Samozřejmě je to i tak hodně peněz, ale díky odvážné cenové politice Kymca, kterou loni předvedli třeba na Downtownu nebo X-citingu, jsem čekal cenu atakující 300 tis. Kč. Přestože jsou skútry pro mě srdcovka a zároveň pracanti k nezaplacení, přiznám se, že tolik peněz bych za skútr nedal, a za skútr z Taiwanu už vůbec ne. Tím nechci říct, že Kymco je špatné, sám jsem kdysi začínal na Agility city, ale souhlasím s josukem, že přestože se fakt snaží, tak tam jsou detaily, které podle mého názoru těm odvážným cenám neodpovídají. Vím, že se asi pouštím na tenký led, protože to moc porovnávat nejde, ale za velmi podobnou cenu jsem loni koupil novou MT 09 Tracer, která sice nemá uvedenou výbavu, ale zase je to velká cestovní japonská motorka, která má velmi zábavný motor. Ale nepopírám, že se na AK550 velmi rád naživo kouknu a ještě více se těším na testy z provozu případně zkušenosti majitelů.
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání
Re: Kymco AK550
08 úno 2017, 20:50
Forester: nedokažu nalést souvislost mezi čínskou nabíječkou předělanou na kompresor a světýlko a výbavou sportovního maxiskútru, ale co se dá dělat tomkomb1980: předpokládám, že se Kymco kvalitou s rokama lepší, a taky to že si zvlášt na tomhle stroji dá záležet.
Kymco som nemal a ani neskúšal a tak nemôžem posudzovať jeho kvalitu a funkčnosť.Čerpám iba z informácii od kolegou tu z fóra a tie nie sú veru slávne.Čo sa týka nadštandartnej výbavy od zvučných výrobcov je v prípade Kymca komické lebo skôr by sa mali sústrediť na kvalitu konštrukcie,motora a celkového dielenského spracovania a preto si myslím že niekedy viac môže znamenať aj menej,tak ako u kompresora.Manažéri síce vsadili na zvučné značky ako Brembo a pod.ale s tým ohúria akorát amatérov ktorým lahodí že majú vyhrievané hefty a podobné serepetičky. A prečo Honda? Pozri sa mám čopra Honda Shadow,nemá vyhrievané nič,nemá opierku,štít,brzdy Brembo a dokonca nemá ani palivomer a aj napriek tomu je to legenda a prečo? No preto lebo pri správnej údržbe vydrží motor aj 500tkm.Konštrukcia je nezmar,mám 24tkm a také ako nadstavovanie ventilov alebo podobné starosti nepoznám.Spotreba skvelá od novoty 3,51L a nadobúdajúca cena 7190€.Ďalší predaj je iba z minimálnou stratou.Tak preto HONDA.
Naposledy upravil forester dne 09 úno 2017, 09:46, celkově upraveno 2
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání
Re: Kymco AK550
08 úno 2017, 22:34
Honda je spolehlivost a Shadow je úplně boží... Ale k úplně něčemu jinému než skútry A když dá někdo na něco monoblocky od Bremba-dělají to všechny značky - tak to neznamená že neumí vyrobit brzdy. Znamená to že nic současného sériového lepšího už tam nejde dát. Značka to dává obvykle na svůj top stroj/e. Když někdo přihodí na skútr doplněk typu vyhřívané rukojeti, je to přesně to, co tam patří a přijde vhod. Ušetří to starost a peníze s dodelavanim. Na copra/cruisera to kromě nejvyšších cestovních rad nikdo montovat seriove nebude, protože tam to smysl nedává. Nač míchat jablka s malinami...
Nikto nič nemieša a ani to nemá zmyslel.Táto debata o Kymco za 9250€ začala iba preto že som namietal že za tieto peniaze si može človek kúpiť aj Hondu a to ako skúter tak rýchlostnú alebo čopera.Kymco je s touto cenou outsaider a napriek tomu že má kvalitnú výbavu tak si ho kúpi len človek zo šikmými očami ako niekto hore písal.
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání
Re: Kymco AK550
09 úno 2017, 05:19
Tak ještě jednou. Podle mého názoru... Aby to dávalo smysl a nejednalo se, jak jsem psal, o míchání věcí, které spolu mají pramálo společného, je nutno porovnávat stroje, které mají podobný charakter, nebo aspoň podobný účel a možnosti využití. A to sportovní skútr a čopr (ale ani naháč) nemají. Společného mají akorát to, že mají dvě kola a motor. Za čtvrt milionu by se dalo jistě koupit malé auto, nebo taky závodní kolo...a spousta dalších věcí. Takže když jsem se ptal, které, že to aspoň možnostmi využití a účelem + výbavou SROVNATELNÉ stroje od Hondy lze za TU CENU koupit, myslel jsem to přesně takhle. Ne ve smyslu, kolik si jde za čtvrt milionu udělat "radosti" na dvou kolech obecně... Z tohoto důvodu mi přijde taková cena mezi ostatními značkami zcela konkurenceschopná. Já kymco nikdy neměl, pár jsem jich zblízka viděl, je tam docela rozdíl mezi jednotlivými řadami strojů. Pořádně jsem projel jen Downtown 300 a to jelo na svůj obsah fakt překvapivě...Vůbec ty highendové motory od Kymca jsou většinou špička ve svojí třídě. Ony si od těchhle šikmoočků bere motory leckdo. Jak jiní šikmouši (Kawasaki...) tak třeba Němci (BMW) a vědí proč.
Downtowna jsem měl od nova dvě sezóny- 25tkm ,než jsem přešel na vyšší obsah a naprosto žádný problém. Znám x lidí s Kymcem a většina nemá potíže. Kdyby se dal koupit MyRoad 700,měl bych ho v garáži. Burgmanu je důstojný soupeř a natrhne mu zadel. Tím chci jen říci, že technika i zpracování Kymco je srovnatelná s renomovanými značkami a tak i cena bude přibližně na jejich úrovni. Zvykněte si konečně, že jim nesaháme ani po kotníky a jsou schopni konkurovat komukoliv. Konec konců i vaše Japonské stroje jsou z velké části z Taiwanu
Tak znovu. Držte se tématu, pro hodnocení kvality daného stroje nejsou žádné informace a hodnocení jiných modelů si nechte do příslušných vláken. Nikdo z vás "to" neviděl, neslyšel ani na "tom" nejel. Děkuji a přeji hezký den.
tisková konference, kdo neviděl (zajímavý je možná taneček od cca 3:30 minuty, pak od 7:10 angličtina ředitele Kymco - imho vyjadřuje, jak oni rozumí Evropanům a na závěr proslov kravaťáka - německy - vypadá to, že dali peníze do reklamy, tak hlavně ať jim taky AK 550 vydělává )
Můj názor je, že to bude jak kvalitou zpracování, tak jízdními vlastnostmi super stroj. Jen ta cena by skutečně mohla být okolo 200 litrů, konkurence nespí. Potom by to byl podle mě prodejní trhák. Yamaha by protočila panenky, Honda nic nemá, Kawa taky ne, Aprília 850 konkuruje s modelem 2015, Burgmani jsou taky drazí a o zbytku pelotonu se nemá smysl bavit, jedině, že bych na někoho zapoměl. Takže nejlíp je na tom, bohužel pro fšechny Sym MAX600i Sporty ABS, nááádhera..Luxusní poježděníčko za každého počasí, cena, vybavení, vzhledem ke konkurenci bomba, co si přát jiného.....
Naposledy upravil Mirus1 dne 10 úno 2017, 09:28, celkově upraveno 1
Upřímně o Kymcu AK550 jsem zatím jen četl a tak se velmi těším na reálné seznámení s ním. Co se kvality Kymca týče myslím, že tento model bude na úrovni srovnatelné s renomovanými a zavedenými značkami. Né každý model od Kymca je ovšem povedený a třeba new Agility City respaktive Agility 16+ byl podle mě krok zpět, ale k tématu.. Vy všichni, kteří kroutí hlavou nad tím jak může stát Kymco tolik a jaká je to kvalita ... doporučuji se podívat pod vaše BMW C 650 Sport, BMW C 650 GT a nebo třeba Kawasaki J 300 ... všude tam totiž najdete nápis Kymco
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy
Re: Kymco AK550
10 úno 2017, 06:39
Ještě nedávno stály "vlajkové loďě" asijských výrobců telefonů do 15 tisíc a dnes stojí přes 20 tisíc a pořád se globálně prodávají dobře. A že je to pro nás v ČR drahé? Ještě nedávno byl dolar za 19 Kč a můj plat byl podobný tomu dnešnímu a pak přišly intervence ČNB. Na naše slzy to určitě vliv má a je to důvod, proč AK550 nestojí 190, ale 250 tisíc.