ja bych tiez bral radsej downtown, downtown je nadherny stroj, ja osobne som sedel na bielom, a ta farba mu naozaj sekne, ce pomerne mohutny, len mohol byt trosku dlhsi zadok, a troska by sa tym aj posunuli nohy a nemuseli by sme sediet ako na stolicke, to bol asi jediny dovod preco som ho vtedy hned na mieste nekupil, a presiel som do suzuki burgman.
Inak nema chybu, a ten motor, myslim tiez netreba kometar, moja nova 400 ka ma asi taky ako ten downtown,,,
Ja vrelo doporucujem, a pokial mate okolo 180cm alebo este menej, tak je to priam idealne.Ja mam skoro 190 a to uz bolo asi hodne.
A preco ze je to kymco a je to korea, ja si myslim ze kymco patri medzi najlepsich vyrobcov skutrov na svete, ja som hladal teraz tiez len kymco, ale nemaju nic take velke ako napr bg 400 , preto uz kymco nemam, xc 500 som skusal, a tiez sa mi zdal pomerne kratky, inak ja osobne povazujem kymco za este lepsiu znacku ako napr moje suzuki.
Ved napr nove suzuki bg400 K7 az K9, kazda problem so spojkou ktore vydavaju uz po zabehu 1000km strasne zvuky, a reklamovat sa to neda, proste spravili chybu japonci a sranda je v tom, ze ani model 2009 k9 este stale to nema opravene, no to mi povedzte ako je to mozne. U kymca taketo chybicky nenajdes
, teda co som mal dvoch, ani jeden nemal ani jednu chybu, prvy 34 000 km najazdene, ani raz servis, druhy 12 000 km tiez ani raz servis
Este som pokukoval po Kymco myrouad 700i, ale co som cital ze to akosi nechcu ani pustit do predaja, tak neviem, to bude asi este otazka nejakeho casu kym sa dostane na trh, ale velkostou by mi uz sedel, vyzera to by teda riadna lod
no, a to ako naozaj za 5-6 rokov co som mal tie kymcace, naozaj ani raz som nenavstivil servis
a to neboli funglovky
Dufam ze to bude platit aj o mojej funglovke od suzuki