Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
05 srp 2014, 08:34
Tu speciální elektroniku to opravdu má. Když máš chcíplý motor a vypnutý klíček,tak nesvítíš.Když klíč zapneš,svítíš úplně normálně a startuješ klidně za plných světel
06 srp 2014, 19:09
Mě to říkal prodejce a ten má veškerý servisní manuály...
08 srp 2014, 13:42
Jó prodejci. Ti toho nakecaj
-- 08 srp 2014, 13:43 --
Jó prodejci. Ti toho nakecaj
24 zář 2014, 21:18
Rosi, kdes sehnal ty chrániče ruk? Ač jsem pátral, nic kloudnýho nenašel.
-- 24 zář 2014, 22:18 --
Hm, tak jsem je najednou vyštrachal: Acerbis Dual road. Jaký máš na ně názor? Cena je dvounásobná, než jsem čekal, takže ještě zvážím zimní rukavičky...
26 zář 2014, 15:05
Jak už jsem avizoval, koupil jsem fungl nový stroj. Kromě toho, že mi po pár stech kilometrech nechutně začaly pískat brzdy a teče z toho olej (gufero na vodní pumpě), jsem vcelku spokojený. Najezdeno 1200 za pár týdnů, spotřeba ve dvou do 3,5... Paráda. Akorát ted už to 14 dní stoji v servisu...
07 lis 2014, 23:01
NEW 2015 | SALON MILAN EICMA | KYMCO DOWNTOWN 125 & 350 2015
http://www.youtube.com/watch?v=cK_DF9PYZgcKapku se vopičej po Yamaze, řekl bych.
+brzdy, tvar kufru, použitelnější šlápoty na hňápy
-vyšší sedlo, nižší plexi
http://www.kymco.com/images/powindow/2014EICMA/download/01_2015-Downtown_Press_Release(Official).pdf
08 lis 2014, 11:23
Prvy azijsky skuter, ktory sa mi celkom paci a som aj zvedavy na prve postrehy novych majitelov. Kludne by som do tejto 350-ky o par rokov siel.
08 lis 2014, 18:55
hmmm sedlo 810mm ... tímpadem pro mě je to mimo
a to se mi fakt libí... Jestě je tu novej Maxi Agility... určitě bude levnější.... ted jestě jaké má parametry Agilitka?:)
08 lis 2014, 19:59
Agility Maxi je pěkně představená tady:
http://www.kymco.com/images/powindow/20 ... e(Official).pdf
Moc se mi líbí, ale proti K-XTC bude záležet na ceně. Má o cca 3 koníky méně a 30ccm při stejné váze a o 12cm větší délce.
08 lis 2014, 20:50
dreamer: tak to tě asi kolego vyvedu z omylu... pro "prcky" je na trhu s normálními cestovními skutry uplny hov..lejno... down patril k nižším...nejnizsi je B400 v těsném závěsu s NSS300... o dost vyšší je Dowtown ale stále pouzitelný... ted uz pouzitelný nebude, bude se radit k vysokým skutrum...
Ver mi, mam to vše vyzkoušeno.
08 lis 2014, 21:10
@Mohy 125: Tak to s tebou citim bracho. Ja mam zas opacny problem, na vacsinu skutrov sa ledva vojdem, preto vitam kazdy, ktory slubuje lepsiu ergonomiu ako hupaci konik. Doteraz mam vyskusane len dva modely, ktore mi vyhovuju a jeden z nich vlastnim, tak preto dufam, ze DT 350 bude dalsi
09 lis 2014, 13:12
nic proti Kymcu - ale je to z velkej časti kopia Hondy /predok, sedlo, bočny profil po sedlo/- tí čo majú prehlad , vedia o ktorý model ide.
10 lis 2014, 15:55
Co je kopie ?
Kopíruje jeden od druhého, co by jsi taky chtěl vymyslet jiného
Tapatalk Windows Phone by HTC 8X
29 pro 2014, 22:44
ahoj.
Moc sem nechodím ale třeba budou někoho zajímat mé zkušenosti s Downtownem 300i. Letos jsem najel asi 5000 km. V létě jsem ,,dal ,, jedno Chorvatsko a jinak Německo - ČR. Jde opravdu o velmi rychlou, výkonnou třístovku. V pohodě může soupeřit i s většími obsahy (400-500) a neuděláte si ,,ostudu,, ani když jedete se spolujezdcem. Spotřeba se opravdu pohybuje kolem 4 l/100km. Co mne nejvíc dostalo je fakt že jsem poprvé v životě přijel do Chorvatska nerozlámanej jako na jiných motorkách a dokonce to přežila i moje prdel. Downtown je pěkný velký skůtr s dostatkem místa jak pro posádku tak pro zavazadla. V pohodě snese i mírné přetížení a velmi dobře zvládá i kopcovitý terén aniž by nějak výrazně ztrácel na výkonu. Je to má zatím nejslabší motorka v životě ale vůbec mi to nevadí. Dalším plusem je ochrana před nepřízní počasí. Pamatuji jak jsem kdysi u Vídně vyléval vodu z bot (Blackbird) Na DT jedete pěkně v suchu. Nedávno jsem zkusil i tachometrovou maximálku a věřte nebo ne - 165km/h. Běžná cestovní rychlost příjemná motoru je cca někde kolem 130ti. co mi na DT vadí? Rád cestuji a chybí mi možnost přidělat boční kufry. Něco jsem nedávno zahlédl v Německu ale jinak nic. Givi nic nemá a MSA v Německu taky ne. Kdyby jste někdo věděl kde sehnat boční držáky tak se ozvěte.
Slabostí DT jsou zadní stupačky ale to už tady víte.