Já chlapi nechápu, co tady řešíte pořád dokola jednu a tu samou věc. Každému dle jeho uvážení. Pokud někdo chce zachovat zákonnou záruku, zařídí se podle toho ať způsobem tím, že bude navštěvovat origo servis nebo neorigo servis, který je schopen na práci či díly nebo obojí, vystavit oficiální fakturu potvrzenou razítkem. Pokud se někdo rozhodne se na to vykašlat, je to jeho volba a jeho případné komplikace.
Pravdou je, že v naší zemičce se servisům, resp. servisákům věřit moc nedá. Já jsem měl na mé YZ250F prohlídku ihned po zajetí 1mth, kdy se měnil olej, filtr a kontrolovala se vůle ventilů. Nechával jsem to dělat v Litoměřicích, kde je oficiální servisní zastoupení Yamahy a co se přístupu ke kontrole ventilů týče, tak mi pán velice jistě a klidně odpověděl, že tam jsou hrnečková zdvihátka, že se to v podstatě dělat nemusí, neboť to prostě nehne, ale slíbil mi, že to udělají. Po tom, co jsem si odvezl mašinu a kouknul na ventilové víko jsem zjistil, že je od prachu a tudíž nebylo sundáno a oni se na to prostě vy*rali. No ale na faktuře jsem to samozřejmě měl. Nyní se mi nevyplatí to vůbec dělat, protože vzhledem k tomu, že se jedná o závodní stroj, je to bez záruky už rovnou po koupi. Pouze Yamaha se k tomu v případě závodních strojů staví jako jediná tak, že první měsíc je stroj v záruční době. Takže pokud by se mi s tím něco během toho měsíce stalo, šlo by to za nimi. Nicméně musím dodat, že měl pán s těmi hrnečky pravdu, protože jsem je teď v 35mth kontroloval měrkou a nehlo se to.
Takže v mém případě servis neřeším, protože té motorce rozumím a vím jak na tom udělat úplně všechno a v případě výměny, kontroly nebo nastavení vím, že ta operace opravdu proběhla a proběhla s láskou