Remen a valceky, cely variator nie je treba
Sent from my iPhone using Tapatalk
macostr píše:nazdar chlapi, vcera sa mi na vylete stala zaujimava vec. Po cca 80km pohodovej jazdy sme to odstavili ze si dame prestavku na 10 minut..problem nastal ked som chcel potom nastartovat. Starter tocil ale motor nie a nie naskocit. Ziadne neobvykle kontrolky mi nesvietili, normalne to tocilo ale nenaskocilo. Po par pokusoch sa mi zacala vybijat bateria (poznal som to podla toho ze ked som stlacil startovacie tlacitko budiky sa mi akoby resetovali a ukazatele rychlosti a otacok sa znova otocili)... po dalsich par minutach som zistil ze aj ked starter toci, sviecka nehadze iskru..stale mi nesvietila ziadna chybova kontrolka... nakoniec som siel na pumpu kupit startovacie kable, napojil som ich na svoju a kamosovu bateriu, skusil som startovat a motor okamzite naskocil !
1.) ak nie je bateria dostatocne nabita, sviecka nehadze iskru.
2.) stalo sa vam nieco podobne ? viete mi poradit na co sa mam zamerat ? bateria ma asi 3 mesiace. predpokladam ze to moze byt aj regulatorom dobijania...akym sposobom ho viem overit ci funguje spravne ?
vopred dakujem za rady, kazda z nich bude pre mna cenna, kedze nechcem ostat znova visiet niekde v zahranici.
PS: po tomto incidente som startoval uz asi 10x a vzdy bezproblemov
mino2 píše:Áno Krupina. Má faktúry z ita po každých 5 tis.
-- 06 črc 2016, 12:04 --
Všetko funguje len to ako by trhanie a pár kozm. chyb
double-J píše:DT je dost citlivy, ako aj ostatne Kymca, na napati v naterii, ak klesne pod 12,4V moze sa stat presne to, co popisujes. Priciny mohu byt dve:
1. Pokaslala sa ti bateria
2. Spatne funguje dobijeci rele/alternator
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků