Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod tyjo » 30 pro 2014, 08:55

KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 547
Registrován: 10 čer 2011, 08:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 už není v záběhu, ale spíš v záhubě.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod petr311 » 30 pro 2014, 20:21

JirkaF píše:... Slabostí DT jsou zadní stupačky ale to už tady víte.

Jo, tohle mi u Downa vadí, řešili jste někdo zadní stupačky nějakým zlepšovákem? Pro spolujezdce je to asi fakt vopruz... :-(
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod rjulius » 30 pro 2014, 21:43

Uživatelský avatar
rjulius

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 21 srp 2012, 19:16
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod petr311 » 30 pro 2014, 21:47

Aha, to vypadá zajímavě, má to někdo namontované? Bylo by možné foto, jak to vypadá na skútru?
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod rjulius » 30 pro 2014, 21:49

Ty fotky máš snad na tom ebay ne?
Uživatelský avatar
rjulius

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 21 srp 2012, 19:16
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod petr311 » 30 pro 2014, 21:53

jj dík, už na to koukám :-)
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 02 led 2015, 19:41

JirkaF: Dík za zkušenost. Změř to prosím s GPS, poněvadž 165 je už docela úlet. Nemáš tam zrychlený varec? Vymáčk jsem z toho 147 tach. na rovné dálnici. Otáčky začínají stoupat od optima (6250) lehce po 100 kmh. Máš to stejně nebo jinak?

Tak nevim. Bude mě muset někdo povozit, abych viděl jaký je furt problém se stupačkama. Seděl jsem tam, kecal a nic. Možná do toho Hrvatska už nic moc. Ale tohle stejně není cesťák. Název Downtown je zvolen docela rozumně. Bůh ví, zdali první nebyl název a pak teprv kreslení:)

_______________________

Můj nový vynález! U japonců dáte za parkovací brzdu 10 000 Kč. U tajwanca 8 Kč, včetně DPH. A to se vyplatí!
http://www.zbozi.cz/hledani/?q=o-krou%C5%BEek%2055x5
Páčka v poloze 1.
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod heliservis » 03 led 2015, 20:28

155 dle gps s originál plexi a origo varcem
a hlavně klíííííd :-) Krtek 608827795
http://www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
heliservis

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 54
Registrován: 24 srp 2013, 06:38
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JirkaF » 03 led 2015, 20:47

jo..to tak odpovídá. Dnes jsem připravil downtowna na zimní přestavbu tak na jaře poreferuju jak to peláší. Myslím že z toho půjde dostat na rovině tak 165 dle GPS. Trochu jsem doufal že tříkilo bude jen menší válec a blok stejný ale bohužel. Dát tam čytřstovkový válec.
Uživatelský avatar
JirkaF

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Turnov
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: zatím jen kufr GIVI Maxia se zahrádkou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 04 led 2015, 01:52

Tak to teda chlapci nevím,co s těmi skůtry děláte za čáry. Já měl détéčko od nova a ač jsem se snažil,nikdy jsem víc než 140 tacho - nedokázal.
Vyměnil jsem řemen Mitsuboshi,který je o 3cm delší než origo,dal jsem o gram lehčí válečky a jede to jak šlak,ale maximálka v podstatě zůstala stejná.
Vysvětlete mě ten rozdíl 20ti kilometrů. Děkuji.
Jirko,s tebou jsem se snažil ty centimetry řemene řešit,ale moc jsi mě neporadil - a to jsi profík.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JirkaF » 04 led 2015, 02:18

Kymco přestalo uvádět minimální šířku řemene - což dříve bylo. U downtowna to už fakt není. takže opravdu vizuálně zkontrolovat a držet se počtu najetých km. Sichr výměna na 15ti tisících - tam je to tutovka a nebo vydržet 20tis. To je taky ještě gut. On pak stejně začne prokluzovat a už to není ono. K té rychlosti - nejsem mladej pablb abych tady machroval s kilometrama. Opravdu jsem ho roztáhl na tachometrových 165 a bylo to na dálnici a lehce z kopečka. Teď jsem se rozhodl že ho celý překopu aby tak jezdil i normálně. Nehodlám tu rychlost samozřejmě pořád využívat, spíš se snažím aby mněl downtown výkonovou rezervu a dalo se s ním bez problémů mazat 140 aniž by mne ho bylo líto. tak asi takhle. a teď koukám že tě asi zajímala délka řemene. Ale to sis mne musel s někým splést protože já jsem délku řemene na DT pro nikoho nesháněl.
Uživatelský avatar
JirkaF

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Turnov
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: zatím jen kufr GIVI Maxia se zahrádkou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 04 led 2015, 10:40

JirkaF píše: K té rychlosti - nejsem mladej pablb abych tady machroval s kilometrama.

Takhle jsem to opravdu nemyslel :) Variátor jsme řešili v SZ někdy v květnu-červnu.Tehdy jsem ještě neznal délku náhradního řemene - 1004cm / origo 1001cm. Skůtr jel tak "od spodu",že při rozjezdu všechno vibrovalo a byl líný a moc nejel.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 04 led 2015, 13:16

Borci, rychlost se měří po rovině, ne z kopca:) Taky bych dal 155 z kopca.

heliservis: Tak jaký jsou rozdíly mezi Majesty 250 a DT?:)

Blok není stejný, protože v roce 08 napřed udělali tuhle 300i (a 125i) a 400 se stejným řešením až později. Opět museli dělat nový blok komplet.
Nevím ale proč to dělat, když celý zbytek pohonu není na 400 válec dimenzovaný...
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JirkaF » 04 led 2015, 14:37

Tak tuhle 300i neudělali v roce 2008 ale mnohem déle. Nechci to hledat ale tipuju r 2012 .. Ale to je úplně fuk. Je spousta bloků na který můžeš v pohodě dát větší válec a nic se tím nezkazí. Tady to bohužel nejde protože je úplně jinej blok motoru.
Uživatelský avatar
JirkaF

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Turnov
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: zatím jen kufr GIVI Maxia se zahrádkou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod heliservis » 04 led 2015, 16:31

ok8 píše: Tak jaký jsou rozdíly mezi Majesty 250 a DT?:)



DT je daleko tvrdší na podvozku, a taky líp sedí v zatáčkách. O větším zátahu ani nemluvě. Na Majesty lepší pocit pro nohy, DT lepší sedlo, míň místa pod sedlem. Ono je těžké porovnávat s rozpětím výroby 11 let - jde to dopředu.
a hlavně klíííííd :-) Krtek 608827795
http://www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
heliservis

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 54
Registrován: 24 srp 2013, 06:38
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600ABS

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků

cron