Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
19 kvě 2017, 13:14
Chcel som pockat s rozobratim ma struny ze to dovtedy vydrzi. Ale pomoc pri spojke by som urcite ocenil. Nemam ziadne profi naradie asi stoper va vari.
24 kvě 2017, 21:13
tak som vcera nestastne zistil ze neviem otvorit sedadlo... chcelo to "iba" 3 hodiny lamania ruky okolo plastov a nasiel som pricinu
Odoslané z HUAWEI VNS-L21 pomocou Tapatalku
25 kvě 2017, 13:21
IMG_20170525_41861.jpg
Ja si namontoval voltmetr na palubku.
Stal par korun /z Číny-dx.com/
Ted uz nebudu plasit ,ze mam KO ridici jednotku ,az budu mit zase vybitou bat
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
26 kvě 2017, 12:35
O tom voltmetru na toto místo uvažuji taky, zapojený to máš na spínačku nebo?
26 kvě 2017, 13:21
Aby ses dostal ke spinacce ,byla by potreba sundat plasty,ja jen sundal kryt pod riditkama/drzi na 2 plast.nytech a 1 vrutu u hacku na batoh/ a samozrejme sel dolu kryt riditek a nasel jsem si nejakej drat,kde je plus pri zapnutym klicku.
Puvodne jsem to chtel na nejakej plus ,kterej je pod napetim trvale,ale usoudil jsem,ze je to zbytecny.
I kdyz tenhle voltmetr bere jen 18 mA,stejne by to cca po tydnu vytlouklo baterku.
Mozna ale budu muset dodatecne dodelat vypinac ,prot.za tmy ty modry cislice pomerne dost sviti
26 kvě 2017, 13:38
ok, díky. zkusim se na to podívat. zatim mam jen voltmetr v cigaretový zásuvce v kastlíku a občas to kontroluju za jízdy, ale je to na prd. A stejně mi tam to napětí lítá od 12,9 - 13,9V, tak ani nevim, jestli to ukazuje v tý zásuvce dobře.
26 kvě 2017, 13:41
V zasuvce mas kazdopadne totozny napeti,jako kdekoli jinde v palubni siti.
Otazkou je jen presnost meraku.
Ja ten svuj porovnaval s digit.mumtimetrem a je docela presnej.
Samozrejme,ze napeti kolisa ,podle toho ,kolik dava alternator v zavislosti od otacek a aktualne odebiranym proudu /napr.pri zapnuti blinkru/
Me to napeti taky kolisa ,od 12.5 do 13.2V
26 kvě 2017, 13:55
jj trvalý plus je lépe chráněný a napojovat se na něj chce opatrnost a ideálně pojistku.
pod přední maskou jsem také hledal plusy, je jich tam dost, napětí se liší o desetinky, podle spotřebičů, ale to je asi pro zjištění smrti baterky nebo dobíjení asi jedno.
trvalý plus jsem taky hledal na teploměr x voltmetr x hodiny a zjistil jsem, že spínaný plus je lepší, protože hodiny na přístrojovce už mám a tyhle mi teď ukazují dobu jízdy od zapnutí klíčku a to se občas taky hodí..
26 kvě 2017, 14:20
Moto mi sice startuje v poho,ale stejne se mi zda napeti pri bezicim motoru dost nizky.
Osciluje to mezi 12.5-13.2 V .
Podle me by tam melo byt vic ,az ke 14V.
Nejvic mi to ukazalo asi 13.5 ,ale vetsinu casu je tam tesne pod 13V.
Podotykam,ze nemam zadny pridany spotrebice /krom toho volmetru,ale jak jsem psal,ten odebira pouze 18mA/
26 kvě 2017, 14:26
je to mozny, ja mam v kasliku 13,7 vetsinou
26 kvě 2017, 14:33
Radeji jsem tam ten volmetr davat nemel,ted budu nervozni,ze mi regulator dava maly napeti
26 kvě 2017, 17:29
Patriku, to je to, co jsem už kdysi tady řešil. Po nastartování jsem míval tak 13,2, jakmile jsem rozsvítil světla, šlo to na 12 i 11,9. Na radu jsem vyměnil baterii za novou a výrazně to pomohlo. Teď mam při otočení klíčku před startem 12,7, po startu 13,7 a když rozsvítím světla, tak 13,5V. Otáčky na volnoběh.
Mně se jen nepozdává, že vyjedu od domu a prvních cca 10km při cca 6 tis ot. to dává jen 12,7V. Po těch cca deseti kilometrech tam ma 13,1 - 13,8V. Prostě nechápu ten začátek, těch prvních 1O km. Ale už to přestanu řešit. Evidentně to dobíjí a že to trochu kolísá snad nevadí
26 kvě 2017, 18:45
Tak jsem se na to soustredil po ceste z prace : Bez svetel 13.6V ,s "dennimi svetly" 13.4V a s hlavnimi svetly 13.2V
26 kvě 2017, 18:51
No tak to je v poho. Jen ty "denní světla" (ledky) jsou dle mě jen parkovačky a za slunného dne moc vidět nejsou, radši s plnýma potkávacíma...
26 kvě 2017, 18:54
Jo,jasne,svitit se na moto musi co nejvic ,na velky moto js.casto pres den jezdil s dalkovejma.
Kvuli bezpecnosti.