Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

30 pro 2014, 08:55

http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=65519&act=moto-denik-detail&ddid=29799

Tady se řešili boční držáky na brašny...

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

30 pro 2014, 20:21

JirkaF píše:... Slabostí DT jsou zadní stupačky ale to už tady víte.

Jo, tohle mi u Downa vadí, řešili jste někdo zadní stupačky nějakým zlepšovákem? Pro spolujezdce je to asi fakt vopruz... :-(

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

30 pro 2014, 21:43

Třeba toto... http://www.ebay.com/itm/T-B-S-S-Kymco-D ... d1&vxp=mtr

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

30 pro 2014, 21:47

Aha, to vypadá zajímavě, má to někdo namontované? Bylo by možné foto, jak to vypadá na skútru?

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

30 pro 2014, 21:49

Ty fotky máš snad na tom ebay ne?

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

30 pro 2014, 21:53

jj dík, už na to koukám :-)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

02 led 2015, 19:41

JirkaF: Dík za zkušenost. Změř to prosím s GPS, poněvadž 165 je už docela úlet. Nemáš tam zrychlený varec? Vymáčk jsem z toho 147 tach. na rovné dálnici. Otáčky začínají stoupat od optima (6250) lehce po 100 kmh. Máš to stejně nebo jinak?

Tak nevim. Bude mě muset někdo povozit, abych viděl jaký je furt problém se stupačkama. Seděl jsem tam, kecal a nic. Možná do toho Hrvatska už nic moc. Ale tohle stejně není cesťák. Název Downtown je zvolen docela rozumně. Bůh ví, zdali první nebyl název a pak teprv kreslení:)

_______________________

Můj nový vynález! U japonců dáte za parkovací brzdu 10 000 Kč. U tajwanca 8 Kč, včetně DPH. A to se vyplatí!
http://www.zbozi.cz/hledani/?q=o-krou%C5%BEek%2055x5
Páčka v poloze 1.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

03 led 2015, 20:28

155 dle gps s originál plexi a origo varcem

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

03 led 2015, 20:47

jo..to tak odpovídá. Dnes jsem připravil downtowna na zimní přestavbu tak na jaře poreferuju jak to peláší. Myslím že z toho půjde dostat na rovině tak 165 dle GPS. Trochu jsem doufal že tříkilo bude jen menší válec a blok stejný ale bohužel. Dát tam čytřstovkový válec.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

04 led 2015, 01:52

Tak to teda chlapci nevím,co s těmi skůtry děláte za čáry. Já měl détéčko od nova a ač jsem se snažil,nikdy jsem víc než 140 tacho - nedokázal.
Vyměnil jsem řemen Mitsuboshi,který je o 3cm delší než origo,dal jsem o gram lehčí válečky a jede to jak šlak,ale maximálka v podstatě zůstala stejná.
Vysvětlete mě ten rozdíl 20ti kilometrů. Děkuji.
Jirko,s tebou jsem se snažil ty centimetry řemene řešit,ale moc jsi mě neporadil - a to jsi profík.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

04 led 2015, 02:18

Kymco přestalo uvádět minimální šířku řemene - což dříve bylo. U downtowna to už fakt není. takže opravdu vizuálně zkontrolovat a držet se počtu najetých km. Sichr výměna na 15ti tisících - tam je to tutovka a nebo vydržet 20tis. To je taky ještě gut. On pak stejně začne prokluzovat a už to není ono. K té rychlosti - nejsem mladej pablb abych tady machroval s kilometrama. Opravdu jsem ho roztáhl na tachometrových 165 a bylo to na dálnici a lehce z kopečka. Teď jsem se rozhodl že ho celý překopu aby tak jezdil i normálně. Nehodlám tu rychlost samozřejmě pořád využívat, spíš se snažím aby mněl downtown výkonovou rezervu a dalo se s ním bez problémů mazat 140 aniž by mne ho bylo líto. tak asi takhle. a teď koukám že tě asi zajímala délka řemene. Ale to sis mne musel s někým splést protože já jsem délku řemene na DT pro nikoho nesháněl.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

04 led 2015, 10:40

JirkaF píše: K té rychlosti - nejsem mladej pablb abych tady machroval s kilometrama.

Takhle jsem to opravdu nemyslel :) Variátor jsme řešili v SZ někdy v květnu-červnu.Tehdy jsem ještě neznal délku náhradního řemene - 1004cm / origo 1001cm. Skůtr jel tak "od spodu",že při rozjezdu všechno vibrovalo a byl líný a moc nejel.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

04 led 2015, 13:16

Borci, rychlost se měří po rovině, ne z kopca:) Taky bych dal 155 z kopca.

heliservis: Tak jaký jsou rozdíly mezi Majesty 250 a DT?:)

Blok není stejný, protože v roce 08 napřed udělali tuhle 300i (a 125i) a 400 se stejným řešením až později. Opět museli dělat nový blok komplet.
Nevím ale proč to dělat, když celý zbytek pohonu není na 400 válec dimenzovaný...

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

04 led 2015, 14:37

Tak tuhle 300i neudělali v roce 2008 ale mnohem déle. Nechci to hledat ale tipuju r 2012 .. Ale to je úplně fuk. Je spousta bloků na který můžeš v pohodě dát větší válec a nic se tím nezkazí. Tady to bohužel nejde protože je úplně jinej blok motoru.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

04 led 2015, 16:31

ok8 píše: Tak jaký jsou rozdíly mezi Majesty 250 a DT?:)



DT je daleko tvrdší na podvozku, a taky líp sedí v zatáčkách. O větším zátahu ani nemluvě. Na Majesty lepší pocit pro nohy, DT lepší sedlo, míň místa pod sedlem. Ono je těžké porovnávat s rozpětím výroby 11 let - jde to dopředu.
Odeslat odpověď