Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Kymco Downtown 350i

13 čer 2016, 17:50

Moj SR MAX 300 ide GPSkovych 135 km/h (149 tacho, mam to tu niekde aj nafotene), tak neviem preco by silnejsi DT 350 nemohol dat realne aj tych 145 km/h, co by tachometrovym 160 aj celkom zodpovedalo (+ 10% ako v mojom pripade).

Edit, prikladam foto:
Obrázek
Naposledy upravil dreamer dne 13 čer 2016, 17:58, celkově upraveno 1

Re: Kymco Downtown 350i

13 čer 2016, 17:54

Xciting 400 keca v tech rychlostech o 6-8km/h...

Re: Kymco Downtown 350i

13 čer 2016, 21:33

Na základě těch vašich tvrzení snad začnu litovat že jsem si koupil Yamahu..:-) Kymco New Downtown 350i, ve dvou, dle tacho 150 km/hod. a více...ještě jste zapomněli dodat, že to bylo do kopce a skútr měl výkonovou rezervu. Stejně tak uváděnou odchylku tachometru/rychloměru o 6 - 8 km/hod. při rychlosti 150 km/hod. a více u Xcitingu bych bral hodně s rezervou. Promiň Jakube, ale prodejcům se nesmí věřit všechno co říkají.. :mrgreen: Yamaha X-Max 400 mi jede dle GPS přesně 150 km/hod. což je uváděno jako oficiální maximální rychlost a odychylka tachometru/rychloměru je sice 8 km/hod., ale už při rychlosti 110 km/hod. S rostoucí rychlostí se odchylka zvětšuje. Obdobně jsem to měl u všech skůtrů co jsem vlastnil, a to včetně jednoho Kymca. Tak jen abyste si nemysleli že mám averzi vůči této značce.. :D

Re: Kymco Downtown 350i

15 čer 2016, 18:12

Myslim že těch 145 dle GPSky to bylo,150 ale už nejspíš ne,pokud jo tak možná na tom omezovači. Max jsem za váma jel dle GPSky asi 155 ale to jsem vás doháněl když jsem před sebe pouštěl auto. Sledoval jsem to na navigaci,protože mě samotného zajímalo kolik to pojede.
Nutno podotknout že jízda probíhala opravdu ve 2,ale také to že ve variátoru bylo použito nestandardních válečků od Dr. pulíka.... :)
TMax mi taky v plné serii jede přesně dle toho co uvádí výrobce v TP ;-)

Re: Kymco Downtown 350i

15 čer 2016, 21:42

Tuner: Taky děkuji za potvrzení.

Jinak abych se vrátil na začátek téhle diskuze, na začátku jsem tvrdil, že se dokážu vyškrábat na tachometrovou rychlost 160km/h a to už je přesně na hraně omezovače. Dále se mě ok8 ptal jak mi proměřuje tachometr: tak dle Gps ukazuje určitě o 10km více, takže dle gps je maximálka po rovině s větrem v zádech 150 km/h.


Nevěřil bych jaká diskuze se tady na tohle téma zvrhne. Jak už tady někdo psal skútra mám pro radost, i kdyby jel jenom těch papírových 130 km/h, tak mi to na bezpečné předjíždění stačí, kdybych chtěl honit nějaké závratné rychlosti, tak si koupím silnou motorku.

Re: Kymco Downtown 350i

15 čer 2016, 22:27

Honici jsou tu uplne jini :))) ti, kdo honi to, ze to tak neni :-P


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 350i

16 čer 2016, 08:23

Tak se přece hned nečertěte. I já děkuji Tunerovi. Potvrdil totiž nejen udávanou rychlost, ale jako jediný upozornil na to, že skútr nebyl v sérii. To z předchozí diskuze patrné nebylo, nebo alespoň já to z ní nepochopil. Pokud jsem ale něco přehlédl, tak se omlouvám. Také mám skútr pro radost, takže je mi úplně jedno, jaké maximální rychlosti dosáhne, protože této vlastnosti využívám opravdu sporadicky. Akorát nemám rád, když někdo přehání. Proto jsem na ty příspěvky reagoval.

Pro double-J: Víš kdo je honič? To je ten, co si honí ego že má ten nejlepší skútr...:-)

Re: Kymco Downtown 350i

16 čer 2016, 08:41

tomkob1980: to máš pravdu ;) takových tu je spousta :) nicméně se ještě vrátím k té odchylce tacho...na jednom typu skútru jsme zjistili, že se může lišit kus od kusu, osobně si to vysvětluju rozdílnými pneu, co je zajímavé, tak neplatí to, co tu někdo psal, že se se zvyšující rychlostí ta odchylka zvětšuje, ale naopak (tedy procentuelně)

Re: Kymco Downtown 350i

16 čer 2016, 08:42

samíc píše:Maximálku jsem zkoušel po rovině s větrem v zádech. 160km/h na tachometru, takže dle GPS tu bude určitě tak o 10 méně.

Zrychlení jsem neměřil, ale teď tam mám také valečky Dr Pulley a lepší akcelerace je znatelná, maximálka je stejná, ale v nižších otáčkách. Celkově s Pulley válečkama pracuje motor ve vyšších rychlostech v nižších otáčkách než s originál válečkama.



Už na začátku než se to tady rozjelo jsem tvrdil, že tam mám jiné valečky, ale co pozoruji, tak ty nemají až takový vliv na maximální rychlost, spíš je lepší akcelerace.

Re: Kymco Downtown 350i

16 čer 2016, 10:38

pozn. maximální rychlost dosáhne všechno -- zajímavější je, myslím, údaj, za kolik to z té rychlosti dokáže zastavit! ;-)
tomkob: :-D trochu horší je ale zjistit, že nejlepší skútr už jsi měl.. :-D - nechceš vyměnit za xciting? ;-)
Jakube, omlouvám se, přes masivní kampaň Kymca (hlavně v německu), jsem si na některé věci ve srovnání s yamahou zatím dostatečně nezvykl ;-), jinak dobrý!

Re: Kymco Downtown 350i

16 čer 2016, 12:08

Díky josuk za nabídku, ale nevyužiji jí..:-) Když jsem pořizoval skútra, tak Xciting byl také ve výběru, ale nakonec vyhrála Yamaha. A upřímně řečeno nelituji. Tím však neříkám, že ostatní skútry jsou špatné nebo méně kvalitní. Konkrétně u Xcitingu jsem měl bohužel výhrady k přístrojovce, která se mi opravdu nelíbila...

Re: Kymco Downtown 350i

16 čer 2016, 12:16

Jsou to bezesporu oba skvělé skútry a mohli jsme je i porovnat s vavo7 na loňské cestě do Itálie. Pro mě je Xciting jednoznačná volba nejen proto, že k tomu mám vztah, ale hlavně proto, že mám rád něco "jiné". Povězme si upřímě, X-Maxů je hromada, Xcitingů jako šafránu...další obrovskou výhodou je rozdíl v ceně a v neposlední řadě mě u X-Maxe 250 dost nahněval (slušně řečeno) servis...

josuk: nemusíš se omlouvat, to je samozřejmě každýho věc :) já to samosebou prosazuju, protože to prodávám, na druhou stranu si myslím, že umím (a jsem) být patřičně objektivní

Re: Kymco Downtown 350i

16 čer 2016, 13:15

určitě nejsou to špatné skútry, jenže Kymco se momentálně snaží o nástup v Evropě, rozjeli reklamní kampaň, ale doplácí na určitou nedotaženost a zbytečné nedostatky ve zpracování, která se asi výrazněji projevuje v těch dražších kategoriích. Prostě vyrábí to čínan (původních obyvatel na Tchaj-wanu je minimum), něco udělal výborně, něco dobře, ale něco mu prostě nevyšlo a nálepky a reklamy to nespraví.
U mě kardinální chyba totiž byla, že jsem x-maxe okamžitě neprodal, abych to nemohl furt srovnávat ;-) Takhle jsem ho asi poprvé pořádně umyl šamponem, dostal nový ložisko řízení, náplň do tlumičů… a jsem v těžkým dilematu!! ;-) Tak sorry za subjektivitu!
Jinak k servisu: yamaha má sazbu 550/hod, ceny dílů normální - stejné jako jsou na PD. Mě v tom příjde kymco spíš dražší. Třeba výměna oleje každé 3000 km (u 250ccm) no dobře, jenomže u Kymca je to sice 5000 km, jenomže taky + 400 kč za filtr. Tu menší rozšířenost Kymca bych naopak viděl jako mínus, ale dobře. Ať Vám to všem jezdí!

Re: Kymco Downtown 350i

16 čer 2016, 13:48

Cena servisu Yamahy je v poradku, co neni v poradku je objednaci doba do toho servisu v radu tydnu...

Jinak nevim, jak to myslis s tou rozsirenosti, ale ve Spanelsku je Kymco nejprodavanejsi znacka skutru, v Nemecku je druha nebo treti, v Italii je taky mezi prvnima...no nevim, spis jsi to az s nakupem zacal vnimat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 350i

17 čer 2016, 06:32

Ještě k těm pulíkům - od toho tady je kolonka "tuning,úpravy" aby si tam každý případně dopsal co má na skútru jiného a nevznikal tady tok omylů a nevědomosti... ;-) Samozřejmě to není povinné,ale každému to trochu usnadní orientaci ;-)
Odeslat odpověď