Tak jsem ukousl trochu času a něco sem hodím.
Downtowna jsem složil v pátek a v pátek jsem na něm najel těch prvních pár kilometrů. Jak si to celý den pokukuji na design tohohle krasavce, nedalo mi to, nahodil jsem mundůr a po šesté jsem vyrazil sólo směr Strakonice - Orlická přehrada Trhovky, kde jsem s ním strávil víkend. Celkem jsem najel něco okolo 220Km, což na zajetí není žádná sláva a poznatky po zajetí tedy nemám. Opačné poznatky před zajetím ale můžu přidat...
Hlavní rozdíl je v novém motoru a designu, motor je oproti jiným modelům tišší a hlavně se ztratili nepříjemné vibrace při stání na místě.
Při jízdě se skútr velice příjemně vodí, není problém uvolnit ruce na řidítkách a občas se podrbat jednou rukou na bradě a druhou třebas na g.lách, prostě sedí jak přibitý.
Při přidání plynu ručička tachometru vystřelí ihned do cca 80ti kilometrové rychlosti, pak chvilku stagnuje do 100tovky a poté se rozcupitá až do budíkové maximálky 150Km/hod ( skútr je nezajetý a já vážím 89kg). Každopádně na takové to domácí předjíždění je Kymco number one!! Po sjezdu z dálnice je cestička do kopečka mezi auty docela v pohodě, zatím je trochu lenivější na akceleraci, ale po zajetí určitě stoupne výkon a průběh variátoru se ještě změní. Dle mého je skútr výkonově tak trochu koncipován spíše do cestovní kategorie, ale město mu nedělá žádný problém.
Obecní cestičky jsou taky bez problému, sem tam nějaká díra nevadí a skútr se chová stabilně.
Závěrem:
Downtown na mě udělal velice slušný dojem a za sebe můžu říct, že v této kategorii najde soupeře jen velice těžko. Jestli uvažujete o koupi, vždy se vyplatí udělat srovnávací test a povozit se na více značkách.
Závěrem bych chtěl požádat ty co se na Downtownu svezou, aby sem napsali své dojmy a potvrdili že nekecám
Případné dotazy můžete směřovat na můj mobil...
Trocha foteček od kamaráda Karlose....
P1030178.JPG
P1030204.JPG
P1030186.JPG
P1030167.JPG
P1030137.JPG
P1030170.JPG
P1030171.JPG
P1030185.JPG
P1030141.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.