Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

12 dub 2017, 19:06

Ne ne,bude bilej ,najeto jen necelych 7tis.km
Rozhodoval js.se mezi D 350 ,jeste v zaruce ,najeto jen 2 tis.km za 103 tis a D 300.
Vyhral D 300,bude za 70tis.
A co se tyce svetel ,bud navesim xenony ,nebo po porade s autoelektrikarem /jestli to utahne alternator/alespon prepojeni svetel ,aby pri dalkovych nezhasinaly tlumene.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

12 dub 2017, 19:19

A třeba se ti neroztaví plasty a koncovky.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

12 dub 2017, 19:49

...treba.
Na sve nedavno prodane masine/Suzuki Dl 650 V Strom/ svitily tlumene taky porad ,maska byla taky plastova a zarovky tam byly 55w,tudiz produkovaly vice tepla ,nez 35w na D 300

-- 13. 4. 2017 14:45 --

Tak ...a uz je doma,Downtownik z Prahy Radonic.
Prodejce byl tak skvelej ,ze mi predem udelal cerstvou STK ,daroval mi podkovu /zamek na kotouc/ s alarmem a jeste zaplatil prepis .
Domu mi ho vezl otec ,ja se teprve svezt pujdu /pri prodeji jsem se svezl jen malinky kousicek/

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 15:54

Hlavne to neutahne alternator, pujde kukat napred baterka, pak regulator a bude ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 16:13

pravda, pravda. Oni inženíři v Kymcu asi věděli, proč zhasnout potkávačky při dálkách.
A nebo brzy zjistíš, že žádný tuning světel netřeba..........snad jen to tikání blinkrů, to je fakt otravný.
Přejem hodně šťastných kilometrů a pochlub se každou úspěšnou změnou na své nové voňavce. :D

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 16:56

Cvakani blinkru je nahodou vyborna vec, pac clovek neblika 20 km jako debil, protoze pres slunce treba nevidi kontrolku apod. ;)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 17:05

Na každý motorce jsem si třeba během jízdy preventivně mačkal vypínání blinkrů, ale to je věc názoru a zvyku. Já jsem asi stará škola, i ukazování rukou pamatuju :lol:

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 18:31

Prave js.se vratil z 1.projizdky.
Zatah o dost vetsi,nez na Burgmanu 200,jizdni pozice i celkovy dojmy vesmes pozitivni ,cvakani blinkru mi vyhovuje,otravny je cukani pri pomalym popojiudeni ve meste ,tak do cca 20km/h ,jak spina a rozpina spojka.
Co me ale dost stve je fakt,jak se zavira rizeni pri kazdym naklonu ,clovek musi tlacit riditka kontra ,prot.jinak by se naklon furt zvetsoval.
Tenhle pocit je pro me uplne novej a ze jsem tech motorek uz za tech vic ,ja k 30let,co jezdim vystridal dost...
Podle me spatnej uhel krku rizeni ...
Urcite hned budu objednavat vyssi plexi ,vyhrivany hefty a s tema svetlama uvidim,az pojedu poprve ve tme .

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 19:16

Nemáš náhodou len podhustené pneu? Síce som na DT ešte nešiel ale to zatváranie riadenia mi vždy na moto aj skútroch robilo prave kôli pneu...

Odoslané z SM-G800F pomocou Tapatalku

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 19:31

Já na svém Kymco DT nic takového nepozuruju, zatáčky v náklonech projíždím lehce, o nějakém tlačení řidítek do kontra nemůže být ani řeč...

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 19:37

Tlak v pneu zkontroluju zitra ...

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 20:40

Ani mě se řízení nezavírá, rám DT můžu hodnotit spíš pozitivně, až při nesmyslně ostré jízdě je znát vlnění.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 dub 2017, 21:36

Patrik68Dux píše:Prave js.se vratil z 1.projizdky.
Zatah o dost vetsi,nez na Burgmanu 200,jizdni pozice i celkovy dojmy vesmes pozitivni ,cvakani blinkru mi vyhovuje,otravny je cukani pri pomalym popojiudeni ve meste ,tak do cca 20km/h ,jak spina a rozpina spojka.
Co me ale dost stve je fakt,jak se zavira rizeni pri kazdym naklonu ,clovek musi tlacit riditka kontra ,prot.jinak by se naklon furt zvetsoval.
Tenhle pocit je pro me uplne novej a ze jsem tech motorek uz za tech vic ,ja k 30let,co jezdim vystridal dost...
Podle me spatnej uhel krku rizeni ...
Urcite hned budu objednavat vyssi plexi ,vyhrivany hefty a s tema svetlama uvidim,az pojedu poprve ve tme .

Jak pise rado668, muzou to delat pneumatiky, vetsinou to delaji dohranata sjete (maji plosku) a pri preechodu pres tu hranu to "prepadne"...geometrii skutru to neni

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

14 dub 2017, 12:10

Probihaji 1.upravy scoota.
Predne dohusteni pneu,predni mela fakt malo,tak doufam,ze uz se mi rizeni zavirat nebude :-) ,preklenul jsem spinac na bocnim stojanu,aby mohl motor vrcet ,kdyz je moto na stojanku/bocnim/ .
Musim pochvalit taiwance ve fabrice ,ze na to mysleli predem a vyvedli zazuvku ,do ktere staci konektor prepojit a je preklenuto ...Samotny policajt jsem taky upravil - ubrousil jsem flexou dosedaci plochy,aby byl stojen vice dopredu. Byl skoro rovne ,tzn.kolmo dolu a moto byla dost nestabilni na policajtu .
Vypodlozil jsem plotnu na kufr ,aby se neklepal a na zkousku jsem sundal plyn.vzperu sedla,aby slo vice otevirat.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

14 dub 2017, 14:56

Hodiny se nastavuji v rezimu odo km dlouhym podrzenim bocnich tlacitek, pak mackanim praceho pridavas hodnotu, levym prepinas -> nechas doblikat, ulozi se
Nulovani tripu je podrzenim tech stejnych tlacitek na trip km

Jestli jsi si preklenul odpojivac stojanku, tak hlavne nenechavej skutr na bocnim zastudena, kdy si sam muze zvysit otacky...mohlo by se ti to rozjet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odeslat odpověď