Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 20 dub 2017, 08:15

Patrik68Dux píše:Spojku dolu ale nedas bez spec.naradi ...
Navic,pokud bys ji dolu i dal,je lepsi utahovat ji pak momentovym klicem/to same plati i o variatoru/
Pokud jsi trochu manualne zrucny a neco si uz rozebiral ,da se to utahnout i bez monentaku ,ale.chce to trochu odhad sily.
Kazdopadne bez spec.naradi nesundas ani variator ,ani spojku.
Musis mit tzv.zastavovac .


Dá se dát dolu vzduchovou pistolí i bez blokátoru, stejně tak i zpátky, ale je dobré mít na utahování momentový klíč na pistol..
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod dreamer » 20 dub 2017, 09:38

Nevhodne zvolene spojkove pruziny. K Malossi variatorom tusim pribaluju tri rozne tuhosti, povodny majitel zrejme zvolil tu najmaksiu. Podla mna staci vymenit len tie, otvorit dekel a vybrat spojku a vymenit pruziny, na to nepotrebujes ziadne specialne naradie (vychadzam zo skusenosti s Piaggio motorom, u Kymca to moze byt ine). S kontrastkou to nema nic.
Honda NC750D Integra
Obrázek
Aprilia SR MAX 300
Obrázek
ex: Honda XL 1000V Varadero | Suzuki DL650 V-Strom | Yamaha XS650 Midnight Special | Simson S50 | Jawa Babetta 207
Uživatelský avatar
dreamer

250+
 
Reputace: 55
Příspěvky: 356
Registrován: 29 dub 2014, 20:13
Skútr / moto: Honda NC750D Integra, Aprilia SR MAX 300

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 20 dub 2017, 11:03

suhlasim s dreamerom, kymco by malo na volnobehu tocit plus minus 1600ot/min a spojka by mala zopnut az okolo 3000ot takze ak nemas na volnobehu viac ako 3000otacok staci vymeit spojkove pruziny za tvrdsie... zrejme budes mat aj lepsi rozjazd ako side effect :)

Odoslané z HUAWEI VNS-L21 pomocou Tapatalku
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 22 dub 2017, 21:59

IMG_20170422_201817.jpgDnes jsem si namontoval pod sedlo 2m pruh modrych diod ,prot.svetylko z fabriky dobry ,ale na blbym miste - kdyz je pod sedlem uz par veci ,tak je prikryty a v podstate nefunkcni ,melo byt umistene nahore .
Take jsem si seridil ventily a vymenil olej.
Stale cekam na dodani velkeho plexi ,iridiove svicky,vzd.filtru a vyhrivanych heftu .Sehnal jsem z ciny za pouhych 350Kc i s regulaci ...

-- 22 dub 2017, 22:13 --

[attachment=0]zmensena 2.jpg

-- 23 dub 2017, 08:42 --

Vymena osvetleni za led pásek :-)
Take jsem menil olej a seridil si ventily. Stale cekam na postu ,az dorazi vyssi plexi ,iridiova svicka a z Ciny za pouhych 350Kc vyhrivane hefty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 23 dub 2017, 18:53

Jak byly ventily rozjetý?

---
četli jste tu můj komento o 2x 35W žárovkách? Zmizel. Jestli nečetli, tak jsem ho zřejmě neodeslal...
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 23 dub 2017, 19:08

nemate nahodou niekto na predaj pravy plast podlahy ?
konkretne 64305-LEA7-E00-NEP a pripadne aj ten najvacsi cierny plast medzi nohami: 81131-LEA7-E00-N1R

..trosku som minuly mesiac narafal do brata ked sme sa rozbiehali z krizovatky a jemu to na moto zdochlo hned ked sa pohol. Ja som cumel ci nejde nic z prava a bum..nie velka skoda, ale pozeram ze tie plasty su kua drahe :D
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 24 dub 2017, 06:05

Tak DT je doma. Vdaka unikátnemu aprílovému počasiu sme včera cestovali takto.
Obrázek
Dúfam že je to posledný raz čo som ho viezol a už bude voziť iba on mňa. Teším sa na prvú poriadnu jazdu keď sa počasie umúdri.
Zatiľ ostáva jediným nedostatkom točiace koleso pri voľnobehu. Snáď sa podarí vyriešiť podľa miestnych rád.
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 24 dub 2017, 08:22

ok8 píše:Jak byly ventily rozjetý?

---
četli jste tu můj komento o 2x 35W žárovkách? Zmizel. Jestli nečetli, tak jsem ho zřejmě neodeslal...

Skutra js.kupoval s najetymi 6.700km
Ma v servisce razitko z kontroly v servisu pri 5tis.km,kde meli ventily seridit.
Protoze nemely zadny vule ,museli se na to v servise vys ...at
Z toho vyplyva-co muzes ,udelej si radsi sam ...
Usetris a jeste mas jistotu ,ze ti skutr bude dlouho slouzit .

-- 24 dub 2017, 13:30 --

IMG_20170424_112617_Easy-Resize.com.jpg
Kontr.jsem dnes remen varia a prekvapilo me ,ze zcela evidentne nenabiha na variu na nejvyssi mozny prumer
Na fotce je to videt - na ten nejlesklesi okraj se remen vubec nedostane / zkousel jsem to i pri bezicim motoru a vrkani plynem,ani s otackama na max nesel remen az nahoru/ Tim padem skutr nejede zdaleka nejvyssi rychlosti ,jakou by jet mohl .Nechapu ,jak se borci na youtube dostanou na tachometrovych 170. Me jede scoot cca 140.
Ne ,ze by to bylo pro me prioritni ,ta maximalka ,ale potencial motoru je urcite vyssi.
Neresil jste to nekdo ?
U 50 ccm skutru je tzv. "restriktor" - nalitek na poloremenici varia ,prave aby poloremenice nemohly az k sobe a tim padem remen na nejvyssi mozny prumer .Je to z duvodu omezeni rychosti na 45Km/h
Tady ale samozrejme nic takoveho neni ,tak sakra proc remen nejde az nahoru ???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 24 dub 2017, 13:40

na ziadnom downtowne nevybieha remen uplne hore, u mna to je rovnake tiez som si myslel najprv ze to nie je normalne, ale je to tak. Tie videa kde idu 150+ su bud dole kopcom alebo za silneho vetr alebo maju ine variatory... nehc robim co robim na rovinke v bezvetri to ide 140. minule som hladal nejake diely k variatoru (pouzite) a vsetky co som nasiel vyzerali ako ten tvoj, u inkoho teda remen nevybehne az hore. Myslim ze je to urobene zamerne aby sa remen nepredral o kryt variatora a vydrzal dlhsie... ja som menil svoj po 22500km a este nevyzeral nijak poskodeny
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 24 dub 2017, 14:08

...tak to je jasny ,ze remen nemuze drit o kryt ,ale je tam zbytecne velka vule.
Predchozi 3 skutry ,co jsem mel / Derbi Paddock 50,predelanej na kit 70 ccm,Honda @ 150 a naposledy Suzuki AN 200 Burgman / ,tak tem nabihal remen az na okraj .
Jak jsem psal ,maximalka neni priorita ,to bych sel do vyssi kubatury ,ale je skoda ,ze je takhle zbytecne zazdenej potencial motoru

-- 24 dub 2017, 14:09 --

PS: nikde nemuzu najit ,jak si nastavit sledovani - aby mi na mail prislo upozorneni pri novym prispevku .
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 27 dub 2017, 02:42

no...k tomu vybiehaniu remena.. dnes som siel z prahy do holandska, rano som mal 2 stupne a sneh, potom sa vycasilo v okoli leipzigu tak som si povedal ze v nemecku na dialnici...dam z downtowna maximum.. tak som dal dole kopcom 150 a praskol mi remen v lavom pruhu pri predbiehani... long story short: 200 euro odtah do Kymco servisu, 200 euro vymena remena plus praca.. ked uz som konecne odchadzal zo servisu v leipzigu o 400e lahsi, zistil som ze mi presmykuje remen a od variatora a spojky sa vali remen ako keby mal moj skuter instantnu erekciu...vyslo z toho ze pri prasknuti remena sa poskodilo tesnenie co je za variatorom a olej sa dostava k remenu..nahradny diel bude az pozajtra, tak.som dal dalsich 230 eur za prenajom auta aby som dosiel do toho holandska... ake ponaucenie z toho plynie ?? neskusajte limity v zahranici

Odoslané z HUAWEI VNS-L21 pomocou Tapatalku
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 27 dub 2017, 06:49

A kolko si mal stym remenom nabehane. Ja som chcem s vymenou pockat do 20k ako je to v manualy.
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod forester » 27 dub 2017, 06:52

Tak to sú nepríjemné zážitky.Predstavil som si túto situáciu na sebe keď som išiel do Británie a veru by to bol pre mňa ako malý horor.Mal som palubný lístok na trajekt z Calais do Doveru a časovú rezervu max.2h na cestu Rakúsko,Nemecko,Holansko,Belgicko a Francúzko.

Myslím si že pre Kymco 300i nemôže byť problém ísť tachometrových 150.Je tam obmedzovač keby sa už blížila maximálka tak ťa to ďalej nepustí.Ten remeň je taktež konštruovaný na väčiu záťaž.Buď musel byť na konci životnosti,nekvalitný alebo to nebolo dobre zložené.Ja som mal na remeni už pri ceste tam 20tkm a nabehal som ešte +4300km.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5579
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 27 dub 2017, 07:26

Fiha,to jsi mel tra fakt neskutecnej pech ...
Jaky omezovac rychlosti ze pry mame na D 300?
A poradi nekdo,jak si nastavit "sledovani" prispevku ?
/aby mi do mailu prislo upozorneni na novy prispevek/
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 27 dub 2017, 08:06

Na najspodnejsej bielej liste pri pc verzii alebo cez symbol nastavenie pri mobil verzii

Zadne koleao na mojom vypnutom DT sa da otacat rukou dopredu ale dozadu ho rukou nepretocim. Ako keby ho chytala brzda ale iba dozadu. Je to citit aj ked ho tlacim dozadu ako brzdenie v urcitych polohach kolesa.
Moze to byt?
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků