Tak nevim jak je to s výkonem nebo objemem motoru, ale pocitove to jede jak moje "dveapule" od piaggia. Ma pekny zvuk a minimalni vybrace. Zpracovani je konece na celkem pekne urovni. Prednosti je cvakani blinkru, urcite ho nikdo nezapomene vypnout, ale co jsem fakt nepochopil jsou ty "predkopy" tam kdyz si dam nohy, tak mam ko(u)lena u brady a pohodlny to urcite neni, jinak posez v klasickem sedu je super(takove vybrane sedlo a velka operka), tot zkusenosti z 20 km dlouhe jizdy...
19.9. edit:
Tak jsem udelal dnes dalsich par desitek kilometru na tomto stroji a prichazim s dalsimi zkusenostmi. Do prostoru pod sedlem se mozna vejdou dve helmy ale musi byt hodne male, moje se tam nevesly. Otevirani tohoto prostoru je znacne obtizne a clovek ma kolikrat pocit ze musi zlomit klic v zapalovani aby ho otevrel. To same se deje pri zavirani, sila vynalozena na zaklapnuti musi byt tak velka, ze jsem se kolikrat bal aby skutr nespad ze stojanku(policajt je hodne kolmy a stabilni mi moc neprijde). Dalsi negativum bych videl v palivomeru, carky si tam skakaji jak chteji, dve, tri, dve, jedna... To jsou vice mene prkotiny, ktere u asijskeho stoje clovek predpoklada, ale co me dostalo, je stabilita ve vyssich rychlostech, jeli jsme ve dvou, dohromady 160 kg a udrzet skutr v primce bych docela kumšt (120km/hod). Jako pozitivum se mi dnes ukazali svetlomety, ktere nesviti spatne a diky technologii Led diod jsou velice efektni. Taky jsem jel jako spolujezdec a musim konstatovat ze zadny med, oproti posezu ridice. Stupacky jsou male a clovek musi mit nohy do X (motorka ma zadek dost sirokej) takze krece do trisel na sebe nenechaji dlouho cekat.
20.9. edit:
O prime srovnani nejde, ale obecne se da rici, ze clovek hodnoti veci na zaklade svych zkusenosti s vecmi podobnymi... Dnes jedu s Kymcem na Slapy, tak zas treba neco prinesu