Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 črc 2016, 11:54
jj, niekedy to moze byt cinska pomsta
Mne to sice ziadnu sarapatu nenarobilo, ale stava sa niekedy...
17 črc 2016, 16:01
macostr píše:double-J píše:DT je dost citlivy, ako aj ostatne Kymca, na napati v naterii, ak klesne pod 12,4V moze sa stat presne to, co popisujes. Priciny mohu byt dve:
1. Pokaslala sa ti bateria
2. Spatne funguje dobijeci rele/alternator
Prave som premeral bateriu, pri vypnutom motore mala iba 11,83V, pri nastartovanom cca 12V a klesalo znova az na 11,5V...po rozsvieteni vsetkych svetiel este trochu kleslo napatie (motor stale bezal) a pri pridani plynu ostalo napatie na baterii rovnake, cca 11,7V.
Jak vyzkoušet regulátor nevím, ale při běžícím motoru by mělo být na baterce opravdu kolem 14V, (14,2 nejlépe) Pokud by bylo méně, mělo vy to pomalu stoupat, rozhodně ne klesat. Podle toho co píšeš, rozhodně nějakou poruchu v dobíjení máš.
17 črc 2016, 16:13
http://m.motoride.sk/c/418/testovaci-di ... terii.htmlNasiel som takyto navod, tak skusim vsetko premerat a az to rozlusknem, dam vediet
Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku
-- 17. 7. 2016 17:28 --
no zda sa ze to bude vadnym regulatorom, alebo kabelazou medzi regulatorom a bateriou: alternator/stator som meral a dava spravne napatie (aj pri zatazi) na vsetkych troch fazach. odpor regulatora sa sice zdal byt vporiadku, ale niekedy po nastartovani slabo dobija (na baterii je 13,7) a niekedy vobec nie (bateria ma 12,5 a klesa). Skusim zapojit regulator z xcitinga 250 (2006) ak budu pasovat konektory a prevediem meranie znova...ak to je tym, objednavam regulator dobijania
18 črc 2016, 14:39
Taky přidám svůj problém, skůtr mi špatně startuje, respektive chytne, ale blbě drží volnoběh.
Samotný start trvá dlouho, startér točí tak 3-4 vteřiny, pak chytne. Dnes ráno studený start až na druhý pokus, pokaždý tak 8vteřin točil startér, poprvý nic, pak chytnul.
Problém vidím ale ve volnoběhu, Když chytne, běží tak na 1700ot/min, popojedu na křižovatku, zastavím a motor se cuká tak na 1100ot/min. Následek je, když přidám tak to zdechne.
Když už je motor zahřátý, otáčky neklesaj tak moc, ale stejně se motor klepe, chtělo by to přidat. Měl už někdo taky takový problém?
18 črc 2016, 14:52
Tiez mi to podobne kolisalo, aj ked nie az tak vyrazne ako tebe a pomohla vymena sviecky. Dal som tam iridiovu a ta pekne drzi otacky od startu na 1600rpm. Teraz som po case prehodil staru sviecku NGK vyjazdenu, a volnobeh kolise tak ako pises..dnes mi to dokonca kleslo na tych 1100 ako tebe, ale radsej som ho hned vypol. Dnes dam nazad iridiovu sviecku
Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku
18 črc 2016, 14:59
Jakou tam máš? Já teď koukal že mám nějakou Denzo, mám koupit NGK?
18 črc 2016, 15:45
tomik.cesko píše:Jakou tam máš? Já teď koukal že mám nějakou Denzo, mám koupit NGK?
NGK Iridium CR7EX ..kupil som ju z ebay asi za 11 eur
Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku
18 črc 2016, 15:57
OK, zítra koupím, pak napíšu
19 črc 2016, 06:37
macostr píše:double-J píše:DT je dost citlivy, ako aj ostatne Kymca, na napati v naterii, ak klesne pod 12,4V moze sa stat presne to, co popisujes. Priciny mohu byt dve:
1. Pokaslala sa ti bateria
2. Spatne funguje dobijeci rele/alternator
Prave som premeral bateriu, pri vypnutom motore mala iba 11,83V, pri nastartovanom cca 12V a klesalo znova az na 11,5V...po rozsvieteni vsetkych svetiel este trochu kleslo napatie (motor stale bezal) a pri pridani plynu ostalo napatie na baterii rovnake, cca 11,7V.
Myslim ze pri spravnom dobijani baterie by to malo byt okolo 14V pri beziacom motore, vsak ?
Teda problem je v tom ze sa bateria nedobija - regulator napatia bol pomerne teply po 2 minutach nastartovaneho motora. Vedeli by ste mi niekto poradit ako viem overit ci je chybny regulator ?
Dakujem
Treba odmerat so 100% zdravou bateriou, moze degradovat funkci regulatora...
Sent from my iPhone using Tapatalk
19 črc 2016, 14:22
Dnes jsem namontoval NGK a jisté zlepšení tam je, lepší start, otáčky po zahřátí sou taky lepší, ale problém zcela nevymizel. Po zahřátí je volnoběh dost malej. Nějakej další nápad?
problém v čidle teploty nevidím, když to má změnu po zahřátí
za jízdy motor jede jak má, žádný kuckání, výkon dobrý
19 črc 2016, 14:52
Mozes este skusit premerat napatie na baterii v momente ked mas nizky volnobeh...vcera som si vsimol ze mi otacky klesnu pri vybitej baterii
Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku
19 črc 2016, 16:26
trebarz este vyustit prepadovu-kondenzacnu hadicku od vzduchoveho filtra
Odoslané z LG-H440n pomocou Tapatalku
21 črc 2016, 17:57
jágo píše:trebarz este vyustit prepadovu-kondenzacnu hadicku od vzduchoveho filtra
Myslíš tu hadičku, co vede před variátorem dolů? Vypustil jsem z ní nějakej humus, ale na chod motoru to nemá vliv. To ale neva, protože stačila ta výměna svíčky a motor mi ještě nechcípl. Když alespoň takhle pojede pořád, budu spokojenej.
Ještě mám dotaz, nezkoušel někdo odpojit to cvakání blinkrů? Byl bych radši, kdyby to při blikání nedělalo to strašný ťik-ťak
21 črc 2016, 18:52
Jen to tikákání neodpojuj, zapominal bys vypínat blinkr a sundalo by tě auto, jako já málem před 30min sundal busem babu na skútru, která blikala vpravo a jela rovně.
21 črc 2016, 19:39
Jj! Chvíli mě trvalo, než jsem si zvyknul, že burák necvaká a musím dávat majzla.Ale když nám blbej den ...