OK. Půjdu hledat. Mě to prostě tak nějak nenapadne, no
.
14.10. edit:I když někteří už mají po sezóně, my s mojí teprve jezdit začínáme
. A protože mám porovnání jen s pajdínovou Agilitkou, budu psát spíše své postřehy.
Navštívil jsem kamaráda, vlastnící
Kymco XCiting 500 Evoa jejich porovnání co se pohodlí sedadla a polohy řidítek týče -
Downtown má o dost na vrch. Sice sedadlo řidiče je kratší, ale lépe tvarované a to baťužkovo, s porovnáním u XC, je více v rovině, větší a opravdu pohodlnější. Toto netvrdím já, ale on. Ale co se týče uskladnění nohou při "pohodové jízdě alá chopper" je Down určen spíše pro menší postavy. Při tomto posezu se rostlejší řidič dotýká koleny heftů a jízda v této poloze je myslím nereálná. Já bych to ani tak řešit nemusel - a pro svou malou výšku ani neřeším - protože zatím využívám tzv.židlovské polohy, ale při vyzkoušení této čoprpolohy problém nemám žádný.
Světla - na Evo svítí více do boku a viditelnost v popředí je horší, u Dantese bych řekl naopak, což mi připadá jako výhoda. Svítí výrazněji do předu, dále, konkrétněji a úhel je takový přesný....
Tachometr - Při jízdě 100/120km/h na EVO tachu jsem já měl 90/110km. Maximálku jsem neměřil na svém při cestě po dálnici (řekl bych že v bezvětří) 150km/h.
Jestli bylo něco s tímto skutrem děláno, nevím, dnes se zeptám v kymcoservisu, kde jsem si nechal dělat roční servisku (2400km), ale myslím si, že kdyby tam bylo něco "jiného", technik by mi to řekl, neb jej mám ještě v záruce. Minulý majitel byl pouze uživatel, takovým věcem vůbec nerozuměl a pro všechno jezdil jen do servisu.
Plégo - originál štítek dnes nahrazuji za cestovní, s krytama rukou. Na Nimbusu mám tu nejvýši verzi a jsem prostě rád za to ticho a klid za ním.
Tak zatím víc nemám. Z mé strany spokojenost
.
Na malém jsem letost najezdil 8 tisíc, na velkém počítám, že s přítelkyni najedeme asi taky tak + nějakých 5tis opět na Agilitě. Na příští rok už plánujeme podobnou Nimbus jízdu, jako letos a mělo by se ujet skoro 2 tis.km za týden.
. Já najezdím na malém deně tak 80km. Jezdím od sněhu do sněhu, na velkém to bude stejně
.
PS - ořed chvíli namontováno cestovní plexi a objednány vyhřívané hefty
.
Jestli je to nutné, udělám to. Na Agiltce jsem to tak nějak řešil a sledoval, ale spíše ze zvědavosti. Vemu plnou, ujedu 100km a dám vědět, ju?
15.10. edit:Tak zatím - Dnes najeto 150km s "balíčkem" jak si má žena říká a co se týče jízdních vlastnosti, jsou 100x lepší než když jedu sám. Lépe to sedí, je to takové jisté ...
Spotřeba na 100km (natankoval jsem do plna a po ujetí stováka jsem dotankoval znovu) ve dvou a průměrné rychlosti tak 90km byla 3.66l.
18.10. edit:Tak ke včerejšímu dni jsem na něm najel 1000km. Tento týden byl co se jízdy na skutru týče ve znamení pohody. Měl jsem možnost sám porovnat pohodlí s XC 500 a Downtown i u jeho majitele zvítězil. Ten dokonce i Dantese projel a kromě toho, že kapotáž je opravdu asi vytvořena pro menší postavy, jen chválil. Na dálnici jsem z něj vytáhl 150km/h., ovladatelnost byla asi normální a průměrnou spotřebu za všech těch kilometrů ač sám či ve dvou, nebo rychle a kochačka vychází na +/- 4l .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.