Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 14 dub 2017, 18:29

Hodiny nastaveny ...
Tolik se snad otacky nehoupou,doufam ...
Mimochodem,dnes jsem si objednal iridiovou svicku ,ktera ma udajne to kolisani otacek eliminovat ,taky js.objednal olej,filtry a vyssi plexi.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Garrett » 14 dub 2017, 18:49

Jaké vyšší plexi jsi vybral?
Bylo - Kymco Downtown 125i 2013
Je - Honda Forza 125ccm 2017
Uživatelský avatar
Garrett

250+
 
Reputace: 39
Příspěvky: 306
Registrován: 19 říj 2015, 20:21
Bydliště: u Vyškova
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm. 2017 Bílo modrá

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým Patrik68Dux v 14 dub 2017, 19:15.
Důvod: Spatny odkaz

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 14 dub 2017, 19:15

Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 14 dub 2017, 20:55

double-J píše:Jestli jsi si preklenul odpojivac stojanku, tak hlavne nenechavej skutr na bocnim zastudena, kdy si sam muze zvysit otacky...mohlo by se ti to rozjet


Já vlastně vůbec nepoužívám hlavní stojan, vždy na policajtovi. Ani na dřívějších mopedech jsem ho nepoužíval. Nikdy se nestalo, že by měl nutkání se rozjet samovolně. Spíš by byl průšvih zapomenout na stojánek a rozjet se. :P

-- 14. 4. 2017 20:59 --
Patrik68Dux:
Budu mít dvojče :lol: :lol: :lol:
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 14 dub 2017, 21:07

Je to muj 4.skutr v poradi /samozrejme ten nejlepsi/ a u vsech js.vzdy odpojoval /resp.vykratil/spinac policajta kvuli ohrivani motoru.
Zatim js.nikdy nepozoroval ani naznakem,ze by mel skutr tendenci se rozjet.
I kdyz se otacky trosku houpou,na sepnuti rozjezd.spojky je potreba preci jen o dost vyssi otacky.
Takze doufam,ze se mi nikdy nerozjede ,pac je to nejdrazssi skutr ,co jsem doted mel :-)
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 16 dub 2017, 11:05

Zdravim pani. Vcera som bol odskusat dalsieho DT. Dost sa mi pacil ale vsimol som si dve veci ktore so na inom skutre zatial nemal.
Pri volnobehu na stojane sa dost rychlo tocilo zadne koleso aj po zohriati motora. Je to na DT normalne? Skuter ma variator mallosi.
Druha vec zadne abs zaberalo velmi zacasu. Aspon som mal taky pocit ze od smyku som bol este daleko. Da sa to dako nastavit?
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 16 dub 2017, 12:02

Zadni kolo by se tocit nemelo ,anebo jen malinko a chvilku . Pokud se protaci ,mohlo by to byt zasvinenym variatorem.
ABS ridi ECU ,to nijak nepostelujes ...

-- 16 dub 2017, 19:44 --

Pro ty z vas ,kteri uz menili remen variatoru - jaky a za kolik jste koupili?
Myslim tim ty z vas ,kteri si ho sehnali sami ,nezajima me cena nekde v servisu.
Doufam,ze se da sehnat levneji ,nez od cca 2.500Kc.
Na Burgmana 200 stal polovinu sakra ... :-)
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 19 dub 2017, 13:06

Takze zadne koleso sa zacalo pretacat na volnobehu po vymene variatora za Malossi. Zmena valcekov bola robena pre zlepšenie rozbehu.
Koleso sa pretáča dosť rýchlo. Ak na rovinke pustim brzdu a niesom zaperty nohami skúter sa pohne dopredu.
Je to problém? Može to zodrať spojku? Remeň? S Malossi variatorom to má najazdené asi 10 000km.

Skúrter je inak v dobrom stave, takze ho chcem kúpiť.
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 19 dub 2017, 17:32

Patrik ja som objednaval tento origo z ebay http://m.ebay.com/itm/141431186536 mam pocit ze vtedy bolo postovne lacnejsie, ale celkovo ma vysiel remen ajtak okolo 2400kc

Odoslané z HUAWEI VNS-L21 pomocou Tapatalku
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 20 dub 2017, 05:51

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti
Nový příspěvekod bacitracin » 19 dub 2017, 13:06

Takze zadne koleso sa zacalo pretacat na volnobehu po vymene variatora za Malossi. Zmena valcekov bola robena pre zlepšenie rozbehu.
Koleso sa pretáča dosť rýchlo. Ak na rovinke pustim brzdu a niesom zaperty nohami skúter sa pohne dopredu.
Je to problém? Može to zodrať spojku? Remeň? S Malossi variatorom to má najazdené asi 10 000km.

Skúrter je inak v dobrom stave, takze ho chcem kúpiť.



Co udelal majitel s puvodnim variatorem?
Pokud si ho nechal a muze ti ho ke skutru dat ,tak mas problem vyreseny,dal by sis tam puvodni variator.
Pokud bys musel pri stani na miste furt drzet brzdu /treba na semaforech/,je to nejen otravny,ale rychle by se ti opotrebila rozbehova spojka.
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod bacitracin » 20 dub 2017, 06:06

Dik. Povodny variator mi da so skutrom.
Da sa po zložení krytu variatora vidiet v akom stave je spojka alebo na to toho treba rozobrat viacej?
Uživatelský avatar
bacitracin

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 56
Registrován: 23 dub 2016, 21:30
Bydliště: TT SK
Skútr / moto: Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod srnka1010 » 20 dub 2017, 06:27

Po zložení krytu je vidieť bubon spojky.Keď ho dáš dolu budeš vidieť v akom stave spojka je.Po 10 000km by jej nemalo byť nič.Pôvodný majiteľ nevhodne laboroval s variatorom.Skús dať pôvodný,ak to prestane potom môžeš malossi zladiť buď valčekami alebo výmenou kontrastnej pružiny.Koleso sa nesmie točiť- maximálne pootáčať a nesmie ísť do záberu.
Uživatelský avatar
srnka1010

750+
 
Reputace: 163
Příspěvky: 860
Registrován: 18 čer 2016, 20:37
Bydliště: Voderady
Skútr / moto: Benelli TRK 502 X

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Patrik68Dux » 20 dub 2017, 07:28

Spojku dolu ale nedas bez spec.naradi ...
Navic,pokud bys ji dolu i dal,je lepsi utahovat ji pak momentovym klicem/to same plati i o variatoru/
Pokud jsi trochu manualne zrucny a neco si uz rozebiral ,da se to utahnout i bez monentaku ,ale.chce to trochu odhad sily.
Kazdopadne bez spec.naradi nesundas ani variator ,ani spojku.
Musis mit tzv.zastavovac .
Predchozi moto:
Jawa 50 Pionýr,Jawa 250 ,typ 559- panelka,MZ 150 ETZ,Simson S 51 Electronic,Honda CB 750 Sevenfifty,Derbi Paddock - kit 70ccm,Honda @ 150,Suzuki DL 650- V Strom ,Suzuki AN 200 Burgman.
Uživatelský avatar
Patrik68Dux

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 12 kvě 2013, 13:33
Bydliště: okolí Teplic
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty,vyšší plexi,voltmetr na řídítkách,osvětlení z pásu LED pod sedlem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 20 dub 2017, 08:03

Na obložení spojky se můžeš podívat po sundání deklu přes zrcátko.
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků