem vysokých středových tunelů s nádrží. Mám nohy velikost 13, výška 186. Pohodlnější skútr jsem ještě neřídil.
Kdo chce cestovat, a chce nový skútr tak zapůjčit model a najet desítky kilometru.
s pozdravem Likan