Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Pavel » 16 dub 2012, 11:52

Máme v nabídce tyto štíty. Záleží co si od jiného štítu představuješ. Tyhle jsou rozšířené o ofuky ridítek a standardně i vyšší. Počítej s tím, že čím vyšší štít, tím větší komfort, ale na druhou stranu ze zkušenosti více se vrací vítr zezadu.
Tady máš link na stránky výrobce: http://www.superauto.it/biondi/dettaglio.asp?ID=2250

Tady je link na nás jako dovozce: http://www.scootershop.cz/6582-plexi-st ... 61206.html

Sleva fóra - 10%
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod jakattara » 16 dub 2012, 14:19

Já koupil tady toto ze strany 3 -

http://www.kymco.cz/fileadmin/user_uplo ... rad_cz.pdf

a na skutru to vypadá takto
1009465l.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Jirik300i » 01 kvě 2012, 19:33

jakattara: prosím velikost toho plexi je stejná jako originál nebo je větší??? díky JK
Uživatelský avatar
Jirik300i

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 27 bře 2012, 10:18
Bydliště: Černý Most, Praha-Praha 9
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: xenony, stroboskopy, siréna Federal signals.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod jakattara » 01 kvě 2012, 22:53

Ahoj.
Je vyšší ale asi jen o 6-7cm. A oproti givi je vyrobeno z tenčího materialu, což se mi při rychlosti cca 150km/h dle tacha projeví jeho mírným vlněním. Asi bych ho znova nepořídil, ale co už ;) .
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Jirik300i » 01 kvě 2012, 23:04

Díky moc.... :wink:
Uživatelský avatar
Jirik300i

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 27 bře 2012, 10:18
Bydliště: Černý Most, Praha-Praha 9
Skútr / moto: Kymco Downtown 300i
Tuning / úpravy: xenony, stroboskopy, siréna Federal signals.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod jakattara » 01 kvě 2012, 23:12

Nemáš vůbec zač. Kolega teď na našem fóru taky toto řeší... Má něco v merku, tak se to pokusím zjistit a napíšu tady ;) .

8.6. edit:
8steve píše:jak budes mit nejak objektivne zmerenou spotrebu, tak sem s tim

Tak spotřeba se pohybuje od 3,6 - do 4.1l/100km jezdil jsem jak sám, tak ve dvou tak i naložen. Cestovní rychlost je pro mne samotného ideální 100-130km, ve dvou max tak 120km. Jsem spokojen ;)
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 15:20, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Kymco Agility 50 MMC - Nimbus 2000 CBR XX:) ,Kymco Downtown 300i - www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=40432 ,www.kymco-club.cz
Agilitka - 27 320km, mnou 26 220km
Downtown - 12 300km, mnou 12 300km
Honda CTX700D - 2 200km, mnou 2 200km
Uživatelský avatar
jakattara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 986
Registrován: 21 črc 2009, 07:09
Bydliště: Metancity - Ostrava
Skútr / moto: Kymco Agility 50/4T-CBR Nimbus 2000, Downtown 300i
Tuning / úpravy: ...neblokované CDI Naraku v.2.,Multivar Malossi

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod TUNER » 28 bře 2013, 16:32

Sem tak narazil ve Světě motorů 2010 kdyby někoho zajímalo ;-)

Obrázek
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 10 kvě 2013, 23:42

Tak první dojem super :mrgreen: .
Pohodlný,větší než B125, a o výkonu se nebudeme bavit.Jsem zvědavý až bude zajeto a motor si sedne. Už teď ten rozjezd nesrovnatelný.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod krampus » 11 kvě 2013, 02:24

Rosi, jestli to má Nicasil, tak se to zajíždí v řádu minut...
krampus

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 15 pro 2012, 03:33
Skútr / moto: SYM GTS 250

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod crhy » 11 kvě 2013, 07:18

2 Rosi - gratulace a mnoho optimálně pohodových km za řídítky tohoto krasavce. :wink: Ten rozdíl tam musí být znát, sám jsem měnil 125 za 400 a je to nebe a dudy. :mrgreen:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod saimon1 » 11 kvě 2013, 08:41

Rosi - Velká gratulace k novému mazlíkovi. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Gandalf » 11 kvě 2013, 10:55

Rosi, popřeju Ti i tady a jsem velmi zvědav na aktuální postřehy z jízd, zkušenosti a dojmy. Dnes je sice hnusně, ale už za pár dnů se vyčasí a na silnice vyrazí i takoví suchomilové, jako jsem já :)
A nebraň se ani aktuálnímu srovnání s Burgmanem, samozřejmě ne výkonu motoru, ale jízdních vlastností, prostornosti, pohodlí a komfortu jízdy. Ať tohle vlákno trochu ožije, zaslouží si to! :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod mirsil » 15 kvě 2013, 19:32

Gratulace k novému stroji a přeji hodně pohodových a slunečných kilometrů :wink: Jak probíhá zajíždění?
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1833
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod Rosi45 » 15 kvě 2013, 19:42

:mrgreen: Miro dík. Mělo to být překvápko :mrgreen:
Zajíždění probíhá zatím velmi dobře. 20km denně a víc ani ťuk,abych vydržel do garančky :D Ne,není to tak úplně pravda.
V pondělí garančka v Krhové.

11.6. edit:
Hele klucí - neřešil jste někdo blastry na DT ? Už mě nebaví mít pořád mokré rukavice :evil: :mrgreen:
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

Příspěvekod capino » 12 čer 2013, 03:15

Ahoj, řešil jsem to u Kymiše R300i a dostal jsem od manželky pěkné širší plexi a mám klid. Je to lepší a myslím, že se dá koupit i na DT. Celkově lepší chrání než sportovnější origo.

Jinak jsem si po dlouhé době pročetl forum k DT a mohu říci,že mě mrzí prošvihnutí zkušebek s DT. Mě se moc líbí, je to fakt pěkný scoot. Mám Kymco Xciting R300i a nemohu si ho také vynachválit. Pro mě výkon dostačující 17,5Kw. Spotřeba dobrá mezi 3-4 litry a to nejezdím krokem. Většinou ve dvou kolem 100-150 tachometrových mimo město. DT má více kw a asi i rychlejš pojede. Max jsem měl na tacho ve dvou 155 na dálnici. Proměřuje cca 10km. Variátor origo,válečky 20gr, bílá malossi pružina / o chlup tvrdší / Na DT se mi líbí fakt pěkná optika a tvary, jen nevím, jak to bude pohodlné pro spolujezdce, protože DT nemá stupačky jako Xciting a tedy se musí držet nohy u sebe,což jsem si sám vyzkoušel a nic moc. Jinak přeju všem majitelům Detečka moc pěkné svezení a dobré štreky. Capino - Xciting R300i.

Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky Kyblos.
capino

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 14 čer 2012, 22:00

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron