26 úno 2017, 16:35
27 úno 2017, 11:05
27 úno 2017, 12:02
27 úno 2017, 14:22
ok8 píše:A jaký je proud z baterky v uA? Vždyť tam jedou jen hodiny. Za měsíc a půl se nemůže vyflákat ani náhodou. Minulý rok jsem ještě měřil poklesy napětí a nic podezřelýho nezaznamenal. Prostě noname baterka z kontinentu s potiskem Kymco.
Dřív tu někdo psal, že je za zásuvkou pojiska jen 0,2A. Tuší někdo proč? Tu už jsem tedy odpálil, když jsem připojil 13,5V 0,22A zdroj pro dobíjení. Přitom kdejaká nabíječka mobilu má 2A.
27 úno 2017, 19:43
27 úno 2017, 20:45
27 úno 2017, 21:17
27 úno 2017, 23:39
28 úno 2017, 21:42
01 bře 2017, 00:20
01 bře 2017, 00:42
ok8 píše:Pokud při volnoběhu naměřím palubní napětí 14V a proud na dobíjení je takový, že světla svítí naplno, když je zapnu, tak nemám co dodat. Těma 4000ot se řeší asi problém s altíkem/usměrňovačem.
Jak jen to dělají majitelé start-stop bazmeků? Kupují baterku každý rok?
Jaký máš ten servisní manuál? Mám tu PDF soubory, kde se po otevření zobrazí bílý strany a nic na nich. zkoušel jsem to i na jiných PC.
01 bře 2017, 08:27
01 bře 2017, 08:45
01 bře 2017, 09:05
josuk píše:pozn. napětí nic nedobíjí, akorát způsobí, že někudy poteče proud (který dobíjí). žádné "nadbytečné" napětí nemá v síti co dělat, poškozuje spotřebiče a proto je tam regulátor (a jako buffer - kvalitní baterka).
01 bře 2017, 11:31