Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

10 zář 2011, 23:37

no downtown ma motor od BMW nie? ci sa mylim ,, tak servis okolo neho asi o moc lacnejsi nebude , ale spolahlivost urcite

11.9. edit:
urcite viem ze kymco vyraba motory pre bmw o obsahu 450cm pre endura G450x ,
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 15:10, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

11 zář 2011, 15:31

8steve píše:no nemyslim, ze by servisne vysel vyrazne levnej. ted mas samozrejme na par let od servisu pokuj, mas novy stroj, ale az zacne vyzadovat udrzbu, tak to vidim prakticky na stejno s burgmanem. co te stalo na burgmanu tolik penez?

kotouče (3.500 + 6.000,-), spojka (7.000,-), hodina v servisu cca 580,- atd., atd.

tak jsem zvolil nový skútr za "rozumné" peníze při poměru cena x kvalita (alespoň doufám) a pokud to nepoložím, pak
věřím v ježdění dva roky téměř zadarmo ...

Dnes jsem si dal dalších cca 100 km a jsem spokojený, nemá tedy zátah jak B400, ale po městě a okreskách to stačí.
Z klidu do 70-80 km/h jede jak pila, pak trochu zalenoší a potřebuje víc času, aby se překulil přes 100km/h
Do kufru se dvě integrálky nevejdou :-(, leda by byla jedna dětská velikost.
Ovládá se díky nižší hmotnosti lépe než B400 a má i větší rejd při otáčení, což je parádní zvláště v užších uličkách.
Motor má hlubší zvuk, zní kultivivaně a žere to fakt málo, odhaduji lehce pod 4l/100km a to ještě není zajetý.

Fajn zbytek víkendu :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 15:11, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

11 zář 2011, 15:57

Po tomhle stroji jsem taky pošilhával takže jsem rád, že tady o něm někdo píše, zvláště pokud je schopen porovnat Downa s B400. Jsem zvědav na další příspěvky. 8)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

12 zář 2011, 22:44

Dnes jsem opět lehce pojezdil, cca 60 km a protáhl jsem to až do tmy = další zkušenost - při tlumených světlech je vidět
na neosvětlené okresce tak cca 15-20m před sebe a pak už nic, takže jsem musel častěji přepínat na dálkové, abych při
rychlosti 80-100km/h nevletěl do nějakého výmolu. To bylo u B400 mírně lepší - byl delší dosah svítivosti.

Vyzkoušel jsem ABS a funguje skvěle, nijak to koly nehází, není to nepříjemné, naopak poslouchá to skvěle, jen lehce
to poťukává a brzdí bezchybně.

Stejně jako u B400 je trochu nedomyšlené, že když chcete do kufru pod sedadlo, musí se vypnout motor a pak jde teprve
sedlo odemknout.

Mám najeto necelých 500km a motor je stále více ochotnější a pružnější, dnes hravě 135km/h a to tam byla ještě solidní
rezerva, ale nechtěl jsem to šponovat.

Až na drobnosti stále velká spokojenost. Dnes kromě jiného upřímná pochvala od kámoše co má Yamahu 600, divil se
jak moderní vzhled a solidní technika nestojí až zas tak velké peníze .. :wink: Je to hodnej kluk !

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 zář 2011, 06:03

:D :D :D - Myslíš, že se vtíral :roll: . Za mě má Kymco za jedna. A právě za poměr cena/kvalita :wink: .

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 zář 2011, 12:09

ja mal na kymco grand dink 250 otvaranie kufra aj za beziaceho motora, na downtowne to uz neni? hm to som si ani nevsimol, tiez ma to sem tam serie ked musim vypnut skuter zakazdym ked chcem otvorit kufor, teda u bg 400

u mna ma kymco tiez za jedna , a downtown musi byt skvely skuter

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

13 zář 2011, 16:21

s tím kufrem se mi to taky moc nezdá,já mám Xcitinga a za běhu stačí klíček zamáčknout do spínačky a pootočit doleva a normálně se otevře..říká se tomu multifunkční spínací skříňka :)

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

16 zář 2011, 06:47

Nemáte někdo k tomuto skutru nějakou příručku, kde by se ččlověk dozvěděl nějaké technické informace? Já v té své mám akorát jak se k němu postavit, sundat ze stojanu a správně si sednout. :roll: :wink:

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

16 zář 2011, 12:24

jojo,příručka ke Kymcu je na h.... ,zkus kontaktovat Pavla z Ab shopu,je prodejce,a vstřícný

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

16 zář 2011, 18:37

Moc dík. Prubnu. Už jsem ho o pár maličkostí žádal a vždycky vstříc vyšel. Dík za tip. :wink:

25.9. edit:
láďa píše:s tím kufrem se mi to taky moc nezdá,já mám Xcitinga a za běhu stačí klíček zamáčknout do spínačky a pootočit doleva a normálně se otevře..říká se tomu multifunkční spínací skříňka :)

Tak je to přesně, jak to má láďa na Xcéčku :wink: . Opravdu při "ON" motoru stačí jemně zamáčknout klíček a podsedadlový prostor se otevře. Řekl bych, že jde i podstatně lehčeji, než při poloze "OFF" a na klíček se nemusí tolik tlačit. :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 15:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

25 zář 2011, 11:32

hoj vsem...manual je tady http://www.scribd.com/doc/18793545/Kymco-Downtown-300i-EN, treba vam k necemu bude...nebo tady http://www.cyclepedia.com/kymco-downtown-300i-online-scooter-repair-manual/

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

25 zář 2011, 11:33

Perfektní práce, pane. Za mě moc děkuji :wink: .

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

25 zář 2011, 12:00

to jakattara: podekuj priteli Googlovi... :mrgreen: byl to jen prvni nastrel...nekde se da jiste sehnat i v cestine...

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

25 zář 2011, 12:15

OK. Půjdu hledat. Mě to prostě tak nějak nenapadne, no :wink: .

14.10. edit:
I když někteří už mají po sezóně, my s mojí teprve jezdit začínáme ;) . A protože mám porovnání jen s pajdínovou Agilitkou, budu psát spíše své postřehy.
Navštívil jsem kamaráda, vlastnící Kymco XCiting 500 Evo

a jejich porovnání co se pohodlí sedadla a polohy řidítek týče - Downtown má o dost na vrch. Sice sedadlo řidiče je kratší, ale lépe tvarované a to baťužkovo, s porovnáním u XC, je více v rovině, větší a opravdu pohodlnější. Toto netvrdím já, ale on. Ale co se týče uskladnění nohou při "pohodové jízdě alá chopper" je Down určen spíše pro menší postavy. Při tomto posezu se rostlejší řidič dotýká koleny heftů a jízda v této poloze je myslím nereálná. Já bych to ani tak řešit nemusel - a pro svou malou výšku ani neřeším - protože zatím využívám tzv.židlovské polohy, ale při vyzkoušení této čoprpolohy problém nemám žádný.
Světla - na Evo svítí více do boku a viditelnost v popředí je horší, u Dantese bych řekl naopak, což mi připadá jako výhoda. Svítí výrazněji do předu, dále, konkrétněji a úhel je takový přesný....
Tachometr - Při jízdě 100/120km/h na EVO tachu jsem já měl 90/110km. Maximálku jsem neměřil na svém při cestě po dálnici (řekl bych že v bezvětří) 150km/h.
Jestli bylo něco s tímto skutrem děláno, nevím, dnes se zeptám v kymcoservisu, kde jsem si nechal dělat roční servisku (2400km), ale myslím si, že kdyby tam bylo něco "jiného", technik by mi to řekl, neb jej mám ještě v záruce. Minulý majitel byl pouze uživatel, takovým věcem vůbec nerozuměl a pro všechno jezdil jen do servisu.
Plégo - originál štítek dnes nahrazuji za cestovní, s krytama rukou. Na Nimbusu mám tu nejvýši verzi a jsem prostě rád za to ticho a klid za ním.

Tak zatím víc nemám. Z mé strany spokojenost ;) .

Na malém jsem letost najezdil 8 tisíc, na velkém počítám, že s přítelkyni najedeme asi taky tak + nějakých 5tis opět na Agilitě. Na příští rok už plánujeme podobnou Nimbus jízdu, jako letos a mělo by se ujet skoro 2 tis.km za týden. ;) . Já najezdím na malém deně tak 80km. Jezdím od sněhu do sněhu, na velkém to bude stejně :wink: .

PS - ořed chvíli namontováno cestovní plexi a objednány vyhřívané hefty ;) .

Jestli je to nutné, udělám to. Na Agiltce jsem to tak nějak řešil a sledoval, ale spíše ze zvědavosti. Vemu plnou, ujedu 100km a dám vědět, ju? :wink:

15.10. edit:
Tak zatím - Dnes najeto 150km s "balíčkem" jak si má žena říká a co se týče jízdních vlastnosti, jsou 100x lepší než když jedu sám. Lépe to sedí, je to takové jisté ... :roll:
Spotřeba na 100km (natankoval jsem do plna a po ujetí stováka jsem dotankoval znovu) ve dvou a průměrné rychlosti tak 90km byla 3.66l.

18.10. edit:
Tak ke včerejšímu dni jsem na něm najel 1000km. Tento týden byl co se jízdy na skutru týče ve znamení pohody. Měl jsem možnost sám porovnat pohodlí s XC 500 a Downtown i u jeho majitele zvítězil. Ten dokonce i Dantese projel a kromě toho, že kapotáž je opravdu asi vytvořena pro menší postavy, jen chválil. Na dálnici jsem z něj vytáhl 150km/h., ovladatelnost byla asi normální a průměrnou spotřebu za všech těch kilometrů ač sám či ve dvou, nebo rychle a kochačka vychází na +/- 4l .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 15:19, celkově upraveno 5
Důvod: Sloučeno 6 příspěvků pod sebou

Re: Kymco Downtown 300i - zkušenosti

15 dub 2012, 13:50

Ahoj lidičky,
chtěl jsem se zeptat, jestli už má někdo zkušenosti s nějakým jiným plexi, na Kymco Downtown 300i.
Koukal jsem na webu a našel toto:
http://www.givi.cz/d-294st-plexi-cire-k ... 21984.html

předem díky za radu.....
Jirik
Odeslat odpověď