Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

07 črc 2016, 10:38

Remen a valceky, cely variator nie je treba


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

11 črc 2016, 15:36

nazdar chlapi, vcera sa mi na vylete stala zaujimava vec. Po cca 80km pohodovej jazdy sme to odstavili ze si dame prestavku na 10 minut..problem nastal ked som chcel potom nastartovat. Starter tocil ale motor nie a nie naskocit. Ziadne neobvykle kontrolky mi nesvietili, normalne to tocilo ale nenaskocilo. Po par pokusoch sa mi zacala vybijat bateria (poznal som to podla toho ze ked som stlacil startovacie tlacitko budiky sa mi akoby resetovali a ukazatele rychlosti a otacok sa znova otocili)... po dalsich par minutach som zistil ze aj ked starter toci, sviecka nehadze iskru..stale mi nesvietila ziadna chybova kontrolka... nakoniec som siel na pumpu kupit startovacie kable, napojil som ich na svoju a kamosovu bateriu, skusil som startovat a motor okamzite naskocil !

1.) ak nie je bateria dostatocne nabita, sviecka nehadze iskru.
2.) stalo sa vam nieco podobne ? viete mi poradit na co sa mam zamerat ? bateria ma asi 3 mesiace. predpokladam ze to moze byt aj regulatorom dobijania...akym sposobom ho viem overit ci funguje spravne ?

vopred dakujem za rady, kazda z nich bude pre mna cenna, kedze nechcem ostat znova visiet niekde v zahranici.

PS: po tomto incidente som startoval uz asi 10x a vzdy bezproblemov

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

11 črc 2016, 18:00

Asi nějakou kontrolu nabíjení - bateriii nabít nabíječkou a pak kontrolovat napětí za chodu motoru.

technicke-problemy-se-skutry-f9/shrnuti-provozu-a-udrzby-akumulatoru-or-baterii-t12630.html

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

11 črc 2016, 18:25

No já jsem si pro jistotu udělal za pár kaček startovací kabely a mám je smotané ve spod předním kastlíku, pod usb přípojkou..náhoda je fakt sviňa..a jak koukám, tak velká, dokonce při nové baterii. A kolem pořád někdo jede, tak proud je k dispozici když jsou kabely..tedy pokud bude ochotný některý z řidičů :)

Jinak mimo téma: ještě pár kiláků a mám 20.000 km najeto 8) Dneska jsem dokonce vezl na Downovi lepenku..na jednu stranu jsem raděj dal červený praporek :D a nedávno 2 pytle malty. Uplně s přehledem :mrgreen:

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

11 črc 2016, 18:30

Dalas, tak to jseš dobrej s tím nákladem, ale určitě ještě musíš trénovat, abys překonal tohohle maníka :D
vietnam-moped-2wr7ya9ia2guhgg0omaeww.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

11 črc 2016, 19:17

Nojo..prázdný..tss..to se mu jede. Takhle plný kdyby to měl! :D

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

11 črc 2016, 19:23

Třeba jede na pumpu natankovat a má to místo kanystru pro dlouhé přesuny :mrgreen: :mrgreen:

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 črc 2016, 23:15

Hoj, stal jsem se čerstvým majitelem Downtownu 300 a nevím, jak nastavím hodiny. Levý tlačítko přepíná km a míle, pravý přepíná počítadla km, když podržím obě L+P vynuluje to kilometry. K čemu je prostřední tlačítko?
Dále pak, jak se vyměňují žárovky? Patří tam H7 jako do auta? Snad nemusí kvůli výměně dolů celá kapotáž.
I když asi kapotu sundám, protože mi nejde zásuvka v kastliku

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 črc 2016, 23:34

H7 jako do auta asi ne,dávaj se 35/30W,myslím.Zásuvka v kastlíku jde jen při zapnutí zapalování,čili za jízdy.Nevím jak na 300,na 125 je prostřední tlačítko mrtvý,vše se rychtuje dvěma krajními.Zkus přepnout na celkový stav km,pak podrž dvě krajní.Měly by začít blikat hodiny.

[Vymazáno]

14 črc 2016, 08:56

Tento příspěvek již byl smazán kým Dalas v 15 črc 2016, 13:37.
Důvod: .

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

17 črc 2016, 08:27

macostr píše:nazdar chlapi, vcera sa mi na vylete stala zaujimava vec. Po cca 80km pohodovej jazdy sme to odstavili ze si dame prestavku na 10 minut..problem nastal ked som chcel potom nastartovat. Starter tocil ale motor nie a nie naskocit. Ziadne neobvykle kontrolky mi nesvietili, normalne to tocilo ale nenaskocilo. Po par pokusoch sa mi zacala vybijat bateria (poznal som to podla toho ze ked som stlacil startovacie tlacitko budiky sa mi akoby resetovali a ukazatele rychlosti a otacok sa znova otocili)... po dalsich par minutach som zistil ze aj ked starter toci, sviecka nehadze iskru..stale mi nesvietila ziadna chybova kontrolka... nakoniec som siel na pumpu kupit startovacie kable, napojil som ich na svoju a kamosovu bateriu, skusil som startovat a motor okamzite naskocil !

1.) ak nie je bateria dostatocne nabita, sviecka nehadze iskru.
2.) stalo sa vam nieco podobne ? viete mi poradit na co sa mam zamerat ? bateria ma asi 3 mesiace. predpokladam ze to moze byt aj regulatorom dobijania...akym sposobom ho viem overit ci funguje spravne ?

vopred dakujem za rady, kazda z nich bude pre mna cenna, kedze nechcem ostat znova visiet niekde v zahranici.

PS: po tomto incidente som startoval uz asi 10x a vzdy bezproblemov


DT je dost citlivy, ako aj ostatne Kymca, na napati v naterii, ak klesne pod 12,4V moze sa stat presne to, co popisujes. Priciny mohu byt dve:
1. Pokaslala sa ti bateria
2. Spatne funguje dobijeci rele/alternator


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

17 črc 2016, 10:06

mino2 píše:Áno Krupina. Má faktúry z ita po každých 5 tis.

-- 06 črc 2016, 12:04 --

Všetko funguje len to ako by trhanie a pár kozm. chyb


Mino, kupil si to nakoniec , ci ides od toho? (ked nie tak preco?) Lebo fakt to ma chalan este stale v inzercii, tak rekuze ako si dopadol nakoniec?

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

17 črc 2016, 10:55

double-J píše:DT je dost citlivy, ako aj ostatne Kymca, na napati v naterii, ak klesne pod 12,4V moze sa stat presne to, co popisujes. Priciny mohu byt dve:
1. Pokaslala sa ti bateria
2. Spatne funguje dobijeci rele/alternator


Prave som premeral bateriu, pri vypnutom motore mala iba 11,83V, pri nastartovanom cca 12V a klesalo znova az na 11,5V...po rozsvieteni vsetkych svetiel este trochu kleslo napatie (motor stale bezal) a pri pridani plynu ostalo napatie na baterii rovnake, cca 11,7V.

Myslim ze pri spravnom dobijani baterie by to malo byt okolo 14V pri beziacom motore, vsak ?
Teda problem je v tom ze sa bateria nedobija - regulator napatia bol pomerne teply po 2 minutach nastartovaneho motora. Vedeli by ste mi niekto poradit ako viem overit ci je chybny regulator ?

Dakujem

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

17 črc 2016, 11:30

macostr, ....mozno trepem, ale nemohol ti bateriu stiahnut ten alarm?

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

17 črc 2016, 11:36

tiez ma to napadlo, ale alarm uz mam vyse mesiaca odpojeny take tym to nie je..ale dobry postreh..pri cine si nikdy nemozes byt isty :)

Odoslané z LG-D802 pomocou Tapatalku
Odeslat odpověď