tomkob1980 píše:Na základě těch vašich tvrzení snad začnu litovat že jsem si koupil Yamahu.. Kymco New Downtown 350i, ve dvou, dle tacho 150 km/hod. a více...ještě jste zapomněli dodat, že to bylo do kopce a skútr měl výkonovou rezervu. Stejně tak uváděnou odchylku tachometru/rychloměru o 6 - 8 km/hod. při rychlosti 150 km/hod. a více u Xcitingu bych bral hodně s rezervou. Promiň Jakube, ale prodejcům se nesmí věřit všechno co říkají.. Yamaha X-Max 400 mi jede dle GPS přesně 150 km/hod. což je uváděno jako oficiální maximální rychlost a odychylka tachometru/rychloměru je sice 8 km/hod., ale už při rychlosti 110 km/hod. S rostoucí rychlostí se odchylka zvětšuje. Obdobně jsem to měl u všech skůtrů co jsem vlastnil, a to včetně jednoho Kymca. Tak jen abyste si nemysleli že mám averzi vůči této značce..
Tak já jsem porovnával stejně, zda Yamahu X-max 400, Kymco Xciting 400 nebo DT 350i, nakonec zvitezil DT 350i kvuli pohodli a pristrojovce. Mne se pristrojovka na X-max 400 nelibi, kdyby mela stejnou, jako X-max 250i, tak by se o nem dalo uvazovat. Co se týká podvozku, tak Xciting je hodne tvrdý, DT lépe tlumí nerovnosti a je celkove pohodnejsi. Měl jsem pujceneho i X-maxe a tam mi vadilo, ze neco v predu vrzalo a to to byl novy skutr. Motoricky jsou asi vsechny 3 temer vyrovnání, ikdyz dle testu je X-max 400i nejrychlejsi, ale kilometr s pevným startem má stejný cas jako DT 350i. Naopak ve zrychlení z 0-100 km/hje zase nejlepsí Xcinting 400i. Myslim si ale, ze ani s jednim neudela clovek chybu, zalezi na preferencich....