hexe píše:Jsem asi jedním z prvních uživatelů tohoto scootru a hledám touto cestou dalšího uživatele k výměně zkušeností. V případě zájmu mohu popsat zkušenosti z dvouletého užívání a to jak z dlouhých cest užírající tisíce kilometrů po Evropských dálnicích, tak z údržby, životnosti součástek, nákladů na provoz a podobně.
www2.jpg
tak pár postřehů co manuálu nenajdete:
1) Váží to 300 kg a nemá to zpátečku - už se mi několikrát podařilo zaparkovat z kopce, a když se vedle postaví auta, tak maj dva lidi co dělat moto vytlačit z parkoviště,
2) má to kraťoučký pomocný stojan ( indiána ) takže lze parkovat jen na rovném povrchu, Musim vozit "parkovací" prodlužovací špalík ze dřeva. Na hlavní stojan se to dá - třeba na šotolině - dobře, ale jak je trocha kopec, má jeden VELIKÝ problém to z něho sundat. Na lesní cestě po houbách, sem propadal panice jak vodjedu.....
3) Po 5 tisících se mi vysypala převodovka. "Němec" tvrdí, že sem jediný v Evropě s touto závadu a že na mě vlastně zkouší jak se to opravuje. Musím říci, že vše servis řeší rychle a zatím v záruce. Ale oprava by to byla tak za cenu půlky motorky.
5) Ikdyž používám v pneu to nejlepší , co je asi na trhu, životnost zadní pneumatiky je tak 4-5 tisíc km.
6) Nešikovně umístěná 10V zásuvka. Je na dně kufru a když se kufr naloží, tak samo, že zástrčka kabelu se ze zásuvky při jízdě vyklepe a pak vše vyndavat ….
7) Tahle závada mě zlobí nejvíc : Při rozjíždění píská ve variátoru a někdy dost hlasitě, Chtěl jsem to odstranit a dlouho si s tím mechanici lámali hlavu a vyměňovali postupně součástky. Nakonec se přišlo na to, že to dělá přítlačné pérko spojky, snad jsou tam tři ( to přesně nevím ) a jak se postupně nesouměrně unavují, tak to nejvíc unavené při přítlaku se protočí. Tak nějak mi to v servisu vysvětlili a že technicky se nic neděje.
To sou zápory a příště napíšu klady a těch je mnohem více ..