Tak dnes som spravil downgrade svojho DT. Ale poporiadku, aby som si odpovedal na svoju otázku v predchádzajúcom poste. A opravte ma prosím ak to tak nie je.
Môj DT je naozaj 2011 a SK60A. Táto verzia sa začala vyrábať v polovici 2011. Rozdiel je vo variátore (plus núdzové blinkre a dačo so stojanom).
Staršia verzia - pôvodná bola LEA7 tak ako bol označený aj zvyšok skútra. V novej verzii bol variator označený LGE5 (z modelu People). Vraj má iné dráhy a menšiu hmotnosť valčekov 15g, čo sa ale mne nepotvrdilo lebo ja v ňom mám valčeky 15,5g čo je to isté ako pôvodná verzia. Zároveň došlo k jemnému zníženiu výkonu pre európsky trh (24/22kW).
Kedže som mal variator Malossi so šiestimi vačekmi 23x18 20g jednalo sa o verziu M5114238 ktorá je ale určená pre staršiu verziu LEA7. Keď som porovnával originál LGE5 a Malossi variator všimol som si ze Malossi ma menši celkový priemer. Remeň šiel až na osku a nebol poriadne natiahnutý.
pre úplnosť dodávam že Malossi verzia pre LGE5 má označenie M5114730 a šesť valčekov 23x18 18g.
Takže som vyhodil Malossi a dal tam pôvodný LGE5 variator, rovnako aj pôvodnú kontrastku (ktorá je mimochodom dlhšia a pevnejšia ako Malossi) plus som kúpil od Tajvanca nový remeň tak som ho tam šupol aj keď pôvodný nevyzerá poškodený a má rovnakú šírku (myslím že aj dĺžku teda nie je natiahnutý).
Jazda je teraz oveľa plynulejšia v menších rýchlostiach, akcelerácia z 0 je trocha pomalšia ale necítim brutálny rozdiel. Myslel som že sa zbavím toho rachotenia na voľnobehu, že to robí voľný remeň, ale to mi zostalo. Budem to brať ako vlastnosť
.
https://www.youtube.com/watch?v=HIKBBX8meVoTakže mi zostal Malossi variátor na staršiu verziu DT 300 (variator LEA7), ktorý už určite nepoužijem. Po 10k valčeky sú bez známok poškodenia, žiadne plôšky a rovnako aj dráhy. Bol som prekvapený. A takto to snim chodilo
https://www.youtube.com/watch?v=36L6mEJbUFEAk budem rozmýšľať nad upgrade tak iba Dr. Pulley 15g