.
Tak po najetí pár km s novou konfigurací variátoru dávám výsledné info. 1 - koupil jsem slidery Pulley FR II (flying rolls s křidélky) hmotnost 16 g. Originály mají 15,4 g a doporučována je hmotnost o 5-10% nižší. Mým cílem nebyl semaforový závodník, ale cestovní naladění s nižšími otáčkami v ustálené rychlosti .... s volbou hmotnosti jsem udělal dobře !!!
2- první test byl poměrně šokující, protože těžší slidery po městě to točily o 500 ot./ min. víc a chování ve vyšší rychlosti dobré nebylo !!! Točilo to vysoko a výkon byl skoro slabší ... ani jsem to neměřil ... zklamání !!! Variátor odmítal přeřadit na těžší převod.
3 - tak nastoupilo dovážení ocelovou kulatinou 5mm do středového otvoru o hmotnosti 1,3g. Počítal jsem s tím, že budu moci případně 2,4 nebo 6 kusů válečků podle potřeby odlehčit.
4 - měření před a jsem dělal aplikací Drag Racer - ta po spuštění a načtení GPS zapípá, vy odstartujete a výsledkem jsou časy potřebné k dosažení rychlostí po 10 km a času na 100, 200, 400, 800 a 1.600m. Výsledky se uloží a po zastavení aplikace opět pípne a můžete jet znova.
5 - ve výsledcích figuruje ještě záznam gPARTz, což jsem pohledal na Youtube. Je to germán, co se zabývá skůtry a čtyřkolkami. Ve videu v čase 7:10 minut
https://www.youtube.com/watch?v=eyhBtk0TydY&t=459s 6 - není možné se spolehnout na nějaká doporučení, protože jsou odvozena ze sliderů použitých v originál
!!! Pulley variátoru. Podobně je to s jakýmkoli doporučením, protože výsledky nemusejí odpovídat vaší představě. Někdo žádá otáčky, start a výkon .. já měl opačnou představu, ale nechtěl jsem to pokazit zásadním poklesem zrychlení a výkonu.
Obecně hodnotím tovární nastavení variátoru jako hodně dobré a vyvážené ... ale, kdo si hraje ten nezlobí.
7 - výsledky jsou na Rajčeti zde
https://buchtikj.rajce.idnes.cz/Kymco_Downtown_350_Dr.Pulley_slidery/Podařilo se mi docílit nižší otáčky motoru v ustálené rychlosti až o 500 ot/min.. Ale není to zcela exaktní informace (60km - 4.500, 100 km - 6.500 ). Podle grafů je to nyní v rychlostech do cca do 80-90 km je to lehce línější a výše trochu dynamičtější.
Cíl jsem si splnil - dynamika ve městě mi nechyběla a nechybí.
Byl jsem a vždy budu i bez plného plynu na semaforech nejrychlejší 
.
Dosáhl jsem toho, že v převažujícím jízdním režimu (ustálené otáčky) motor točí trochu níž a dynamické vlastnosti se nepohoršily . Na grafu z aplikace je vidět že
průběh zrychlení je nyní hladší (malé plus) než v originále, ten má trochu hrby.