VlČek píše:Za sebe řeknu AK550 je pěkný, inspirace T-Maxem jasně viditelná a proč 260K, protože Yamaha nový T-Max DX a SX zdražila. Roky pracuji v obchodě a mám hodně kamarádů v oblasti marketingu a Kymco si jistě udělalo průzkum, takže pokud by T-Max zůstal za 300K, tak AK550 by byl za 200K. Pokud klesne Euro, tak se cena sníží jelikož dost často se jedná pouze o přepočet ceny z Německa.
@ Forester proč...? Protože srdce, touha, je totiž velký rozdíl mezi tím, co potřebuji a tím co chci! Příklad anglický burzovní makléř nepotřebuje BMW M5 anebo Ferrari, za které platí ekologickou "pokutu" v Londýně, on se potřebuje dostat do práce a zpět, ale protože chce na to svoje přidělené parkovací stání postavit vedle kolegy NĚCO o čem bude s hrdostí vyprávět při drinku po práci kolik to má kW atd, určitě nechce mluvit kolik "zelených eko kytiček" nasbíral ve svém Priusu. Na přesun do práce by většině z nás stačil Číňan za 30K, ale chceme Japonce za 125-350K.
To admin - sorry za off topic, pokud to smažeš, tak to pochopím
Když bere Němec cca.70.000,-Kč a výš, tak pro něj 249 za skůtr není úplně moc. To, že jsme tady ve většině "plebejci" pány v Kymcu rozhodně nezajímá