Kymco Downtown 350i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod icask » 04 čer 2018, 19:44

tak ten vyfuk je divny. Toto by som si nefal.
Plexi je zaujimave. Mne pride trosku zvlastne tvarovane oproti Givi na 125. Ale vyzera lepsie nez na foto v obchode.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
icask

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2016, 20:35

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod JardaB » 15 čer 2018, 17:50

Zkoušel někdo jiné turist plexi než Puig a možná Givi ? Nebo plexi od Kymca ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Bruno75 » 26 čer 2018, 10:39

Zdar páni. Zháňam servisný manuál na náš DT 350i (2016) Vopred vďaka.
Bruno75

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 14 črc 2014, 07:52
Skútr / moto: Kymco Downtown 350i ABS

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Mrakomor78 » 26 čer 2018, 15:14

Mám jen uživatelskou příručku. Co přesné chceš vědět?
Mrakomor78

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2018, 08:42
Skútr / moto: Kymco 350i ABS

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Bruno75 » 26 čer 2018, 15:23

V podstate všetko čo treba na bežnú údržbu napríklad výmenu oleja.
- aký motorový /prevodový olej a aké množstvo
- aký olejový filter
Mám DT350i po záruke tak chcem servis robiť sám. Mám servisný manuál na DT300i čo predpokladám bude veľmi podobné, ale chcel som porovnať či tam nie sú rozdiely. Užívateľskú príručku samozrejme mám.
Bruno75

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 14 črc 2014, 07:52
Skútr / moto: Kymco Downtown 350i ABS

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Mrakomor78 » 26 čer 2018, 15:50

No ale zrovna ty oleje jsou v tý příručce.

https://www.dropbox.com/s/yjhvsg2pulzp4 ... 0.jpg?dl=0
Mrakomor78

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 15 bře 2018, 08:42
Skútr / moto: Kymco 350i ABS

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod JardaB » 29 čer 2018, 09:25

Hlásím slavnostní chvilku ... po třech letech (07-2015-06/2018) sbírání jezdeckých zkušeností jsem prodal svůj první pořádný stroj :-) Downtown 125. Dva by se mi už do ""skladové garáže" nevešly. Inzeroval jsem na více inzertních serverech. Reakce byly jen ze serveru Motorkáři. Ihned reagovali 3 pitomci a po 3 týdnech se ozvali dva normální zájemci. Prodáno včera --- cena nového byla 105, prodáno za 75 tisíc s nájezdem 13 tisíc km. Úpravy: laděný variátor a spojka Dr. Pulley 12 tisíc, adapterová plotna na nosič Givi cca tisícka a vývod napájení USB na řidítka.

Nový stroj je individuální dovoz z Německa ... New Downtown 350 ročník 2016. nynější cena nového je 135 tis., kupní cena 95 tisíc, nájezd 6,5 tisíce km. Plánuji doplnit opět nosič Givi (jiný adapter) a vývod USB pro kameru a navigaci. https://www.aliexpress.com/item/Aozbz-Dual-USB-Port-12V-Waterproof-Motorbike-Motorcycle-Handlebar-Charger-Adapter-Power-Supply-Socket-for-Phone/32836328486.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.737d4c4dHGv8oA

Náklady spojené s dovozem a přihlášením cca 5 tisíc.

Oba stroje jsou v šedé barvě. Doplatek 20 tisíc - s dovozními náklady 25 tisíc.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod JardaB » 30 čer 2018, 18:52

Tak mám první čerstvé porovnání staršího modelu - Downtown 125 a New Downtown 350 (když pomineme výkon motoru):

1. delší skútr - již jdou dát nohy na nášlapy
2. lepší stupačky spolujezdce
3. klidnější na horších površích
4. horší (sportovní plexi) - při stejné rychlosti mi na starším modelu foukalo jen na vršek přilby (v dešti jsem byl suchý - skoro), nyní fučí na krk a ramena
5. v zatáčkách v náklonu je směrově neklidnější (citlivější na volné nebo pevnější držení řidítek) - snad to může být i vliv pneu ... jistě si zvyknu (starý model byl v řízení "cestovnější" nový "sportovnější")
6. dva kastlíky, USB a chybějící háček na tašku a LEDky nebudu komentovat
7. problém, pokud dojde v noci ke spálení tlumeného světla, starý model měl světla párová
Naposledy upravil JardaB dne 01 črc 2018, 21:09, celkově upraveno 1
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Garrett » 30 čer 2018, 19:16

Kluci, používejte prosím v zájmu bezpečnosti tlumená světla a ne jen denní svícení, není to zkrátka vidět, to je jen na parádu a ne na cesty.
Jardo ať ti slouží :)
Bylo - Kymco Downtown 125i 2013
Je - Honda Forza 125ccm 2017
Uživatelský avatar
Garrett

250+
 
Reputace: 38
Příspěvky: 306
Registrován: 19 říj 2015, 20:21
Bydliště: u Vyškova
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm. 2017 Bílo modrá

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod icask » 30 čer 2018, 20:35

Je nekludny - vlni sa, odskakuje a podobne
Alebo vsetko citis na riaditkach. Ked ho mal srsen v teste tak mu vycital prilis vela odozvy na riaditkach. Jazdne vlastnosti boly ok.
Pytam sa, lebo sam zvazujem jeho kupu

Odoslané z Lenovo TB3-X70F pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
icask

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2016, 20:35

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod JardaB » 30 čer 2018, 20:50

Ptáš se na co ? Přečti si prosím, co jsi napsal ... kde je ta otázka?

Nevlní a neodskakuje. Je to porovnání vlastností dvou modelů - ne vada. Ten neklid, je nepatrně rozdílné chování proti starému modelu. Je to po pár km ježdění. Podobné pocity jsem měl jako začátečník na starém modelu -- než jsem začal jezdit zatáčky hezky plynule - motorka točí sama.

Každý stroj se chová malinko jinak a musíš si na to zvyknout. Některou musíš do zatáčky nutit, některá tam padá sama. Některá umí rychlé změny směru, některá je na změny směru línější.

Pokud to popíši citově "neutrálně" ... starý model byl v řidítkách cestovnější, nový je sportovnější. Prostě do řidítek nesmíš ani jemně šťouchat a zatáčet jen náklonem ... tzn. řídit jen prdelí. A zvyknout si ...

-- 01 črc 2018, 12:48 --

Garrett píše:Kluci, používejte prosím v zájmu bezpečnosti tlumená světla a ne jen denní svícení, není to zkrátka vidět, to je jen na parádu a ne na cesty.
Jardo ať ti slouží :)

==================
Tlumený nejdou vůbec vypnout ! .... Tak když startuji ... svítím, když stojím a zapnu zapalování ... svítím, když ve tmě chci rozsvítit ... jedině přes zapnuté zapalování .... obrysovky jako by nebyly a spínač světel není. Jako stojící s vypnutým motorem v noci ? ... jedině výstražná světla.
Naposledy upravil JardaB dne 01 črc 2018, 19:06, celkově upraveno 1
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod icask » 01 črc 2018, 17:27

Pdpovedal si mi presne. Dik. Vyzera to na velmi slusny stroj.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
icask

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2016, 20:35

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod JardaB » 01 črc 2018, 19:10

Proti staršímu modelu mám mít upravený variátor s rychlejší reakcí - to považuji za hodně důležité . Bohužel nemám srovnání s jinou 3-stovkou, abych mohl posoudit výkon či zrychlení. Psaná maximálka 130 se překročí poměrně lehce. Problémem je, že na tebe fučí a chce to už buď jinou přilbu a bundu a nebo turist plexi (Givi, Kappa, Puig) ... nebo zalehávat. Nechám to odležet ... stejně jezdím do stovky.

Prostě plexi na starém modelu byl sice velikostí malé ale funkcí a ochranou proti větru a dešti nepřekonatelné.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod icask » 01 črc 2018, 21:18

Mne to male nepasovalo. Dal som Givi vysoke a je super.

Odoslané z HUAWEI GRA-L09 pomocou Tapatalku
Uživatelský avatar
icask

100+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2016, 20:35

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod JardaB » 17 črc 2018, 18:36

Tak nikdo v Čechách či na Moravě nemá DT 350 s turist plexi Givi, Kappa nebo Puig ?
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků