Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod petr311 » 02 kvě 2014, 12:12

Ověřit si v příslušném servise, jestli skutečně servisku dělali a jestli vynulovali počítač.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Gandalf » 02 kvě 2014, 12:29

Zkuste přemýšlet :) Ten nápis na displeji se rozsvítí po překročení konkrétního počtu km. Pokud někdo byl na servisce dříve, před tímto limitem, mechanik nemohl resetovat něco, co tam ještě nebylo. Navíc se to dělá poměrně snadno, dělal jsem to vloni... jen jsem už zapomněl jak, ale je to kombinací tlačítek pod displejem. Zkusím to někde dohledat :wink:

Edit - Tady je citace kolegy, jak na to: Stačí přepnout počítač na počítadlo bez označení a vynulovat současným podržením tlačítek mode a adj . V menu jsou položky tripA ,tripB , Odo a potom položka bez označení . Ta udává kolik je ujeto od poslední výměny oleje respektive od jejího vynulování .
Naposledy upravil Gandalf dne 02 kvě 2014, 12:45, celkově upraveno 1
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 02 kvě 2014, 12:37

Nacvakej si displej tak,aby tam nebylo ODO ani nic jiného a podrž obě tlačítka.
Mě to dělá běžně,bo ve 2500 km jsem měnil budíky.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 02 kvě 2014, 16:34

Gandalf - ať přemýšlim jak přemýšlim,nic mě nenapadá. Já si třeba na Malagutce můžu servis vyresetovat kdy chci,bez ohledu aniž by mě něco svítilo, či blikalo. Mam možnost si najet na kilometry kde vidim kolik mi zbývá do kontroly (3000km) a pak do výměny (další 3000km). Když si budu měnit olej po 5000 km místo po 6000 km,nevidim důvod proč by to nemělo jít. Pokud to u Kymca takhle nefunguje,měli by se zamyslet spíš výrobci a něco s tim udělat,pokud to jde teda až jak píšeš po dosažení nastavené hodnoty.... ;-)
Co když budeš vypouštět olej,kterej má najeto 4000 km kvůli třeba zásahu do motoru. Pak tam naleješ novej a budeš 1000 km jezdit na novej než to bude možné vymazat ? ....tím by vznikal hodně velkej "guláš" a nepřehlednost výměn... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Gandalf » 02 kvě 2014, 17:24

Tuner: Rozumím Ti, jak to myslíš. Ale zklamu Tě, protože jsem Kymco měl jen rok a to reprezentovalo jednu výměnu. Už to nevyzkouším. Ale do autorizáku jsem to dával v cca 4890 km, protože jsem pak měl před sebou vícedenní vyjížďku. A servisák (jinak velmi solidní a znalý) mi později tvrdil, že to dřív resetovat zkrátka nemohl. Ale je pravděpodobnější, že to resetovat jde kdykoliv, ale jen na tom jednom ze čtyř počítadel v PP a jestli tam tenkrát nesvítilo "oil change", tak na to zkrátka zapomněl a pak se jen vymlouval a ve skutečnosti tohle konkrétní počítadlo lze resetovat kdykoliv :)
V tom případě udělal chybu můj tehdejší servisák a nezávisle na něm i ten, který dělal servis na budoucím Mohyho stroji... :?
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Marťas1 » 02 kvě 2014, 17:44

Souhlasím s Gandalf . Na Aprilce stejná informace od servisáka.Měl jsem najeto 4980km a tu dvacku jsem musel odjezdit, aby se dal vyresetovat interval ukazatele servisu.
APRILIA SR MAX 300
Uživatelský avatar
Marťas1

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 23 kvě 2013, 17:59
Bydliště: Bílovec
Skútr / moto: Aprilia sr max 300
Tuning / úpravy: Proužky na kola, kufr Givi

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JirkaF » 03 kvě 2014, 21:05

Rosi45 píše:Zdarec,před chvílí jsem se vrátil ze Skůtršňůry. Najeto 790km a naprosto skvělé. Ve dvou,napěchvaný kufr a pod sedlem a paráda. Už mám 2200km a teď jsem ho krásně zaběhnul. Report ze srazu dám na skůtršňůrácké vlákno hned,jak to dám dohromady.
Downtownů jsem napočítal 14.

4.9. edit:
Tak 2200 km Chorvatsko. Ve dvou, 3 brašny + 52l kufr. Naprosto žádný problém. I takhle naložený nebyl problém dodržování horní hranice rychlostních limitů a svižné jízdy. Nemám co vytknout.

18.1.2014 edit:
Dest tisíc najetých,bez problémů. Jen mě tak napadlo. Nikde jsem se nedočetl po kolika kilometrech se oficiálně na DT mění řemen. Ví to někdo z "kymčáků" nebo zkušených ? A taky by mě zajímal interval kontroly ventilů. Předepsaných je 5tis.km - furt. Se mě to zdá málo :? Jak pročítám fóra různých značek,tak se to velmi liší. A praxe ?

k výměnám řemenů ve variátoru.
Pokud chce mít člověk klid a totální jistotu tak stačí měnit po 10ti tisících km. V Německu údajně mění řemen už po pěti tisících ale je to spíš o kšeftu. Měnil jsem i po 20ti tisících a taky to jelo ale to už opravdu nedoporučuji. Samozřejmě nezapomeňte na vodítka a válečky ve variátoru. Kontrola se vyplatí
Uživatelský avatar
JirkaF

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Turnov
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: zatím jen kufr GIVI Maxia se zahrádkou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 03 kvě 2014, 23:10

Podle nově dostupných informací je výměna řemene doporučená ve 20 tisících. Řemen za 4 tis. Kč by měl něco vydržet. Ten můj po 12.5 má dobrou šířku a vypadá v naprosto skvělé kondici. Nicméně pro klid duše půjde i s válečky v 15ti ven.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JirkaF » 04 kvě 2014, 00:01

Každý servis by mněl přesně vědět minimální šířku řemene dle technických informací výrobce. Takže rozebrat a změřit.
Ale 20 tis je masakr. To bych neriskoval.

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 kvě 2014, 06:52, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
JirkaF

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Turnov
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: zatím jen kufr GIVI Maxia se zahrádkou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 04 kvě 2014, 11:43

Garantuji ti, že neví ač by měl. V servisní knížce je v deseti pouze kontrola - nikoli výměna.
Po desíti se měnil třeba v Burgmanu,ale to byl řemínek úplně jiný. Taková nějaká poučka pro výměnu je 1mm z původní šíře řemenu,ale už jsem četl i názor 2mm. Hlavně to nesmí být kevlar.
Nicméně záleží na každém kdy vymění. Nikoho nepřesvědčuji :!:
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod _Tom_ » 05 kvě 2014, 10:54

i pohledem je vidět opotřebení, není potřeba se chytat každého milimetru, jde o poprvé, kdy uvidíte opotřebený řemen a tím si uděláte svojí míru, kdy měnit
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod JirkaF » 28 kvě 2014, 20:30

Tak u DT 300i ABS info od výrobce - řemen vyměnit max na 20tis. km případně dříve dle opotřebení. Minimální rozměr výrobce neuvádí. A je jasno.
Uživatelský avatar
JirkaF

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Turnov
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS
Tuning / úpravy: zatím jen kufr GIVI Maxia se zahrádkou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 11 čer 2014, 15:48

Úprava stupů pro spolujezdce - žena si to nemůže vynachválit. Jen zvolená guma se nezdařila.ale to není problém :-)

http://rosi45.rajce.idnes.cz/Downtown
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod ok8 » 12 čer 2014, 20:07

Nemůžu si pomoct, ale stupačky jsou dělaný na PATY spolujezdce. Pokud na ně položím paty, můžu nohy úplně uvolnit. Pouze při zastavení je spolujezdec posune dozadu, aby nezavazel řidiči s nohama na zemi. Možná malé ženské už můžou mít problém i s patama.
ok8

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 114
Registrován: 12 čer 2014, 19:02
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i ABS

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 12 čer 2014, 20:37

Jestli měříš 160 centimetrů a vydržíš v pohodě sedět třeba 4 hodiny, tak souhlasím.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků

cron