Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod pcx » 17 črc 2016, 11:54

jj, niekedy to moze byt cinska pomsta :lol:

Mne to sice ziadnu sarapatu nenarobilo, ale stava sa niekedy...
Uživatelský avatar
pcx

500+
 
Reputace: 36
Příspěvky: 588
Registrován: 07 led 2015, 10:58
Bydliště: Nitra, SK
Skútr / moto: Yamaha X-Max 400 MOMO DESIGN

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 17 črc 2016, 16:01

macostr píše:
double-J píše:DT je dost citlivy, ako aj ostatne Kymca, na napati v naterii, ak klesne pod 12,4V moze sa stat presne to, co popisujes. Priciny mohu byt dve:
1. Pokaslala sa ti bateria
2. Spatne funguje dobijeci rele/alternator


Prave som premeral bateriu, pri vypnutom motore mala iba 11,83V, pri nastartovanom cca 12V a klesalo znova az na 11,5V...po rozsvieteni vsetkych svetiel este trochu kleslo napatie (motor stale bezal) a pri pridani plynu ostalo napatie na baterii rovnake, cca 11,7V.


Jak vyzkoušet regulátor nevím, ale při běžícím motoru by mělo být na baterce opravdu kolem 14V, (14,2 nejlépe) Pokud by bylo méně, mělo vy to pomalu stoupat, rozhodně ne klesat. Podle toho co píšeš, rozhodně nějakou poruchu v dobíjení máš.
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 17 črc 2016, 16:13

http://m.motoride.sk/c/418/testovaci-di ... terii.html

Nasiel som takyto navod, tak skusim vsetko premerat a az to rozlusknem, dam vediet :)

Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku

-- 17. 7. 2016 17:28 --

no zda sa ze to bude vadnym regulatorom, alebo kabelazou medzi regulatorom a bateriou: alternator/stator som meral a dava spravne napatie (aj pri zatazi) na vsetkych troch fazach. odpor regulatora sa sice zdal byt vporiadku, ale niekedy po nastartovani slabo dobija (na baterii je 13,7) a niekedy vobec nie (bateria ma 12,5 a klesa). Skusim zapojit regulator z xcitinga 250 (2006) ak budu pasovat konektory a prevediem meranie znova...ak to je tym, objednavam regulator dobijania
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 18 črc 2016, 14:39

Taky přidám svůj problém, skůtr mi špatně startuje, respektive chytne, ale blbě drží volnoběh.
Samotný start trvá dlouho, startér točí tak 3-4 vteřiny, pak chytne. Dnes ráno studený start až na druhý pokus, pokaždý tak 8vteřin točil startér, poprvý nic, pak chytnul.
Problém vidím ale ve volnoběhu, Když chytne, běží tak na 1700ot/min, popojedu na křižovatku, zastavím a motor se cuká tak na 1100ot/min. Následek je, když přidám tak to zdechne.
Když už je motor zahřátý, otáčky neklesaj tak moc, ale stejně se motor klepe, chtělo by to přidat. Měl už někdo taky takový problém?
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 18 črc 2016, 14:52

Tiez mi to podobne kolisalo, aj ked nie az tak vyrazne ako tebe a pomohla vymena sviecky. Dal som tam iridiovu a ta pekne drzi otacky od startu na 1600rpm. Teraz som po case prehodil staru sviecku NGK vyjazdenu, a volnobeh kolise tak ako pises..dnes mi to dokonca kleslo na tych 1100 ako tebe, ale radsej som ho hned vypol. Dnes dam nazad iridiovu sviecku

Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 18 črc 2016, 14:59

Jakou tam máš? Já teď koukal že mám nějakou Denzo, mám koupit NGK?
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 18 črc 2016, 15:45

tomik.cesko píše:Jakou tam máš? Já teď koukal že mám nějakou Denzo, mám koupit NGK?

NGK Iridium CR7EX ..kupil som ju z ebay asi za 11 eur

Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 18 črc 2016, 15:57

OK, zítra koupím, pak napíšu
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod double-J » 19 črc 2016, 06:37

macostr píše:
double-J píše:DT je dost citlivy, ako aj ostatne Kymca, na napati v naterii, ak klesne pod 12,4V moze sa stat presne to, co popisujes. Priciny mohu byt dve:
1. Pokaslala sa ti bateria
2. Spatne funguje dobijeci rele/alternator


Prave som premeral bateriu, pri vypnutom motore mala iba 11,83V, pri nastartovanom cca 12V a klesalo znova az na 11,5V...po rozsvieteni vsetkych svetiel este trochu kleslo napatie (motor stale bezal) a pri pridani plynu ostalo napatie na baterii rovnake, cca 11,7V.

Myslim ze pri spravnom dobijani baterie by to malo byt okolo 14V pri beziacom motore, vsak ?
Teda problem je v tom ze sa bateria nedobija - regulator napatia bol pomerne teply po 2 minutach nastartovaneho motora. Vedeli by ste mi niekto poradit ako viem overit ci je chybny regulator ?

Dakujem


Treba odmerat so 100% zdravou bateriou, moze degradovat funkci regulatora...


Sent from my iPhone using Tapatalk
web: http://www.kymco-praha.cz e-mail: info@kymco-praha.cz hotline: 724 281 486
Uživatelský avatar
double-J

Prodejce/servis
 
Reputace: 53
Příspěvky: 857
Registrován: 21 úno 2008, 12:37
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Xciting 400i ABS Limited Edition

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 19 črc 2016, 14:22

Dnes jsem namontoval NGK a jisté zlepšení tam je, lepší start, otáčky po zahřátí sou taky lepší, ale problém zcela nevymizel. Po zahřátí je volnoběh dost malej. Nějakej další nápad?
problém v čidle teploty nevidím, když to má změnu po zahřátí
za jízdy motor jede jak má, žádný kuckání, výkon dobrý
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod macostr » 19 črc 2016, 14:52

Mozes este skusit premerat napatie na baterii v momente ked mas nizky volnobeh...vcera som si vsimol ze mi otacky klesnu pri vybitej baterii

Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku
_________________
Vychutnávam si každý kilometer na dvoch kolesách :)

web: http://macostr.simplesite.com/
Skúter: Kymco Downtown 300i (2010)
predtým: Yamaha X-Max 125 (2006), Kymco Agility City 125 (2014)
Uživatelský avatar
macostr

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 176
Registrován: 14 kvě 2014, 12:50
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ,Yamaha X-Max 125 (2006)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod jágo » 19 črc 2016, 16:26

trebarz este vyustit prepadovu-kondenzacnu hadicku od vzduchoveho filtra

Odoslané z LG-H440n pomocou Tapatalku
Kymco Downtown 125i /2015 , SYM MAXSYM 600i excutive
Uživatelský avatar
jágo

100+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 172
Registrován: 14 bře 2015, 13:52
Bydliště: Púchov
Skútr / moto: SYM Maxsym 600i Excutive 2016

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomik.cesko » 21 črc 2016, 17:57

jágo píše:trebarz este vyustit prepadovu-kondenzacnu hadicku od vzduchoveho filtra


Myslíš tu hadičku, co vede před variátorem dolů? Vypustil jsem z ní nějakej humus, ale na chod motoru to nemá vliv. To ale neva, protože stačila ta výměna svíčky a motor mi ještě nechcípl. Když alespoň takhle pojede pořád, budu spokojenej.
Ještě mám dotaz, nezkoušel někdo odpojit to cvakání blinkrů? Byl bych radši, kdyby to při blikání nedělalo to strašný ťik-ťak
silnička RB
Uživatelský avatar
tomik.cesko

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdlant

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tomikm » 21 črc 2016, 18:52

Jen to tikákání neodpojuj, zapominal bys vypínat blinkr a sundalo by tě auto, jako já málem před 30min sundal busem babu na skútru, která blikala vpravo a jela rovně.
tomikm

250+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 278
Registrován: 07 črc 2012, 16:14
Bydliště: Tábor

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 21 črc 2016, 19:39

Jj! Chvíli mě trvalo, než jsem si zvyknul, že burák necvaká a musím dávat majzla.Ale když nám blbej den ... :oops:
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků