Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Downtown 350i

23 kvě 2016, 15:49

Tak já u svého Downtowna 350 žádné chvění nepozoruji a to ani po 15000km. Jinak já mám 180cm a DT se mi sedí pohodlně.

Re: Kymco Downtown 350i

23 kvě 2016, 16:01

No pokud mas vic nez 180, tak si urcite u DT neslozis nohy na druhou polohu stupacek a kdyz, tak to bude jeste nepohodlnejsi

Re: Kymco Downtown 350i

23 kvě 2016, 16:20

Ja mam 184 a kdyz si chci natahnout nohy na tu druhou polohu, tak poposednu na spolujezdcovo misto 8) Nebo si poposednu bliz a nohy skrcim na spolujezdcovi stupacky. Todle me docela bavi ruzne menit polohy :roll:

Re: Kymco Downtown 350i

23 kvě 2016, 16:46

A jak jste s ním spokojeni?

Re: Kymco Downtown 350i

23 kvě 2016, 16:59

Ja maximalne! :) Me ted jen stve, ze nemam "Acko" a kdyz jsem si naplanoval ho delat, tak nehorazne zdrazily. Ale zatim nespecham, projedu co ted muzu a pak trada i na jih atd

Re: Kymco Downtown 350i

26 kvě 2016, 09:58

Já jsem s DT 350i maximálně spokojený.

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=106365

Re: Kymco Downtown 350i

29 kvě 2016, 12:36

O kolik % ten tachec optimistikuje? Nebo jsi další kdo měří maximálku ... z kopce? :mrgreen:

Můžeš porovnat tlumiče se starým DT? I když na tom jezdils pomaleji.

Re: Kymco Downtown 350i

29 kvě 2016, 13:30

Pro porovnani uvedu pár parametrů z testů:
model DT 300i/ DT 350i / XCITING 400i
max. rychlost v km/h 138,9/150,9/159,6
0-100km/h v s 10/9,4/8,7
1000 metrů v s 34,2/32,6/31,3
brzdná dráha ze 100km/h v metrech 43,8/38,2/41,8

Re: Kymco Downtown 350i

29 kvě 2016, 13:55

To by sedelo, Xct400 s valeckama Dr.Pulley dokaze snizit zrychleni na cc 7,6 a v-max 183 na budiku, tj cca 176 gps


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 350i

29 kvě 2016, 18:28

Maximálku jsem zkoušel po rovině s větrem v zádech. 160km/h na tachometru, takže dle GPS tu bude určitě tak o 10 méně.

Zrychlení jsem neměřil, ale teď tam mám také valečky Dr Pulley a lepší akcelerace je znatelná, maximálka je stejná, ale v nižších otáčkách. Celkově s Pulley válečkama pracuje motor ve vyšších rychlostech v nižších otáčkách než s originál válečkama.

Teď mám objednány v Kymco-Praha laděný výfuk Turbo Kit H7 a už se nemůžu dočkat až přijde.

-- 29 kvě 2016, 17:47 --

Jo a k těm tlumičům mezi starým a novým DT zásadní rozdíl nepozoruji. Rozdíl bych řekl je mezi K-xct a DT. K-xct bylo o dost tvrdší, každý výmol a nerovnost byl dost znatelný.

Re: Kymco Downtown 350i

30 kvě 2016, 12:34

Cca 176 GPS... ? :shock:

Re: Kymco Downtown 350i

30 kvě 2016, 14:20

Xciting mam vyzkoušeno brzdnou drahu na suchu ze 100km na 0 cca 38,5 metru

Re: Kymco Downtown 350i

01 čer 2016, 10:59

Zajímavé. Jeden z prvních na youtube hlásil, že 350 o pár kmh nejede tak rychle jako 300.

Re: Kymco Downtown 350i

01 čer 2016, 12:05

Ja jsem psal o Xcitingu!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 350i

01 čer 2016, 13:02

Však klidně. Já zas píšu o 350 a 300.
Odeslat odpověď