zajímavé Vaše postřehy , ale stejně budeme muset počkat na praktické zkušenosti, někoho, kdo to koupí... Co můžu porovnávat xciting 400 (a u ak550 vidím řadu stejných věcí) s xmaxem. Tak Kymco o hodně lepší jede, silnější motor, to je jasný, ale tak o polovinu lepší podvozek, žehlení nerovností, brzdění..a přitom rozměry kol jsou skoro stejný. Pak má Kymco určitě lepší servisní přístup (pod kapotáž, pod vanu, k variátoru…) s méně druhy šroubů a způsobů uchycení. Možná někdo u Kymca ocení praktické háčky na tašku a helmy, digitální tacho a hlasité blinkry, ale všechno ostatní je spíš soupisem nepraktičnosti.. (malá schránka, nevejde se větší mobil, prostor jen na jednu helmu, tlačítka na desce - nutno držet moc dlouho nebo přesně současně a nejde se k nim dostat při zamčení řídítek, nemá imobilizér..)… řada drobností, které mohou pozlobit už při nastupování.
Takže u AK550 očekávám velmi dobré jízdní vlastnosti, relativně snadný servis ale nic víc (jsem zvědavý, jak to bude třeba se spárovatelností mobilů… ) Jinak samozřejmě, je to větší, těžší, motorkovější, takže na kratší cesty do ucpaného města existují užitečnější a zároveň levnější stroje.