RADEK_SL píše:Super, USB zásuvek není nikdy dost. Naco máš ten namotanej drát od RAM kuličky k zrcátku?
LeDocteur píše:Koukám, že máš Forzu... No on je to totiž vlastně důvod, proč jsem (zatím) skončil u Downtowna. Přemýšlel jsem totiž o tom, že bych si Forzu koupil. Novou. Je to opravdu krásný stroj - i když některé věci má Kymco (bůhvíproč) bohužel na lepší úrovni. Jenže - nemám ve svém okolí nikoho, kdo by ji měl a nechal mě ji osahat. Prodejce mám od bydliště všechny víc jak sto kiláků - což by problém nebyl, ale ani jeden těch okolních nebyl schopen zrealizovat testovací jízdu. Nevím jak kdo, ale pokud mám dát za "motorku" sto padesát litrů, přece jenom bych si na ni chtěl nejdřív minimálně sednout a nejlíp se projet. Nemožné. Na stránkách Hondy je obří odkaz "SJEDNEJTE SI TESTOVACÍ JÍZDU" - ale ten funguje akorát tak, že vám zobrazí seznam dealerů. Někteří nemají skůtra ani na skladě a ti ostatní ho zase nepůjčí. To je zas jako za socíku...
Tak jsem se naštval, řekl si že počkám pár let na nějakou lehce jetou 350 - a abych nějak vyplnil mezičas, koupil jsem si teda za pár korun Downtowna, no
Líbí se mi na něm taková jakási očividná kvalita - ani po těch letech nikde nic nejebe, neodstává, nedrnčí. Podle mého vkusu má v noci jednu z nejhezčích palubek (zde teda u mě ta Forza hóóódně pokulhává), má tradiční háček na tašku - blbost, která ale ke skůtru patří, vidím dobře v zrcátkách a dobře se na něm sedí.
Nelíbí se mi že nemá parkovačku (nechápu - štelovací páčky brzd má, ale parkovačku, která by stála tak dva dolary nemá), ten můj ještě nemá ABS a pak na to že jde o dva celá dva metry dlouhý maxík, jsou naprosto tragické ty přední "předkopy" - na nějaké pohodlné natažení noh při delších cestách, což by měl být jejich účel, to není ani náhodou.
Jinak ale poměr výkon/cena je skvělý. Už chápu, že cenová politika Kymca, které se nebojí si za nové skůtry říct skoro to co Honda, je oprávněná.
Tož tak
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků