Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
08 dub 2016, 21:47
Tak to uz hej takyto chcem zvuk a dobre vyzera cena cca ?
08 dub 2016, 21:48
Co mam ja je cca 410€
Sent from my iPhone using Tapatalk
08 dub 2016, 21:50
A aky to je ?
08 dub 2016, 21:51
Co vidis na tom videu, TurboKit H2
Sent from my iPhone using Tapatalk
08 dub 2016, 21:54
Tak ten by som aj ja chcel
-- 08 dub 2016, 20:59 --
A splna potom normu eu a sonda sa srobuje s povodneho vyfuku ci ako to je s katalyzatorom ma v sebe uz aj tento lebo vraj origo ma kat
08 dub 2016, 22:03
Vserko je homologovane, pozri si este H7, tiez je dobry a pekny
Sent from my iPhone using Tapatalk
09 dub 2016, 12:53
Tak po garančke si daky vyberem a inak aky olej by si odporucal ?
09 dub 2016, 13:59
Patri tam 5W-50, no ja davam 10W-50 BelRay
Sent from my iPhone using Tapatalk
09 dub 2016, 17:46
Tak to bude riešit servis ale chcel som tam daky motul a potom si budem asi srvisovat sam a ten olejovy filter je taky isty ako pri downtowne 125 starom modeli ?lebo mi ostal este jeden novy s mojho predosleho
09 dub 2016, 17:59
Nepamatam si, ale asi nie...vecer dam vediet. Motul inak kludne daj.
Sent from my iPhone using Tapatalk
09 dub 2016, 21:51
Filtr je tam stejny jako v DT300 MA1208, ve stary 125 bylo jen sitko
Sent from my iPhone using Tapatalk
23 kvě 2016, 11:43
Ahoj,
měl jsem možnost projet nový Downtown 125i a velmi mne nadchnul. Jediné, co mi vadilo, tak byly vibrace motoru, které se prenášely do sedla. Myslím si, že to je ale problém jen 125i. Jak je to u 350i?
Jinak podvozek mi přišel ekcelentní, krásně tuhý a přitom perfektně tlumí nerovnosti. Dle mne lepší než u XCITING 400, tam je už hodně tvrdý a nerovnosti jsou znát o dost více. Také posez na DT je vynikající. Přemýšlím, že bych šel do té 350i, ale rád bych znal vaše zkušenosti.
Předem díky
23 kvě 2016, 12:11
Chvění u DT350 je určitě menší, než u 125 už jen proto,ž e se tam točí větší hmota...jinak co se toho podvozku týče, řekl bych, že je to dáno konstrukcí rámu, než "podvozku" jako takového...ve vyšších rychlostech je Xciting rozhodně stabilnější než DT, na druhou stranu ano, DT je komfortnější a je s ním lepší manipulace na malém prostoru. To jsou přesně rozdíly, které jsou pro tyhle dva stroje specifické. Totéž platí i o posezu...DT je určený pro skútraře nižšího vzrůstu a naopak u Xcitinga.
23 kvě 2016, 13:12
Tak s obema jsem jel nejvic 80km/h, takže stabilitu nemohu posoudit.
Měřím 183 cm a DT pro mne byl pohodlnější a to včetně posezu...
Jak jsem ale psal, XCITING je sportovnější a DT má lepší vyvážení mezi sportovní a turistickou jízdou.
23 kvě 2016, 13:18
Ja mam 185cm a na DT se mi nesedělo dobře. Ale každej asi od posezu čekáme něco jinýho to je taky fakt...