ako to ano, ja tiez asi skor downtown, ale je tu problem v tom, neviem kedy uz konecne dorazi prvy kus na slovensko, este stale tu ziadny neni, uvidim buduci tyzden, a potom dalsia vec, ked si ho objednam zas musim cakat tri tyzdne, mozno aj viac, kua sak to uz bude polka leta pomaly kym vsetko vybavim, a objednavat ho nemozem bez toho aby som ho videl, to je jasne. Mne sa tiez paci downtown, ma vela vyhod, uz len presny tachac , ulozny priestor, to je jedna z veci ktora mi na XC vadi, ale zas da sa nahradit aj vecsim kufrom napr 48l, kde sa vojdu aj dve prilby.
Zaujimalo by ma, keby si tak porovnal tie dva xc a D. , ktory by si povedal ze bol vacsi? xc podla papierov ma nieco malo viac cm na dlzku, u downtownu je pomerne velky vykon, neni to na urok zivotnosti motora, vacsinou male motory, velky vykon, mala zivotnost.
Inak downtown, je vo vacsine veci lepsi, ale hovorim, nie su na slovensku este ,
este jedna vec ma dost zaujima, u downtownu som sa jedneho pytal na otacky za konstantnej rychlosti ,
downtown:
5000rpm 85km/h
7000rpm 115km/h
8000rpm 135km/h
8500rpm 145km/h
nevies mi povedat ako to je u XCiting 500???
mne sa to zda dost vysoke otacky na rychlost napr tych 115km/h, ktorych by som chcel jazdit po dialnici , teda 115 pojdem aj na mojom GD pri 7000ot, mozno aj menej
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 srp 2013, 14:58, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou