Kymco Downtown 350i

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Tom_1979 » 19 čer 2016, 00:27

tomkob1980 píše:Na základě těch vašich tvrzení snad začnu litovat že jsem si koupil Yamahu..:-) Kymco New Downtown 350i, ve dvou, dle tacho 150 km/hod. a více...ještě jste zapomněli dodat, že to bylo do kopce a skútr měl výkonovou rezervu. Stejně tak uváděnou odchylku tachometru/rychloměru o 6 - 8 km/hod. při rychlosti 150 km/hod. a více u Xcitingu bych bral hodně s rezervou. Promiň Jakube, ale prodejcům se nesmí věřit všechno co říkají.. :mrgreen: Yamaha X-Max 400 mi jede dle GPS přesně 150 km/hod. což je uváděno jako oficiální maximální rychlost a odychylka tachometru/rychloměru je sice 8 km/hod., ale už při rychlosti 110 km/hod. S rostoucí rychlostí se odchylka zvětšuje. Obdobně jsem to měl u všech skůtrů co jsem vlastnil, a to včetně jednoho Kymca. Tak jen abyste si nemysleli že mám averzi vůči této značce.. :D


Tak já jsem porovnával stejně, zda Yamahu X-max 400, Kymco Xciting 400 nebo DT 350i, nakonec zvitezil DT 350i kvuli pohodli a pristrojovce. Mne se pristrojovka na X-max 400 nelibi, kdyby mela stejnou, jako X-max 250i, tak by se o nem dalo uvazovat. Co se týká podvozku, tak Xciting je hodne tvrdý, DT lépe tlumí nerovnosti a je celkove pohodnejsi. Měl jsem pujceneho i X-maxe a tam mi vadilo, ze neco v predu vrzalo a to to byl novy skutr. Motoricky jsou asi vsechny 3 temer vyrovnání, ikdyz dle testu je X-max 400i nejrychlejsi, ale kilometr s pevným startem má stejný cas jako DT 350i. Naopak ve zrychlení z 0-100 km/hje zase nejlepsí Xcinting 400i. Myslim si ale, ze ani s jednim neudela clovek chybu, zalezi na preferencich....
Tom_1979

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 27
Registrován: 28 dub 2014, 13:16
Skútr / moto: Kymco People GT300i/Kymco DT 350i/Honda Forza 750

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod busster9 » 25 črc 2016, 15:11

Ahoj, chcem sa spýtať na cenu za servis pri 10.000 km kde sa robia aj ventily.
Yamaha xmax 300: 25.214 km
ex:Honda CBF 600 S
Uživatelský avatar
busster9

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 25 črc 2016, 14:58
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Yamaha xmax 300

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod TUNER » 29 črc 2016, 06:37

A proč se nezeptáš rovnou v servisu kam se skútrem pojedeš ... :?: :roll:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod busster9 » 31 črc 2016, 15:46

TUNER píše:A proč se nezeptáš rovnou v servisu kam se skútrem pojedeš ... :?: :roll:



Skúter ešte nemám. Rozhodujem sa medzi X max 400 a Downtown 350.
Downtown sa mi páči viac ale ak som dobre čítal,tak má kontrolu ventilov každých 10t.km
Oproti x maxu,ktorý má kontrolu pri 40t.km sa mi to zdá akosi často.
Chcel som si aspoň orientačne porovnať ceny servisu.
Yamaha xmax 300: 25.214 km
ex:Honda CBF 600 S
Uživatelský avatar
busster9

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 9
Registrován: 25 črc 2016, 14:58
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Yamaha xmax 300

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod double-J » 31 črc 2016, 15:50

Zavolaj do servisu, kam by si chodil...ked ja ti napisem, aka je cena u nas, moze to byt uplne nieco ine, ako u vas...


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod josuk » 31 črc 2016, 19:21

busster9 píše: ..každých 10t.km
Oproti x maxu,ktorý má kontrolu pri 40t.km sa mi to zdá akosi často.
Chcel som si aspoň orientačne porovnať ceny servisu.

kymco má relativně nový čtyřventil zatímco základ yamahy 400 byl už v majesty
ďábel je v detailech: při rozhodování je třeba vzít v úvahu nejen jízdní vlastnosti a papírové údaje, ale třeba úložné prostory, jestli jde do zásuvky skutečně zastrčit nabíječka a jestli se tam ještě vejde mobil i s kabelem, pro někoho je důležitá ochrana pře krádežemi, elektronický imobilizér, teploměr... atd. což je ale individuální
servisní náklady hodně závisí od olejů, filtrů, ale i od vzdálenosti od servisu..
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Kymco Downtown 350i

Příspěvekod dreamer » 01 srp 2016, 09:59

busster9 píše:má kontrolu ventilov každých 10t.km
Oproti x maxu,ktorý má kontrolu pri 40t.km sa mi to zdá akosi často.

X-Max ma system vymedzenia vole podlozkami, kdezto Kymco ma system skrutka-kontramatka. V prvom pripade je nastavenie komplikovanejsie, nakolko musis najskor odmerat volu, potom vypocitat a pouzit vhodnu podlozku, ktoru po ruke asi mat nebudes, cize rozobrat, odmerat, nechat rozobrane kym zozenies podlozky, dufat, ze si sa pri vypocte nepomylil, zlozit. Pri systeme skrutka-matka, rozoberies, odmeras, nastavis, zlozis. Praca na 15 min. ked neratam odplastovanie, co je pri kazdom skutri individualne.

Mne osobne sa tie Yamahacke motory nepacia, nie je to japonec, ale francuz a po case im udajne zacne chutit olej. Keby som si mal vyberat podla technickych rieseni, motora a parametrov, tak volim Kymco DT 350.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod josuk » 01 srp 2016, 11:05

dreamer: víš určitě, že yamaha 400 má podložky? Protože 250 (pravda je to dvouventil) je nemá, má kontramatky a interval na ventily je taky 40 tis.km a olej nepapá..
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod dreamer » 01 srp 2016, 17:57

Z tohto obrazku je to celkom jasne:
Obrázek
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod sandro » 28 srp 2016, 12:35

Mám dotaz, jestli jste někdo neřešili nemožnost startování na bočním stojanu. Mě řekli v servisu, že to odblokovat nelze. Díky za radu.
sandro

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 28 srp 2016, 12:26
Skútr / moto: Downtown 350i

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod aldav » 28 srp 2016, 13:00

Není nad to, když máš nastartovany na bočním stojanu, přijde kamos a otočí pořádně heftem
Jinak tam asi bude nejaky spínač, vypínač,tak přemostit, nebo odpojit, podle typu zapojeni. Ale 9 z 10 skutristu to nedoporučuje, oni ti výrobci nejsou hloupí, když to tak dělají.

tap 1+2
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 94
Příspěvky: 650
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod josuk » 28 srp 2016, 13:08

taky stačí se s bočním stojanem rozjet (na centrálním to jde těžko), když je trochu víc vystrčený dopředu, nezaklopí se a je to pak taky zajímavý ;-)
Technicky vzato, spínač odpojit jde, s ohledem na uživatele ale ne.
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod double-J » 29 srp 2016, 08:13

Odblokovat se to samozřejmě dá celkem snadno, to, proč to nejde má jednoduchý důvot - je to stříkačka. Z toho, že to je stříkačka vyplývá ten fakt, že pokud bys nechal nastartovaný skútr (za studena) na bočním stojanu, mohlo by dojít k tomu, že si motor přidá automatický sytičem, resp. volnoběžným ventilem, tím se roztočí zadní kolo a skútr upadne. Pokud teda stojíš o to, aby to na bočním stojanu běželo, "odblokovat" se to dá, ale nedoporučuje to nikdo, protože dřív nebo později Ti to z "policajta" prostě "samo" spadne ;)
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Petr 5 » 31 srp 2016, 15:48

Ahoj!
Hlásím se do řad majitelů Kymco.Honda SH 125 2013 přechází na manželku,mně se podařilo udělat papíry na A2.Zajímavostí asi je,že jsem autoškolu dělal přímo
na novém Kymco Downtown 350i.Zatím o něm nemůžu moc říct,mám asi 320km,musel jsem se soustředit víc na samotnou autoškolu,než na své dojmy.Řidičák jsem vyzvedl teprve dnes.Zdraví Petr 5
Petr 5

10+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2015, 22:50
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: Sh 125i 2013/DT 350i 2016/Forza 750
Tuning / úpravy: plexi puig

Re: Kymco Downtown 350i

Příspěvekod Garrett » 31 srp 2016, 20:13

Já startovat na bočním stojanu můžu, za mě to vyřešil už předchozí majitel, nevidím v tom problém, především proto, že boční stojan používám jen když dám Downa do garáže vedle auta, jinak vždy používám hlavní stojan. Mě to na tom bočním pocitově vždycky přijde, že musí spadnout.

Petr 5: Gratulace!
Jen otázka - to je možný, dělat autoškolu na skútru? Vždy jsem měl zato, že to musí být klasická motorka... (možná jen má neznalost)
Bylo - Kymco Downtown 125i 2013
Je - Honda Forza 125ccm 2017
Uživatelský avatar
Garrett

250+
 
Reputace: 38
Příspěvky: 306
Registrován: 19 říj 2015, 20:21
Bydliště: u Vyškova
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm. 2017 Bílo modrá

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků