Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
15 čer 2017, 08:40
Nepredpokladam,ze by byl vadny alternator ,takze by to asi vyresila vymena regulatoru dobijeni ?
Domnival bych se ,ze to ve fabrice v ramci vystupni kontroly nejak premeruji.
Myslim si,ze to takto malo dobiji od zacatku.
Nejsem sice auto/moto/elektrikar ,ale asi se hodnoty napeti v palubni siti nemuzou menit kvuli stari /opotrebeni/ stroje .
15 čer 2017, 09:55
Patrik68Dux píše:Ne ne,bude bilej ,najeto jen necelych 7tis.km
Rozhodoval js.se mezi D 350 ,jeste v zaruce ,najeto jen 2 tis.km za 103 tis a D 300.
Vyhral D 300,bude za 70tis.
A co se tyce svetel ,bud navesim xenony ,nebo po porade s autoelektrikarem /jestli to utahne alternator/alespon prepojeni svetel ,aby pri dalkovych nezhasinaly tlumene.
Jak je to starý? A jsou (byly) tam navěšený xenony?
Jenom se trochu dívím, že jeden takovej zkušenej kluk se domnívá, nepředpokládá a myslí... místo aby si to dobíjení nechal pořádně změřit..
15 čer 2017, 15:30
Patrik: mně to dobijelo taky malo, snad jen kolem 12V. Pak jsem dal novou baterii, na chvíli se to zlepšilo a pak zas málo. Nakonec jsem dal novej regulátor (pravda, z aliexpresu, na zkousku) a teď mi ti dobíjí přesně jak tobě, se svetlama za jizdy 13,2V. Neřeším, jezdim, startuju stale v poho...
15 čer 2017, 16:02
josuk píše:Patrik68Dux píše:Ne ne,bude bilej ,najeto jen necelych 7tis.km
Rozhodoval js.se mezi D 350 ,jeste v
Jak je to starý? A jsou (byly) tam navěšený xenony?
Jenom se trochu dívím, že jeden takovej zkušenej kluk se domnívá, nepředpokládá a myslí... místo aby si to dobíjení nechal pořádně změřit..
Tesi me yze me nekdo povazuje za zkusenyho kluka
Ale myslim,ze od toho tady to forum je.
Nez pujdu nekam utracet do servisu ,probiram svy trable tady,treba nekdo poradi .
Stary je to z r.2011 ,najeto nyni 8.500km .
Svetla jsem nechal puvodni,tz.za jizdy mam standardni elektoinstalaci - mam teda extra svetlo pod sedlem ,ale to za jizdy nesviti a mam vyhrivany hefty ,ale mnou popisovany udaje o napeti za jizdy se tykaly provozu bez vyhrivani rukojeti ,s vyhrivanim to spadne jeste niz.
15 čer 2017, 19:29
Správně, od toho forum je.
Patriku, můj DT dobíjel úplně stejně, měřil jsem to jen na stojánku multimetrem. Ale vzhledem k tomu, že to takhle dobíjí evidentně většině majitelů DT, neřeši jsem to, ale v rámci prevence a udržení aku v dobrém stavu, jsem ho asi jednou měsíčně napíchnul na nabíječku a dobil ze sítě. Nikde mě nenechal, tak to asi stačilo. A tobě bych vlastně doporučil to samé, pokud nabíječku máš, nic tě to stát nebude.
15 čer 2017, 19:33
Nabijecku mam,dokonce pro tyhle ucely zvkast vhodnou ,dava maly udrzovaci proud.
Predchozi majitel vyvedl pod sedlo zasuvku ,takze mi staci napichnout CL zastrcku a nabijim.
A tim jsem vlastne prisel na to,ze ten Downtown,resp.jeho dobijeni je dost poddimenzovanej.
Na predchozim skutru mi kontrolka nabijeni po jizde zhasla takrka hned ,prot.bat.byla plna.
Tady to vzdycky chvili trva.
Vypozoroval jsem,ze se svetlama,kdyz dam blinkr a treba jeste brzdim/rozsviti se brzd.svetlo/klesne napeti jen na 12.3V a to uz je fakt malo.
Alternator teda nebude z nejsilnejsich.
16 čer 2017, 09:05
Takova technicka: merite to dobijeni pri volnobehu nebo zvysenych otackach?
Sent from my iPhone using Tapatalk
16 čer 2017, 09:16
Jakube, pri volnoběhu se svetlama 13,4 a jakmile jedu, při 6 tis.ot. 13,2V
16 čer 2017, 12:42
U me paradoxne na volnobeh vzdy o 0.1V vyssi napeti,nez v otackach.
Dnes jsem se pokousel sundat zadni kolo,potrebuju prezout pneu.
Zaboha mi nesla stahnout ta pomocna duralova kyvna vidlice z osy zadniho kola.
No ,v pondeli stejne jedu do K.Varu do servisu na vymenu gufera v predni vidli ,tak si s sebou povezu novou pneu a necham si ji prezout u nich,ale jsem nastvanej,byl jsem vzdy zvyklej vozit do pneuservisu jen kolo na prezuti gumy.
Nerad platim servis za takovy "prkotiny"
Na vsech predchozich moto i skutrech slo kolo vzdy normalne sundat.
Tady to vypada na potrebu nejakyho stahovaku,bo co ...
Zkousel jsem lehce odpacit tu kyvku ,ale ani se nehla .
Jednou uz to rozebirany /menena pneu/bylo ,ale to bylo nekdy pred 6ti lety puvodnim majitelem jeste pred prebranim noveho stroje ,nechaval u prodejce nahradit origo pneu lepsi .
No a ja ji tam ted po letech necham nandat zpet.
16 čer 2017, 12:58
jak to je? Mlčet neznamená vždy souhlasit, ale jen nechuť diskutovat...
přijde mi zase trochu překvapivý, že někomu pneu není dost dobrá, aby někomu jinému po několika letech uležení dobrá byla..
jestli má najeto 7000 tak musí být přece jen lehce zajetá..
Tady mám trochu jiný názor, protože každý jeden plast na skútru stojí i dvakrát víc než jedna nová pneu a to píšu jen o plastech..
16 čer 2017, 13:20
Me diskutovat nevadi .
Puvodni pneu z vyroby Kenda nechal puvodni majitel jeste pred prevzetim noveho skutru prezout za Michelin .
Ta je ted po 8.60O km zrala na vymenu.
Zadni pneu na skutru moc dlouho nevydrzi,mam vyzkousene ,ze tech 5,max 8tis.km.
Ta puvodni pneu je sice 6let stara ,ale je takrka nova,nijdy na ni skutr nejezdil,mozna jen zkusebni jizdu.
Ja se tehle neznackovejch pneu nebojim,na velky moto jsem mel taky "levny" pneu Shinko /bylo to cestovni enduro/a v poho ...
Pokud by to nejak extra klouzalo ,sundam ji a nahradim osvedcenyma Michelin city grip - ty mi na Burgmanu drzely dobre a skoro vubec neubejvaly.
Velmi soatnou zkusenost mam s ceskejma Mitaskama,s tema za mokra clovek nemusel ani klopit ,uplne stacilo na naklon jen pomyslet a uz jel skutr smykem
16 čer 2017, 14:20
Patrik. Ja sice vela skusenosti s moto pneu nemam ale podla mna je to blbost davat staru pneu. Praca dat to dolu a nahodit nestoji za ten pokus. O znacku vobec nejde. Nova nie je zas tak draha. A 6 rocna pneu aj ked nepouzita (mozno este horsie) je dobra na jansku vatru alebo kvetinac...
16 čer 2017, 14:47
Je 6 let stara ,tzn.stejne stara ,jako ta znackova ojeta Michelinka ,co tam mam ted.
Vim,ze nova pneu nestoji majlant ,ale ta Kenda ma tak krasne hlubokej vzorek,ze je mi lito ji nepouzit,kdyz jsem dostal sadu pri koupi skutra.
16 čer 2017, 14:48
Napětí by se teda mělo dle mou postnutýho údaje měřit při zvýšených otáčkách, ale na stojanu (tedy "bez zátěže").
Co se týče sundavání části vidlice, máš dole matku z osy kola? Jen pro pořádek musí být napřed pryč matka a pak až vidle.
K životnosti gumy bych si dovolil postnout názor/fakt, že reálná životnost gum je cca 5-7tkm (myšleno zachování si jízdních vlastností tak, jak je to navržené) zbytek už je jen ojíždění vytlačeného vzorku, avšak záleží samozřejmě na stylu jízdy a očekávání každého jezdce...
Sent from my iPhone using Tapatalk
16 čer 2017, 15:04
Matku z osy kola jsem dole samozrejme mel,vypada to,ze v ty pomocny kyvce je jeste dalsi lozisko a ze hridel kola drzela prave v tom lozisku.
Nechtel jsem pouzit nejak extra velky nasili ,sice se to volne otacelo/kyvka na ose/ale dolu stahnout nesla.