23 črc 2019, 15:37
26 črc 2019, 09:51
JardaB píše:Řemen a spojka je po opravě, ale v čistém oleji v motoru byl kovový oděr. Po ohřátí se motor přidírá, celé to bude finančně komplikovanější... budu referovat.
26 črc 2019, 11:30
05 srp 2019, 10:30
07 srp 2019, 08:18
JardaB píše:No hoši , servisy jsou plné, záruční prohlídky mají přednost a na skladu je fronta 30 kusů čekajících na servis. Lidi tam pořád volají, otravujou, chtěj demontovat díly z uložených vraků. Zatím čekám jen 7 týdnů. Mám trochu protekci. Ono ty bylo na etapy, takže musím počítat, že je to čas na dvě opravy: první se řešil poškozený variátor a až následně byl zjištěn problém s přidíráním motoru.
Před dvěma dny jsem už viděl moto složený po generálce na ponku (zadřená ojnice). Až to budu mít v ruce, napíši podrobně jak a proč jsem si (asi sám) pokazil sezonu a sáhnul do peněženky (a to jaro do května nestálo za nic). Na druhou stranu mohu být rád, že po zadření se rozpojí spojka sama a já se ženou se neválel v levém pruhu vedle kamionů..
Je velká škoda, že pro tento model DT350 není ojnice jako náhradní díl, to by servis uměl rozlisovat, osadit, zalisovat a vyvážit. Takto se to prodraží, ale zase bude jistota. Je zajímavé, že DT 125 má na ojnici jehlová ložiska (u malé kubatury honí menší tření a výkon) a New DT350 tam má šály z kompozitu. Nevím, jak je to u obdobných kubatur jiných výrobců.
20 srp 2019, 21:07
21 srp 2019, 06:37
21 srp 2019, 06:57
21 srp 2019, 08:01
21 srp 2019, 08:28
19 zář 2019, 15:31
19 zář 2019, 17:59
19 zář 2019, 20:40
20 zář 2019, 00:04
20 zář 2019, 06:39