Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Mohy 125 » 31 črc 2014, 18:13

nezklame :wink:
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod hipisko » 03 srp 2014, 23:40

Caute, od oktobra tiez jazdim jednu 300i, ktoru som kupil celkom vyhodne, aj ked si myslim, ze je stocena , na km mala 15000, ale ked prehodim na mile, tak 22000mil, tj asi 33000km.
Ako vam svieti skuter v tme? Ja mam nastavene tie svetlomety strasne nizko a po cca 20-25m ciara a tma. Normalne nebezpecne jazdit v noci. To by som nebol ja, keby som nezacal vymyslat, dal som do toho namontovat xenony, neodporucam, alternator nestiha pokryvat spotrebu, po cca 50km sa mi rozsvieti baterka....takze cez den jazdim len na LEDkach, tie je dost zle vidiet. Koli vymene ziarovky treba rozobrat pol skutra (doslova), ja som na to ani nedosiel ako. Preto servis. Aj koli tomuto na jesen dam skuter znovu do servisu nech daju dole xenony, ale zaroven skusim pospekulovat na namontovanie dennych led svetiel, tie budu svietit spolu so vstavanymi ledkami.
Nieco mam s valcekami, pri pridani na doraz mi vytoci otacky maximalne na 6000 a aj to neochotne, pri 80kmh mi otacky klesnu na 5500rpm a od tejto rychlosti idu hore ako u pevneho prevodu, 100kmh 6000rpm, 120kmh 7000rpm 140kmh 8000kmh a to je aj maximalka, viac ako 143kmh som zo skutra nevytiahol. Prave pri tych 6000rpm citim, ze zacina skuter tahat, to znamena, ze 80-100kmh je dost lenivy. do kolko otacok vam vytaca?
V kazdom pripade na jesen v servise budem menit aj valceky za dr puley 14g, chovanie ma byt take, ze ma do 100kmh vytocit na 7000rpm, od 100kmh ma udrziavat nizsie otacky ako seria.
Povodne plexi som vymenil za GIVI turisticke, jednoznacne odporucam, stalo ma to 150e(z ebay sa daju zohnat za 80+ postovne), ale vobec ich nelutujem, kvalitu jazdy to zlepsi, sezonu predlzi, na ruky mi vobec nefuka vzduch, na prilbu ovela menej (mam 196cm, keby som mal tak 185, tak by som vzduch nepocul vobec, len motor).
Zo skutrom som ale spokojny, auto mi odvtedy hrdzavie, spotrebu som mal minimalne 3l(vyjazd po okreskach cela nadrz na jednu cestu), maximalne 3,4l/100km(dialnica 120kmh).


rosi45: daj dr Pulley 14gramov a mas po dileme, ja pojdem prave do tychto, tie su aj pre tento skuter/motor odporucane.
predtym Kymco Downtown 300i
Uživatelský avatar
hipisko

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 71
Registrován: 26 črc 2014, 18:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Integra 750 2015

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 04 srp 2014, 08:33

Xenony ale nemají větší odběr než klasické žárovky. Ba naopak. Při provozu mají spotřebu jen 35W oproti třeba 55 W klasických H7 nebo jaké žárovky Kymco používá. Větší odběr mají pouze při startu. Pokud se ti vybíjí za jízdy skútr,zaměřil bych se na to,kolik to dobíjí a nebo jestli nemáš někde něco zle zapojené.
V každém případě xenony na skútra nepatří.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod hipisko » 04 srp 2014, 09:24

Downtown ma projekcne svetlomety, rozptyl svetla je riadeny. Ani raz sa mi nestalo ze by mi niekto zablikal (bodaj by aj, ked mi svietia 25m predomna)

-- 04 srp 2014, 09:24 --

Downtown ma projekcne svetlomety, rozptyl svetla je riadeny. Ani raz sa mi nestalo ze by mi niekto zablikal (bodaj by aj, ked mi svietia 25m predomna)

-- 04 srp 2014, 09:24 --

Downtown ma projekcne svetlomety, rozptyl svetla je riadeny. Ani raz sa mi nestalo ze by mi niekto zablikal (bodaj by aj, ked mi svietia 25m predomna)

-- 04 srp 2014, 09:24 --

Downtown ma projekcne svetlomety, rozptyl svetla je riadeny. Ani raz sa mi nestalo ze by mi niekto zablikal (bodaj by aj, ked mi svietia 25m predomna)
predtym Kymco Downtown 300i
Uživatelský avatar
hipisko

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 71
Registrován: 26 črc 2014, 18:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Integra 750 2015

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 04 srp 2014, 09:49

Můžeš mi nějak vysvětlit jak a čím je řízený rozptyl světla u projekčního světlometu ? A to že když na tebe nikdo nebliká znamená že tam xenonové výbojky mohou být ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod hipisko » 04 srp 2014, 12:56

Nemozem, nerozoberal som nikdy projekcne svetlomety.
Ohladom xenonov, podla zakona nemozu. Podla zakona nemoze byt vela veci. Taketo prispevky pises aj ludom na tomto fore, ktori tunuju vyfuky, atd?
predtym Kymco Downtown 300i
Uživatelský avatar
hipisko

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 71
Registrován: 26 črc 2014, 18:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Integra 750 2015

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 04 srp 2014, 13:30

Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Sansta » 04 srp 2014, 15:52

Tak jsem si sedl na downtown 300i a nemůžu říct, že bych se nezamiloval :D zkusil jsem si domluvit jízdy, ale prodejce ho tam nemá, tak to zjistí. Tak snad. Furt přemýšlim jestli koupit někde něco za 30tis a nebo prostě novýho a být v klidu (částečně). Ten XCT je taky strašně hezkej ,ale na to, že jsem máslo malý (183cm a 72kg) tak jsem bojoval z nohama trochu a ten posez nebyl tak dobrý jak down. Ale ani na jednom jsem nejel, jen na stojánku, težko soudit :) ale design top!
Sansta

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 30 črc 2014, 10:53

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod vavo7 » 04 srp 2014, 16:04

Tak to jsme na tom uplně stejně , já mám v hledáčku Kymco xct 300 nebo downtowna, přinejhorším skočím po PCX 150
Ex Maxon Ardour 125 (2012)
Ex Yamaha X-max 250 (2013) with Akrapovič
Ex Yamaha X-max 400 (2014) with Akrapovič
KYMCO AK 550i ABS (2017) with MIVV
Uživatelský avatar
vavo7

100+
 
Reputace: 75
Příspěvky: 132
Registrován: 19 zář 2013, 12:57
Bydliště: Turnov ( Liberecký kraj)
Skútr / moto: Kymco AK 550i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Mohy 125 » 04 srp 2014, 16:09

Down je třída.
:wink: Dobrou techniku má moc strojů, ale Kymco prostě umí dyzajnovky.... :idea: :oops:
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 13:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 04 srp 2014, 16:52

hipisko píše:Nemozem, nerozoberal som nikdy projekcne svetlomety.
Ohladom xenonov, podla zakona nemozu. Podla zakona nemoze byt vela veci. Taketo prispevky pises aj ludom na tomto fore, ktori tunuju vyfuky, atd?


Nejde o to něco rozebírat,ale vědět jakej je v tom rozdíl (žárovka/xenon) a co mají xenonové světlomety navíc oproti běžným světlum.
Výfuk rozhodně nikomu rozmlouvat nebudu,jen mu řeknu že to k němu musí doladit,bude to víc žrát a dělat kravál. Výfukem rozhodně nikoho neohrozíš tak jako xenonem namontovanym tam kam nepatří.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod hipisko » 04 srp 2014, 18:26

tuner, pozri, keby som oslepoval protiiducich, tak by som siel sam proti sebe. xenony by som mal na to, aby som mal bezpecnejsiu jazdu a nie nebezpecnejsiu.
To, ze zakon hovori kategoricke proti neznamena, ze sa ohrozovanie oslepovanim vztahuje na praxi na vsetkych.
Uzatvorme pls tuto temu, nic nevyriesime a zbytocne offtopicujeme.
predtym Kymco Downtown 300i
Uživatelský avatar
hipisko

50+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 71
Registrován: 26 črc 2014, 18:54
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Integra 750 2015

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 04 srp 2014, 21:19

Xenony tam nejsou potřeba. 2x H4 svítí dost. Ale je nutný je trochu zvednout štelováním, aby svítily i na patníky a značky v dálce. Stačí i jen jedno světlo - 35W nikoho neoslní.

Taky jsem naměřil 3,4L spotřebu. Jezdím 90-110, často praso-předjíždění. Dálnice ne. Moc se mi prasit nechce, neb jezdím furt v šortkách / letních pyžamech :mrgreen:
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 04 srp 2014, 22:33

ok8 - můžeš prásknout kde se to dá poštelovat ?
Já tam teda H4 nemám. Psané jsou H8,ale co je v dálkových - nevím.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 04 srp 2014, 23:10

Pokud je tam H8, potom nevím kde jsem vzal H4. Asi zas nějaký disinfo na tom ošklivým internetu.

Štelování světel je přece rozebráno dost na kymcoforum. Stačí se zespod podívat zrcátkem a je to jasný.

Co se týče světel, prý má DT nějakou elektroniku, co omezuje svit světel, když motor stojí ?

Ještě co se týče XCT, na tom jsem jel a rychle začala bolet kostrč, neb sedlo je u zadku dokulata. Zalomenější sedlo na DT je ergonomičtější.
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Seznam.cz a 4 návštevníků

cron