Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 27 dub 2017, 15:30

na max som nikdy dlhodobo nejazdil, mal som cestovnu rychlost 120 a pridal som.. 130-140-145 a prask :) a ten europ assistance som tiez pozeral, ale nejak mi prislo vtedy luto dat 250 za to :D ale som sa najedol no... remen nie je probolem nosit so sebou, ale k tomu treba aj golu na maticu variatora a stoper na vario..to uz clovek si vezme viac nahradnych dielov na vylet ako oblecenia :D

Odoslané z HUAWEI VNS-L21 pomocou Tapatalku
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod forester » 27 dub 2017, 16:21

Tak neviem ale ja som bol tak naložený že už by som do kufra nedal ani žiarovku a nie voziť zo sebou remeň variátora a náradie na to potrebné.Je to blbosť,neviem si predstaviť ako by som na tej ceste menil remeň v noci.Reálne si treba povedať že je to nereálne :D Ako mnohý vedia všetko sa zobrať aj tak nedá a vždy sa niečo iné pritrafí,či už treba iné náradie alebo inú súčiastku.

A k tej asistencii čo uvádza double-J.Reálne to vyskúšali chlapci pri ceste do Škótska alebo už vlastne naspäť.Verdikt od Kríiik1 je že:JO A NIKDO SI NEPOŘIZUJTE ASISTENCI OD EUROPE ASSISTACE MOTOCARE!!! Vyhodíte peníze do kanálu.

Niečo málo o tom píšu tu:
reporty-2015-f92/skutrexpedice-4-neboli-skotskem-krizemkrazem-za-lochnesskou-t11372-180.html?hilit=skotsko
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5579
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 27 dub 2017, 16:49

Stoper varia jsem si zrovna vcera vyrabel v praci :-)
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 27 dub 2017, 17:54

bacitracin píše:Na najspodnejsej bielej liste pri pc verzii alebo cez symbol nastavenie pri mobil verzii

Zadne koleao na mojom vypnutom DT sa da otacat rukou dopredu ale dozadu ho rukou nepretocim. Ako keby ho chytala brzda ale iba dozadu. Je to citit aj ked ho tlacim dozadu ako brzdenie v urcitych polohach kolesa.
Moze to byt?

Nemůže
Tohle bych viděl na zaseknuty pakny ve spojce, tak rozhodně rozborka tomu jen prospěje.
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 27 dub 2017, 22:22

Patrik68Dux píše:...to zni dobre .
Uz jsem s nima predbezne mailoval.
Mozna do toho pujdu.
Pamatuju si,kd.jsem resil vyhody skutra oproti klasic.moto /kdyz jsem.kupoval kdysi prvniho skutra/
Rikal jsem si -rezezova sada na moto stoji kolem 3-4 tis a furt musi clovek retez cistit a mazat .
Schovanej remen,to je parada!
Jenze remen bohuzel vydrzi tak polovinu km a hlavne ,jeste js.neslysel,ze by nekomu praskl retez ...
Asi koupim nahradni remen a budu ho vozit radeji s sebou /vcetne naradi na vymenu/
Ach jo ...

Dovolil bych si "oponovat" ze ja uz jsem prasklej retez videl mockrat a mimo to zivotnost retezu se cca rovna zivotnosti remenu + je potreba pricist veci na udrzbu toho retezu, to je cca 600-1000 na zivotnost, takze rak ruzove to s tou motorkou taky neni. Nehlede na to asistencka na skutr 250/rok, na moto 1050/rok ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 28 dub 2017, 05:57

Oponovat samozrejme muzes ,ani se nemusis dovolovat :-)
Jezdim na motorkach pres 30let ,velky motorky jsem mel 2 a protoze js.se o retezovku poctive staral a jezdil jen za hezkyho pocasi a nemel potrebu tahat za plyn jak blazen,tech skoro 30tis.km mi retezovka vydrzela.
Remen u skutra se doporucuje menit po 15-20tis.km,takze z meho pohledu vydrzi polovinu.
Ale "nestezuju" si.
Tak to proste bohuzel je a jsem rad ,ze mam ted uz jen maxiskutra ...
Ty vyhody podle me porad prevazuji.
Snad jen ta moznost jet nekam mimo silnici mi chybi ,byl jsem zvyklej objizdet ruzny rozhledny a zriceniny hradu ,proto js.mel cest.enduro a to na skutru nejde ,vorval bych v lese plasty/nizky spodek/ a vytrasl bych dusi ze sebe a ze skutra asi vsechny srouby :-) Ale s tim jsem samozrejme pocital .

Dnes 1.jizda za tmy do prace ,od doby,co D300 mam a ty svetla jsou fakt tragicky.
Ne ze by byla intenzita svetla mala,sviti to slusne ,ale ten ostrej zlom mezi osvetlenou plochou a tmou je na tlumeny hodne neprijemnej .
Kdyby 30m prede mnou stal na silnici autobus ,videl b.ho na posledni chvili/na tlumeny/
Samozrejme ,pokud to jde ,jedu na dalkovy ,ale ty jsou podle vzdalenosti ,kam dosviti spis takovy polodalkovy .
Podotykam,ze jezdim na pohodu ,kolem 80-90km/h ,neumim si predstavit jet potme mimo obec ,treba lesem vic,jak stovkou.
To by byla ruska ruleta ,jestli se vysekam hned,nebo az priste.
Zkusim svetla prizvednout /pry maji stelovani/ ,anebo koupim xenony.
Z Číny /dx.com/ vyjdou na cca 600Kc /x 2 teda ,prot.jsou reflektory dva/
A posledni vec ,co mi moc nesedi je osvetleni palubky /pristroju/
Chtelo by to mit moznost regulace jasu/jako u palubky u auta/ ,za tmy to sviti az moc intenzivne.
Naposledy upravil Patrik68Dux dne 28 dub 2017, 06:37, celkově upraveno 1
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 28 dub 2017, 06:37

tomik.cesko píše:Nemůže
Tohle bych viděl na zaseknuty pakny ve spojce, tak rozhodně rozborka tomu jen prospěje.


Mne to pride skor ako tie brzdy. Ked so skutrom cuvam, pocujem ako kazde to pribrzdenie "vrznu" zadne platnicky. Ak skutra potlačim dozadu viac ako 1-2m tak sa to rozbehne a zopakuje po pohybe dopredu.

Este poprosim o začiatočnícku radu. Maxika mam prvy krat. Kedy meniť pneu? Vzorka nie je podľa mňa taka katastrofa ale pneu je povodne z 2011.
http://tinypic.com/r/14w4x1k/9
http://tinypic.com/r/21152t1/9
Naposledy upravil bacitracin dne 28 dub 2017, 07:02, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 28 dub 2017, 06:38

Me delal Burgman to samy ,az js.nakonec zadni brzdu/desticky/ roztahl od sebe a uz js.pak zadni brzdu nepouzival.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 28 dub 2017, 09:34

To je to, o cem jsem psal ja, ta desticka se tam vzprici a tim to jakoby pribrzdi, ale pak to preskoci a uvolni se to...je to dane obrzdenim ve smeru, ktere se jako "rybi supina" pri opacnym smeru o ten derovanej kotouc na moment vzprici...
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 28 dub 2017, 11:36

Patrik68Dux píše:Dnes 1.jizda za tmy do prace ,od doby,co D300 mam a ty svetla jsou fakt tragicky.
Ne ze by byla intenzita svetla mala,sviti to slusne ,ale ten ostrej zlom mezi osvetlenou plochou a tmou je na tlumeny hodne neprijemnej .
Kdyby 30m prede mnou stal na silnici autobus ,videl b.ho na posledni chvili/na tlumeny/
Samozrejme ,pokud to jde ,jedu na dalkovy ,ale ty jsou podle vzdalenosti ,kam dosviti spis takovy polodalkovy .
Podotykam,ze jezdim na pohodu ,kolem 80-90km/h ,neumim si predstavit jet potme mimo obec ,treba lesem vic,jak stovkou.
To by byla ruska ruleta ,jestli se vysekam hned,nebo az priste.
Zkusim svetla prizvednout /pry maji stelovani/ ,anebo koupim xenony.
Z Číny /dx.com/ vyjdou na cca 600Kc /x 2 teda ,prot.jsou reflektory dva/
A posledni vec ,co mi moc nesedi je osvetleni palubky /pristroju/
Chtelo by to mit moznost regulace jasu/jako u palubky u auta/ ,za tmy to sviti az moc intenzivne.

Regulaci světel mám ze zadní části lamp, na každý lampě je takový ozubený kolečko (při pohledu ze spodu), do toho kolečka strčíš krátkej křížovej šroubovák a točíš.
Zvednutím světel zmírníš ten ostrej přechod "světlo-tma" a dosvítí to i trochu dál (samozřejmě v rámci výkonu 35w :D ), ale to co píšeš o dálkových, nějak moc nepobírám. Mě dálky svítěj opravdu do dálky. Tak nevím, jestli to máš až tak moc rozhozený, nebo máš jen přehnaný nároky.
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 28 dub 2017, 11:39

Srovnavam dosvit s predchozim skutrem a tam to bylo fakt o hodne dal .../ty dalkovy/
Jinak dik za tip,kde to postelovat.
A naroky vysoky asi fakt mam-jezdim do prace lesem,jsou tam zatacky a hodne zvere ,uz x krat js.mijel o fous srnky ,at uz autem,nebo na moto.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 28 dub 2017, 11:41

A co byl ten předchozí skútr?
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 28 dub 2017, 11:44

bacitracin píše:
tomik.cesko píše:Nemůže
Tohle bych viděl na zaseknuty pakny ve spojce, tak rozhodně rozborka tomu jen prospěje.


Mne to pride skor ako tie brzdy. Ked so skutrom cuvam, pocujem ako kazde to pribrzdenie "vrznu" zadne platnicky. Ak skutra potlačim dozadu viac ako 1-2m tak sa to rozbehne a zopakuje po pohybe dopredu.

Este poprosim o začiatočnícku radu. Maxika mam prvy krat. Kedy meniť pneu? Vzorka nie je podľa mňa taka katastrofa ale pneu je povodne z 2011.
http://tinypic.com/r/14w4x1k/9
http://tinypic.com/r/21152t1/9

ty gumy bych koupil nový, prostředek je sjetej a brzdit s tímhe na mokru bude hardcore. Navíc už jsou 6 roků starý.
Jen jako tip, já mám nějaký Metzelery a jsou poměrně dobrý i na mokru. (ve srovnání s Dunlopama)

-- 28. 4. 2017 11:44 --

double-J píše:A co byl ten předchozí skútr?

hádám Burgman 200?
Naposledy upravil tomik.cesko dne 28 dub 2017, 11:50, celkově upraveno 1
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 28 dub 2017, 11:45

Burgman 200.
D300jezdi o hodne lip,ale B 200 sviti fakt o hodne lip.
Uz jen to,ze dalkovy se k potkavacimu pridava ,takze pak svitej obe.
A lampy jsou veliky.
A velka motorka /Suzuki Dl 650 V Strom/svitila taky jak krava ...
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 28 dub 2017, 11:49

No na VStromu jsem mel moznost jezdit a ze by to nejak extra svitilo...asi fakt osobni uhel pohledu. Jinak to, ze na Burgmanu zustava svitit i potkavaci samozrejme pocitove tomu svetlu hrozne pridava..i kdyz technicky jsou to jen dve na sebe navazujici svetla a finalni vzdalenost je tak stejna. Nicmene chapu, Me treba na aute vyhovuji LED/Xenon svetla a mam kamarada, ktery s nimi nic nevidi a potrebuje nutne halogeny bez cocek (mozna ses na tom podobne)...kazdy oko vnima svetlo jinak.
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků