macostr píše:double-J píše:DT je dost citlivy, ako aj ostatne Kymca, na napati v naterii, ak klesne pod 12,4V moze sa stat presne to, co popisujes. Priciny mohu byt dve:
1. Pokaslala sa ti bateria
2. Spatne funguje dobijeci rele/alternator
Prave som premeral bateriu, pri vypnutom motore mala iba 11,83V, pri nastartovanom cca 12V a klesalo znova az na 11,5V...po rozsvieteni vsetkych svetiel este trochu kleslo napatie (motor stale bezal) a pri pridani plynu ostalo napatie na baterii rovnake, cca 11,7V.
tomik.cesko píše:Jakou tam máš? Já teď koukal že mám nějakou Denzo, mám koupit NGK?
macostr píše:double-J píše:DT je dost citlivy, ako aj ostatne Kymca, na napati v naterii, ak klesne pod 12,4V moze sa stat presne to, co popisujes. Priciny mohu byt dve:
1. Pokaslala sa ti bateria
2. Spatne funguje dobijeci rele/alternator
Prave som premeral bateriu, pri vypnutom motore mala iba 11,83V, pri nastartovanom cca 12V a klesalo znova az na 11,5V...po rozsvieteni vsetkych svetiel este trochu kleslo napatie (motor stale bezal) a pri pridani plynu ostalo napatie na baterii rovnake, cca 11,7V.
Myslim ze pri spravnom dobijani baterie by to malo byt okolo 14V pri beziacom motore, vsak ?
Teda problem je v tom ze sa bateria nedobija - regulator napatia bol pomerne teply po 2 minutach nastartovaneho motora. Vedeli by ste mi niekto poradit ako viem overit ci je chybny regulator ?
Dakujem
jágo píše:trebarz este vyustit prepadovu-kondenzacnu hadicku od vzduchoveho filtra
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků