denoo: o tom, že za rok max. za dva bude standartně vybaven downtown ABS apod. nepochybuju
Na burgmanovi 400 sem nikdy nejezdil, ale měl jsem Xcitinga 500 a Downtowna jsem trošku projel, takže tady něco málo můžu srovnat.
Vzhled: je asi dost subjektivní záležitost, ale Downtown se mi líbí víc, zpracování apod. je na výborný úrovni.
Motor: oba dva pohání kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec.
Výkon: Xciting:28/7000 (kW / ot. min.) Downtown: 24,1 / 8000 (kW / ot. min.)
Max. rychlost: Xciting: 147km/h Downtown: 140km/h
Výkon ničim nenahradíš, ale v tomhle případě bych to zase asi tak neřešil Na posez (alespoň pro mě a to nejsem žádnej drobeček ) je Downtown daleko pohodlnější. Prostě místo sedačky má pohodlný křeslo! Co se týče úložnýho prostoru, tak je na tom D., taky líp, protože hlavní nevýhodou XC. pro mě byl úložnej prostor - stěží 1 helma a dost. Na D. pokud pominu zmiňovaný ABS a senzor tlaku v pneu (XC taky nemá)mi ještě chybí ruční brzda a výstražné blinkry. Jo a možná má pro mě D. trochu nestandartně umístěné víčko nádrže...... jsem byl zvyklej na umístění hned u řidítek jak na XC, tak na Yagerovi.
Pokud bych se teď rozhodoval mezi XC a Downtownem, tak by byl pro mě Downtown jasná volba