Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Downtown 350i

19 čer 2016, 00:27

tomkob1980 píše:Na základě těch vašich tvrzení snad začnu litovat že jsem si koupil Yamahu..:-) Kymco New Downtown 350i, ve dvou, dle tacho 150 km/hod. a více...ještě jste zapomněli dodat, že to bylo do kopce a skútr měl výkonovou rezervu. Stejně tak uváděnou odchylku tachometru/rychloměru o 6 - 8 km/hod. při rychlosti 150 km/hod. a více u Xcitingu bych bral hodně s rezervou. Promiň Jakube, ale prodejcům se nesmí věřit všechno co říkají.. :mrgreen: Yamaha X-Max 400 mi jede dle GPS přesně 150 km/hod. což je uváděno jako oficiální maximální rychlost a odychylka tachometru/rychloměru je sice 8 km/hod., ale už při rychlosti 110 km/hod. S rostoucí rychlostí se odchylka zvětšuje. Obdobně jsem to měl u všech skůtrů co jsem vlastnil, a to včetně jednoho Kymca. Tak jen abyste si nemysleli že mám averzi vůči této značce.. :D


Tak já jsem porovnával stejně, zda Yamahu X-max 400, Kymco Xciting 400 nebo DT 350i, nakonec zvitezil DT 350i kvuli pohodli a pristrojovce. Mne se pristrojovka na X-max 400 nelibi, kdyby mela stejnou, jako X-max 250i, tak by se o nem dalo uvazovat. Co se týká podvozku, tak Xciting je hodne tvrdý, DT lépe tlumí nerovnosti a je celkove pohodnejsi. Měl jsem pujceneho i X-maxe a tam mi vadilo, ze neco v predu vrzalo a to to byl novy skutr. Motoricky jsou asi vsechny 3 temer vyrovnání, ikdyz dle testu je X-max 400i nejrychlejsi, ale kilometr s pevným startem má stejný cas jako DT 350i. Naopak ve zrychlení z 0-100 km/hje zase nejlepsí Xcinting 400i. Myslim si ale, ze ani s jednim neudela clovek chybu, zalezi na preferencich....

Re: Kymco Downtown 350i

25 črc 2016, 15:11

Ahoj, chcem sa spýtať na cenu za servis pri 10.000 km kde sa robia aj ventily.

Re: Kymco Downtown 350i

29 črc 2016, 06:37

A proč se nezeptáš rovnou v servisu kam se skútrem pojedeš ... :?: :roll:

Re: Kymco Downtown 350i

31 črc 2016, 15:46

TUNER píše:A proč se nezeptáš rovnou v servisu kam se skútrem pojedeš ... :?: :roll:



Skúter ešte nemám. Rozhodujem sa medzi X max 400 a Downtown 350.
Downtown sa mi páči viac ale ak som dobre čítal,tak má kontrolu ventilov každých 10t.km
Oproti x maxu,ktorý má kontrolu pri 40t.km sa mi to zdá akosi často.
Chcel som si aspoň orientačne porovnať ceny servisu.

Re: Kymco Downtown 350i

31 črc 2016, 15:50

Zavolaj do servisu, kam by si chodil...ked ja ti napisem, aka je cena u nas, moze to byt uplne nieco ine, ako u vas...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 350i

31 črc 2016, 19:21

busster9 píše: ..každých 10t.km
Oproti x maxu,ktorý má kontrolu pri 40t.km sa mi to zdá akosi často.
Chcel som si aspoň orientačne porovnať ceny servisu.

kymco má relativně nový čtyřventil zatímco základ yamahy 400 byl už v majesty
ďábel je v detailech: při rozhodování je třeba vzít v úvahu nejen jízdní vlastnosti a papírové údaje, ale třeba úložné prostory, jestli jde do zásuvky skutečně zastrčit nabíječka a jestli se tam ještě vejde mobil i s kabelem, pro někoho je důležitá ochrana pře krádežemi, elektronický imobilizér, teploměr... atd. což je ale individuální
servisní náklady hodně závisí od olejů, filtrů, ale i od vzdálenosti od servisu..

Kymco Downtown 350i

01 srp 2016, 09:59

busster9 píše:má kontrolu ventilov každých 10t.km
Oproti x maxu,ktorý má kontrolu pri 40t.km sa mi to zdá akosi často.

X-Max ma system vymedzenia vole podlozkami, kdezto Kymco ma system skrutka-kontramatka. V prvom pripade je nastavenie komplikovanejsie, nakolko musis najskor odmerat volu, potom vypocitat a pouzit vhodnu podlozku, ktoru po ruke asi mat nebudes, cize rozobrat, odmerat, nechat rozobrane kym zozenies podlozky, dufat, ze si sa pri vypocte nepomylil, zlozit. Pri systeme skrutka-matka, rozoberies, odmeras, nastavis, zlozis. Praca na 15 min. ked neratam odplastovanie, co je pri kazdom skutri individualne.

Mne osobne sa tie Yamahacke motory nepacia, nie je to japonec, ale francuz a po case im udajne zacne chutit olej. Keby som si mal vyberat podla technickych rieseni, motora a parametrov, tak volim Kymco DT 350.

Re: Kymco Downtown 350i

01 srp 2016, 11:05

dreamer: víš určitě, že yamaha 400 má podložky? Protože 250 (pravda je to dvouventil) je nemá, má kontramatky a interval na ventily je taky 40 tis.km a olej nepapá..

Re: Kymco Downtown 350i

01 srp 2016, 17:57

Z tohto obrazku je to celkom jasne:
Obrázek

Re: Kymco Downtown 350i

28 srp 2016, 12:35

Mám dotaz, jestli jste někdo neřešili nemožnost startování na bočním stojanu. Mě řekli v servisu, že to odblokovat nelze. Díky za radu.

Re: Kymco Downtown 350i

28 srp 2016, 13:00

Není nad to, když máš nastartovany na bočním stojanu, přijde kamos a otočí pořádně heftem
Jinak tam asi bude nejaky spínač, vypínač,tak přemostit, nebo odpojit, podle typu zapojeni. Ale 9 z 10 skutristu to nedoporučuje, oni ti výrobci nejsou hloupí, když to tak dělají.

tap 1+2

Re: Kymco Downtown 350i

28 srp 2016, 13:08

taky stačí se s bočním stojanem rozjet (na centrálním to jde těžko), když je trochu víc vystrčený dopředu, nezaklopí se a je to pak taky zajímavý ;-)
Technicky vzato, spínač odpojit jde, s ohledem na uživatele ale ne.

Re: Kymco Downtown 350i

29 srp 2016, 08:13

Odblokovat se to samozřejmě dá celkem snadno, to, proč to nejde má jednoduchý důvot - je to stříkačka. Z toho, že to je stříkačka vyplývá ten fakt, že pokud bys nechal nastartovaný skútr (za studena) na bočním stojanu, mohlo by dojít k tomu, že si motor přidá automatický sytičem, resp. volnoběžným ventilem, tím se roztočí zadní kolo a skútr upadne. Pokud teda stojíš o to, aby to na bočním stojanu běželo, "odblokovat" se to dá, ale nedoporučuje to nikdo, protože dřív nebo později Ti to z "policajta" prostě "samo" spadne ;)

Re: Kymco Downtown 350i

31 srp 2016, 15:48

Ahoj!
Hlásím se do řad majitelů Kymco.Honda SH 125 2013 přechází na manželku,mně se podařilo udělat papíry na A2.Zajímavostí asi je,že jsem autoškolu dělal přímo
na novém Kymco Downtown 350i.Zatím o něm nemůžu moc říct,mám asi 320km,musel jsem se soustředit víc na samotnou autoškolu,než na své dojmy.Řidičák jsem vyzvedl teprve dnes.Zdraví Petr 5

Re: Kymco Downtown 350i

31 srp 2016, 20:13

Já startovat na bočním stojanu můžu, za mě to vyřešil už předchozí majitel, nevidím v tom problém, především proto, že boční stojan používám jen když dám Downa do garáže vedle auta, jinak vždy používám hlavní stojan. Mě to na tom bočním pocitově vždycky přijde, že musí spadnout.

Petr 5: Gratulace!
Jen otázka - to je možný, dělat autoškolu na skútru? Vždy jsem měl zato, že to musí být klasická motorka... (možná jen má neznalost)
Odeslat odpověď