Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

KYMCO 700 My Road

30 lis 2013, 15:11

Jsem asi jedním z prvních uživatelů tohoto scootru a hledám touto cestou dalšího uživatele k výměně zkušeností. V případě zájmu mohu popsat zkušenosti z dvouletého užívání a to jak z dlouhých cest užírající tisíce kilometrů po Evropských dálnicích, tak z údržby, životnosti součástek, nákladů na provoz a podobně.
www2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: KYMCO 700 My Road

30 lis 2013, 17:17

To hexe:
No tak se nenechej pobízet a piš co víš, dojmy, postřehy a klidně buď neobjektivní .... založil jsi vlákno, tak si to můžeš dovolit :mrgreen: . Teď doufám, že nedostanu ban od admina :lol:

Re: KYMCO 700 My Road

30 lis 2013, 18:24

hexe: O jednom uzivateli vim - ODKAZ

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 10:11

hexe píše:Jsem asi jedním z prvních uživatelů tohoto scootru a hledám touto cestou dalšího uživatele k výměně zkušeností. V případě zájmu mohu popsat zkušenosti z dvouletého užívání a to jak z dlouhých cest užírající tisíce kilometrů po Evropských dálnicích, tak z údržby, životnosti součástek, nákladů na provoz a podobně.
www2.jpg


tak pár postřehů co manuálu nenajdete:

1) Váží to 300 kg a nemá to zpátečku - už se mi několikrát podařilo zaparkovat z kopce, a když se vedle postaví auta, tak maj dva lidi co dělat moto vytlačit z parkoviště,
2) má to kraťoučký pomocný stojan ( indiána ) takže lze parkovat jen na rovném povrchu, Musim vozit "parkovací" prodlužovací špalík ze dřeva. Na hlavní stojan se to dá - třeba na šotolině - dobře, ale jak je trocha kopec, má jeden VELIKÝ problém to z něho sundat. Na lesní cestě po houbách, sem propadal panice jak vodjedu.....
3) Po 5 tisících se mi vysypala převodovka. "Němec" tvrdí, že sem jediný v Evropě s touto závadu a že na mě vlastně zkouší jak se to opravuje. Musím říci, že vše servis řeší rychle a zatím v záruce. Ale oprava by to byla tak za cenu půlky motorky.
5) Ikdyž používám v pneu to nejlepší , co je asi na trhu, životnost zadní pneumatiky je tak 4-5 tisíc km.
6) Nešikovně umístěná 10V zásuvka. Je na dně kufru a když se kufr naloží, tak samo, že zástrčka kabelu se ze zásuvky při jízdě vyklepe a pak vše vyndavat ….

7) Tahle závada mě zlobí nejvíc : Při rozjíždění píská ve variátoru a někdy dost hlasitě, Chtěl jsem to odstranit a dlouho si s tím mechanici lámali hlavu a vyměňovali postupně součástky. Nakonec se přišlo na to, že to dělá přítlačné pérko spojky, snad jsou tam tři ( to přesně nevím ) a jak se postupně nesouměrně unavují, tak to nejvíc unavené při přítlaku se protočí. Tak nějak mi to v servisu vysvětlili a že technicky se nic neděje.

To sou zápory a příště napíšu klady a těch je mnohem více ..

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 12:03

Kymco 700 My Orad je muj sen urcite do nej pujdu.

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 12:09

Rejpale :wink: I když výčet závad a nedostatků vlajkové Kymco lodi = nic moc vizitka :? :(

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 12:24

Měnit každý 4tisící Km zadní gumu by se mě moc nechtělo. Je hezký, že jsi ty problémy přiznal ! :wink:

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 12:28

Hexi, nejsem sice kymkař, ale par postrehu bych nabidnout mohl:

Ad 7: Vrzani spojky je vcelku normalni vec, Muj predchozi maxik (silver wing 600, jezdeno 5 sezon) tohle delaval uplne bezne a nejvic kdyz venku bylo dost teplo nebo kdyz clovek musel poskakovat v nejaky kolone, ktera se nedala predjet. I muj soucasnik (bmw c650gt) si taky cas od casu vrzne.

Ad 6: 10 V? jses si jistej, ze ti tam 2-4 voltiky neschazej? :-P

Ad 5: Ujet na gumach 4-5 tisic pri rozmeru zadniho kola 14 palcu (jestli jsem teda nasel spravnou specifikaci) se mi zda zatracene malo. Mozna by ses mohl rozepsat na jakych gumach to bylo a jestli jezdis se spolujezdcem nebo sam.

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 13:01

Kymco to dodava jako paket zadni pneu a prevodovka po 5000 km.

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 13:07

no to určitě ne, převodovka musí přežít motor a cena bude určitě několik desítek tisíc kč.

Pneu jsem měnil v Imole v servisu pro závodní moto. Italové byly moc ochotní, cena 150 éček i s obědem. Dali mi tam Pirelly Diablo Scooter 160/60 R 14 M/C 65 H což by mělo umět přes 200km/h. Pneu má dvě směsi a boky při zahřátí na teplotu 80-90°C doslova mezí před očima. BTW jezdil jsem prakticky vždy ve dvou v plné tíze to je koelm 500 Kg čisté váhy

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci a nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 pro 2013, 13:16, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 13:37

Pirelky jsem mel kdysi na silvru a pokud si dobre vzpominam nejakej extra dojem na me neudelaly. Nakonec jsem se po par experimentech vratil k Bridgestonum (ktery tam byly jako prvomontaz) a prumerna zivotnost zadni gumy byla kolem 10-12 tisic. Na bmw (mam za sebou 1. sezonu, najeto necelych 15 tisic) jsou puvodni metzelerky a maj vzorek, kterej by par set jeste vydrzel. Do novy sezony to ale prezuju. Dluzno ovsem dodat, ze ikdyz "s plnou polni" jezdim vetsinou sam. U pneumatik si asi clovek nevybere a chce to vyzkouset kde co, nez se najde neco optimalniho...
Naposledy upravil lonewolf dne 01 pro 2013, 13:39, celkově upraveno 1

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 13:38

Tak pár kladných věcí k My Roadu 700:
Poměr ceny a výkony a výbavy nenabízí asi žádná jiná firma. Tři ABS - myslim že to brzdí dobře. Tři světlomety výborně osvětlí co potřebujete. Pro zajímavost, písty běhají souběžně nahoru i dolu a motor má dvě vyvažovací hřídele, takže se moto ani moc nechvěje.
Optimální rychlost je myslím kolem 120 na tachometru, tedy tak 110 skutečně, tedy lehce přes 5000 otáček. Tady jde spotřeba tak 4,3 litru. Ve dvou tak 4,7 litru. Při dodržení zákonů na silnici není problém se spotřebou pod 4 litry.
Obrofský zátak motoru natře kde jakému autu. Musím přiznat, že se tim někdy docela bavím. Zejména při vyjíždění ze zatáček, v kopcích a rozjezdech.
Šest hvězdiček z pěti – pohodlí při jízdě a to i pro spolujezdce. Neměli jsem problém z Benátek do Břeclavi na jeden zátah – tedy něco přes 700 km.
V Pávské rovině jsem jel ve dvou necelou hodinu po té 6 pruhové úplně rovné dálnici 165 km na tacháči a stejně to nešlo přes 5 litrů. Při téhle rychlosti už na spolujezdce moc fouká.
My Road je asi první moto kdy má spolujezdec naklopené stupačky – tedy pohodlí.
Servis? Já to nemám na zastoupení Kymca pro Evropu do Německa daleko a ochota je fantastická. Nehledě tady se dá domluvit česky a to i mejlem. Běžné opravy a servis dělám Scootry Malšice ( najdete na netu ) autorizovaný servismen Kymco a potřebné věci jsou z Německa na dílně do druhého dne.
Úložný prostor – pod sedlem, (dlouhý vejde se tam bez problému stan) kufr 49 litrů a dva bočí, asi po 35 litrech – je tedy jak u auta.
Perlička pro novináře. Při rozsvíceném zadku vás bude spousta řidičů, zejména třeba na dálnici dost dlouho okukovat, je fantastickej. Rovněž scootra a to i v západní Evropě hodně lidi vokukujou…to majitele potěší)
Světelný „omezovač“ rychlosti jsem zatím rozsvítil jen dvakrát.

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 16:15

Ja si taky obcas vrznu.... Ja si pod pojmem prevodovka predstavuji ozubena soukoli, spojky atd. Zajimalo by mne, co se ti po 5000 km rozbilo na jednoduchem variatoru.

Re: KYMCO 700 My Road

01 pro 2013, 16:30

A kolik pak tedy kilometrů už po dvou letech My Road spolykal ?

Re: KYMCO 700 My Road

02 pro 2013, 19:34

janon píše:Ja si taky obcas vrznu.... Ja si pod pojmem prevodovka predstavuji ozubena soukoli, spojky atd. Zajimalo by mne, co se ti po 5000 km rozbilo na jednoduchem variatoru.

Variator byl v pořádku ale má to hromadu koleček a ložisek. Já nejsem automechanik a ani mě to moc uvnitř nezajímá., Jen mi řekli že to řadí na 5 rychlostí. Fakt je, že při stejných otáčkách jsou jiné rychlosti, podle jestli jedu do kopce nebo z kopce a to i o několik tisíc. Asi to zase tak jednoduchý variátor nebude, když to váží 300kg. Ale jak říkám, nerozumím tomu ....
Odeslat odpověď